Erikoisin sekstailu paikkasi?
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Kolmen kerrostalon sisäpihan keskellä, nurmikolla. Festarit, uusi tuttavuus ja makuupussi. Muuta ei tarvittu ja kivaa oli. Voin sanoa, että auringon noustessa kun tajuttiin kuinka näytillä oltiin, hävetti :)
Joo nuorena ei tosiaan tarvinnut kummoisia puitteita. Potkiaisten aikaan oltiin yötä koululla. Tää oli muistaakseni lukukauden koulupäivien / lomapäivien tasausta, johon oli sitten keksitty kaikkea ohjelmaa. Oltiin vähän alempana muista käytävän päässä portaiden luona ja poikaystäväni änkesi mun päälle samaan makuupussiin. Raotettiin housuja ja siinä sitten pupusteltiin pikaisesti hyvän yön pano. Aamulla vessaan pikkarit liisterissä, mutta kivaa oli.
Aamuyöstä nuori nainen käveli vastaan ja kysyi kessua. Kaivoin askin esille ja sanoin mulla vain yksi en anna sitä. Tyttö sanoi anna se otan suihin.. Niinpä sain upean suihinoton ja kesti kohtuullisen kauan muutaman paukun jälkeen
Hevoskoppi kesken Killerin ravien, oli kumpikin niin kuumana.
Kouluaikaan paneskelu jäi hyvin mieleen, koska siitä jäi niin hirveet blue ballssit. Oli ihanaa, mutta sitten yhtä tuskaa ennen kuin oma käsi helppasi oloa. Sen aikainen tyttöystävä oli ihan mahdoton cock tease, hän kiusasi aina tilaisuuden tullen ja lopulta ei auttanut kuin tehdä se vapaatunnilla tyhjässä luokassa vanhalla puolella, joka oli pois käytöstä homeen takia. Piti keskeyttää ennen meikäläisen laukeamista, koska mun silloiset lastit olivat niin runsaita, ettei hän halunnut niitä ottaa ja pelkäsin sotkua. Sitten hoksasin lavuaarin luokan nurkassa. Varmaan vasta kolmannella kerralla. Nuoruuden säätöä.
Pienen paikkakunnan kirjastossa hiljaiseen aikaan hyllyjen välissä imin teinipoikaystäväni pystyyn erektoitunutta penistä. Yllytettynä, mutta silti tein sen.
Etelässä katselin parvekkeen alla altaalla yläosattomissa aurinkoa ottavia tyttöjä ja tyttöystävä otti samalla suihin. Kaiteella oli vain pyyhe näkösuojana.
Outoa tässä oli se että pikkutissinen tyttöystävä yllytti minua katselemaan isorintaisia naisia "kun kerrankin näet sellaisia paljaana" ja katseli niitä itsekin vieressä ennen kuin minulla alkoi seistä ja se meni polvilleen imuttamaan.
Omien sanojensa mukaan se oli umpihetero mikä ei kuulemma ollut mitenkään ristiriidassa sen kanssa että se kiihottui itsekin isoista kiinteistä rinnoista (riipparit yök) ja saattoi kylpylässä kuvata hyvinkin yksityiskohtaisesti miltä juuri saunasta altaaseen tulleen naisen tai teinitytön rinnat näyttivät paljaana.
Vierailija kirjoitti:
Hevoskoppi kesken Killerin ravien, oli kumpikin niin kuumana.
Kummat: ne tammat vai ne oriit? Voittiko yhtään pystii kotiinviemisiksi.. vaiko vain satiaisiatuliaisiksi?
Vierailija kirjoitti:
Pienen paikkakunnan kirjastossa hiljaiseen aikaan hyllyjen välissä imin teinipoikaystäväni pystyyn erektoitunutta penistä. Yllytettynä, mutta silti tein sen.
Olin pojan kanssa hiljaisessa kirjaston auditoriossa, jossa näytettiin myös elokuvia. Oli koeviikko ja meidän oli tarkoitus lukea, muttei siitä tullut mitään. Sain jatkuvasti suuta suulleni ja huulet vaativat suudelmia. Vastasin niihin ja kuiskin jotain, että 'suudellaan vaan', mutten pystynyt vastustelemaan kun farkkujeni vetoketju aukesi. Sain taitavat sormet vulvalle, pyörimään klitoriksella ja lopuksi dippaamaan. En voinut muuta kuin laueta ja lujaa.
Festarialueen lähellä metsässä. Eikä oltu edes kännissä.
Sähkömoottorilaiturilla keskellä järveä eräänä lämpimänä kesäyönä kymmenisen vuotta sitten tosi nuorina. Olin niin rakastunut siihen poikaan. Hän vei paitsi neitsyyteni myös sydämeni totaalisesti.
Naapurin autotallissa tämän tyttären kanssa, joka oli 9. luokalla ja itse olin seiskalla. Olin aivan pähkinöinä, kun tyttö teki aloitteen ja halusi minut päälleen kovalla betonilla. Olin kyllä pitempi kuin hän, olin aikaisin miehen mitoissa joka suhteessa. En koskaan unohda sitä kesää. Tehtiin kaikkea muutakin ja seurusteltiin niin pirusti.
Nuorisoseurantalon takana. Olin nuorena nättinä sinkkuna kaasona ja samoin oli sulhasen bestman. Illan aikana liimauduttiin yhteen huulista. Hän söi mua ensin silmillään, sitten huulillaan ja vastasin samalla mitalla. Takapihalla minut painettiin maahan pajupuskan taakse ja sain tuntea ekan kerran miten mies ottaa naisen tulikuumana.
Näitä olis vaikka kuinka ja paljon. Jo nuorena, joskus 14v eteenpäin tullut monissa paikoissa naitua. Itse olin siis jo tuon ikäisenä fyysisesti samoissa mitoissa, kuin aikuisena ja seksinon ollut perhanan iso asia elämässä. Joitan paikkoja joita mieleen tulee.
Alaikäisenä jo:
- Ulkona useissa eri paikoissa (puistot, metsät,
muutamilla uimarannoilla.
- Kerrostalon kellarit ja saunatilat.
- kerrostalon rappukäytävän alimpien rappusten
alla.
Aikuisena:
- Nuo samat, mutta ei rappusten alla.
- Monissa eri autoissa ja eri paikoissa.
- Muutamien kauppakeskusten inva vessoissa.
- Moottoriveneessä useasti.
- Prätkä reissuilla syrjäiset paikat.
- Auto tai prätkäreissuilla levähdyspaikoilla.
- useamman ABC:n vauvanhoitohuone.
- Ties missä muualla. Nämä aikuisjutut on lähes
kaikki saman naisen, vaimoni kanssa.
Ehkä mieleen painuvin vaimon erään
superseksikkään ystävän, sinkkunaisen kotona
hänen
poissa ollessaan muhinoimme hänen sängyssään
Ihan siis hänen lakanoissaan. Oli huumaavaa
tuntea samalla hänen ihana tuoksu.
Sängystä peittojen alta löytyi tämän
seksikkyyden yövaatteet, joku pitsinen
toppi/rintsikka systeemi, sekä sellaiset ihana
hotpants malliset saman sarjan pöksyt. Vaimoni
ratsasti päälläni ja tuoksutteli naamaani vasten
Näitä pöksyjä. Se on yksi elämäni parhain
seksikerta orgasmista puhumattakaan.
Kiinni olevan huoltiksen takana illalla. Peppu pitkällä takapenkillä ja mies seisoi ulkona ja nussi. Vähä jännitti ku yhtäkkiä tuli ulkovalot päälle mutta ei nähny ketään.
700-sarjan Volvon takaboxissa ryteikössä. Mies oli kyltymätön ja tartutti sen minuun. Painavaa, hikistä lähetyssaarnaajaa valtavine kiihdytyssykleineen ja taas uudestaan.
Teininä tein pojalle kädellä enkun luokan takana sillä aikaa, kun huoneessa oli hämärää ja opettaja näytti projektorilla matkailufilmiä Lontoosta. Tähdättiin talouspaperiin, mutta osa isosta purkauksesta meni lattialle.
Aikuisena teltassa festareilla.
Erään keskisessä Suomessa sijaitsevan opiston volttimontussa kauan sitten. Oli upottavaa tyttönä olla alla, mutta niin kiihkeää ja salaista. Rantasaunalta takaoven kautta sisään, kuumaa suutelua ja seksiä.
Nokisutarin kanssa pannuhuoneessa pikainen. Menin katsomaan, miten työ edistyy ja sain vieteltyä hänet. Tai no ei tarvinnut kuin maripaitaa nostaa siten, että rintsikatkin nousivat. Seurusteltiin silloin ja kiertelin taloja joskus hänen mukanaan "avustajana" muka kiinnostuneena mahdollisesti opiskelemaan alaa. Tää oli vuosia sitten ennen nykysysteemiä, kun tietyillä nuohoojilla oli tietyt vastuualueet.
Sängyn jalkopäädyssä poikittain.
En ole monesti näin tehnyt, mutta silloin tällöin vaimon kanssa hullutellaan.
Viikin lintutorni