Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisin sekstailu paikkasi?

Vierailija
27.03.2023 |

Niin , joo!!!

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansainvälinen avaruusasema ISS. (tai kun saan ensin lainan hoidettua matkslippuihin; meno-paluu, kiitos).

Vierailija
82/106 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansainvälinen avaruusasema ISS. (tai kun saan ensin lainan hoidettua matkslippuihin; meno-paluu, kiitos).

Tai saisit eka kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kyllä käsitteet ihan sekaisin. Seksi on milloin vain sitä yhdyntää, milloin sekstailu naimista (eihän se sitä ainakaan ennen ollut, vain kiihkeää kielisuutelua), seksi ylipäänsä vain yhdyntää, mitä se ei ole. On erilaista seksiä, mm suuseksiä, yms. Ompa ärsyttävää.

Sekstailua on suuseksitkin eli suikkarit ja käsikaasukokemukset yms kuuluu tähän ketjuun

Vierailija
84/106 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mitähän tässä tarkoitetaan "sekstailulla"? Jos se on yhdyntää, erikoiset paikat ovat vähemmässä kuin kaikessa muussa seksiin liittyvässä toiminnassa. Erikoisin paikka, kun nuolin ja hyväilin likalle orgasmin on ysiluokalla tekstiilikässäluokassa takavarastossa isojen kangaspuiden takana. Ei tarvinnut paljoa koskettaa, hän näytti suunnilleen saavan siinä vaiheessa, kun avasin farkkujen vetoketjua. Oli yhtä herkkää kuin mulla mällin lentäminen. Hän kostui ihan mahdottomasti. Tuossa oli vielä se, että itsekin olin housut auki. Erektio oli niin kova ja pysty, että oli pakko päästää se puristuksesta vapaaksi seisomaan. Tyttö katseli sitä ja hymyili kunnes piti mennä. Opettajan sijainen etsiskeli meitä.

Oli minunki poikaystävällä aina penis pystyssä paljaana mua nuollessa ja sormettaessa. Hän otti sen ulos heti ja se kiihotti minua jotenki niin tosi paljon. Että hän ei malta ja kiihottuu mun koskettamisesta niin. Pelkästään mun farkkujen avaaminen sai hänet huokailemaan. Voi noita aikoja jossain piilopaikassa, vaikka vanhan koulun pannuhuoneen ovella maaston ja paloportaiden suojissa. Toi oli yks meidän rohkeimmista paikoista aikana ennen kameravalvontaa.

Vierailija
85/106 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli minunki poikaystävällä aina penis pystyssä paljaana mua nuollessa ja sormettaessa. Hän otti sen ulos heti ja se kiihotti minua jotenki niin tosi paljon. Että hän ei malta ja kiihottuu mun koskettamisesta niin. Pelkästään mun farkkujen avaaminen sai hänet huokailemaan. Voi noita aikoja jossain piilopaikassa, vaikka vanhan koulun pannuhuoneen ovella maaston ja paloportaiden suojissa. Toi oli yks meidän rohkeimmista paikoista aikana ennen kameravalvontaa.

Vierailija
86/106 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi lainaustoiminto ei mulla toiminut sori.

Vierailija
87/106 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo mittään. Samaa mieltä, että tuun ihan hulluksi poikaystäväni paljaasta erektiosta. Se haluu seksiä ja se haluu just mua siinä tilanteessa. Nuorena naisena tuntee itsensä haluttavaksi ja kauniiksikin.

Erikoisin paikka on ollut mummolan öljypoltinhuone kellarissa. Vietiin sinne retkipatja ihan sitä varten. Mies rakastaa lähäriä, koska mä tulen siinä niin helposti ja hän tykkää olla johdossa. Kivempi on mun makoilla siinä kuin kovalla lattialla.

Vierailija
88/106 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-iässä laivan hytissä yläpedillä samaan aikaan kun muita tyyppejä, kavereita oli hytissä juomassa olutta ja turisemassa alapuolella molemmin puolin. Hitaan hiljaa ja huomaamatta peiton alla koko akti suorittui alusta loppuun.

Tuo muiden tyyppien oleminen hytissä aiheutti jonkinlaisen oudon ekstrakiihotuksen. Piti olla ihan varovainen ettei kukaan huomaa. Muiden näkökulmasta asia näytti, kuin oltaisiin vain hali-asennossa, minä takana ja tyttö edessä. Todellisuudessa panin takaapäin.

Käsihoidon olen saanu elokuvateatterissa takarivillä. Se ei tosin ollut penis-esillä sellainen vaan käsi housuissa sellainen. Limat lensi housuun.

Vierailija
89/106 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei maalaisjuntit!

sekstailu tarkoittaa savoksi suutelua. Se ei tarkoita seksin harrastamista!!!

esittäkää asianne omalla murteellanne,  kun ette stadin slangia osaa!

Vierailija
90/106 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kumiveneessä keskellä järveä. Tyttökaverini alkoi kesken soutelun kusemaan veneeseen, ikä johti kullini kovettumiseen ja epämukavaan vetiseen (ja kusiseen) panoon.

Siis wtf? Pisassiko se housuunsa vai ihan varta vasten lorotti kumiveneeseen vaikka kokonainen järvi olisi ollut vieressä?

Kultaisia muistoja tällaisesta pienestä kumiveneestä (muovia se oikeasti on). Oltiin kaveriporukalla saunomassa ja pääsin ihastuksen kanssa pieneen kumiveneeseen soutelemaan kun muut vetivät kaljaa ja lonkeroa saunalla.

Kaadettiin vene "vahingossa" ylösalaisin niin matalaan veteen että jalat ulottuivat pohjaan ja sukellettiin sitten sen alle jääneeseen ilmatilaan näkösuojaan. Harmi ettei happea riitä noin pienessä tilassa loputtomiin.

Vierailija
91/106 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Oli minunki poikaystävällä aina penis pystyssä paljaana mua nuollessa ja sormettaessa. Hän otti sen ulos heti ja se kiihotti minua jotenki niin tosi paljon. Että hän ei malta ja kiihottuu mun koskettamisesta niin. Pelkästään mun farkkujen avaaminen sai hänet huokailemaan. Voi noita aikoja jossain piilopaikassa, vaikka vanhan koulun pannuhuoneen ovella maaston ja paloportaiden suojissa. Toi oli yks meidän rohkeimmista paikoista aikana ennen kameravalvontaa.

Niin tuttua! Toi oli yksi mun suosikkijutuista suudellessa teiniaikojen tyttöystäväni kanssa. Stondis oli niin kipeän kova, että tuntui taivaalliselta antaa sille ilmaa. Päästää se vapaaksi tiukoista farkuista ja bokserien puristuksesta, koska se kasvoi niin isoksi. Tein sitä ja huomasin hänen katseensa, joka puolestaan kiihotti mua vaan lisää. Painoin rytmikkäästi pippeliä selkäänsä seinään nojaavaa tyttöä vasten ihan vaatteiden päälle ja hän nautti siitä jopa niin paljon, että sai ihanan orgasminsa. Jotain niin upeaa ja toi sai finninaamaisen itseni tuntemaan niin miehekkääksi. Nosti ihan sairaasti itsetuntoa.

Erikoisin paikka on ollut koulukuvausten jälkeen saliin jätetyillä penkkiriveillä istuskelu, sitten suutelu, aluksi vain päällekkäin makaaminen, sitten housujen avaaminen ja pikainen yhdyntä. Juuri ennen kansalaisopiston kerhon alkamista pääsin huippuun ja kerättiin itsemme ylös ja pois juhlasalista. Nuoruus ja kiima, eipä tohon paljoa muuta sanottavaa ole.

Vierailija
92/106 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma sänky lapsuudenkodissa oma huone vielä ennallaan saman tytön kanssa kuin kouluaikana nyt nelikymppisinä vanhempien muutettua kylän keskustaan. Olimme herra ja rouva talossa. Samassa asennossakin ihan perus lähetyssaarnaajaa tiukasti vartalot yhdessä. Hikistä, kuumaa ja orgastista kuin silloin nuorena.

Vierailija
93/106 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain suuseksiä mieheltäni, joka oli poikakaveri tuolloin taloyhtiön kellarissa häkkivarastossa. Imin sen järkyttävän kovaa ja ison oloista munaa samalla kertaa ja näin siemensyöksyn ekan kerran livenä. Toisella kertaa makasin siellä pojan alla vanhalla patjalla rakastellessa.

Erikoista oli se paikka sikäli, että se oli älyttömän pölyinen ja likainen. Ei välitetty mitään. Kuka tahansa olisi voinut tulla sinne koska tahansa hakemaan jotain tms. ja löytää meidät mulla housut roikkumassa nilkassa ja miehellä paljaat pakarat pumppaamassa mua.

Aikaa ennen kameravalvontaa hulluina opiskeluvuosina.

Vierailija
94/106 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvateatterissa hyväilin poikaystäväni pystyyn erektoitunutta penistä. Yllytettynä, mutta silti tein sen. Olin nuori ja rakastunut.

Vierailija
95/106 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Pienen paikkakunnan kirjastossa hiljaiseen aikaan hyllyjen välissä imin teinipoikaystäväni pystyyn erektoitunutta penistä. Yllytettynä, mutta silti tein sen.

Te ootte olleet aktiivisia :D

Vierailija
96/106 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Pienen paikkakunnan kirjastossa hiljaiseen aikaan hyllyjen välissä imin teinipoikaystäväni pystyyn erektoitunutta penistä. Yllytettynä, mutta silti tein sen.

Te ootte olleet aktiivisia :D

Jep! En muistanut, että olin tuon toisen tapauksen tänne jo laittanut. :DD

Vierailija
97/106 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman parkkipaikalla joskus keskellä iltaruuhkaa ikkunat huurussa takapenkillä maaten. Auto vähän sivummalla, mutta silti liikennettä ympärillä.

Vierailija
98/106 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt mitään niin kauheen erikoisia paikkoja oo tullut koettua:

- miehen autossa metsätiellä joka ei sitten ollutkaan niin hiljainen, käsipeliä ja suihinottoa

- kirjaston invavessa (vakiopaikka teineinä) puhallettava ilmatyyny mukana mun pään alle joka ei koskaan pysynyt paikallaan

- saunassa kotona

- paljussa sylikkäin mökillä

- laiturin päässä seisaaltaan, mies tuli takaa vedessä

- soutuveneessä maaten keskellä järveä (kokemus sekin)

ja ehkä erikoisimpana tädin vessa juhlien aikana, mulla mekon helma ylös ja siitä sit vaan.

Vierailija
99/106 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielikurssilla ulkomailla käytiin junalla maaseuturetkellä. Perillä käveltiin meren rannalle eväitä syömään. Junassa pidin flirttiä yhden tytön kanssa, jonka kanssa olin jo oppitunneilla ja välitunneilla harrastanut silmäpeliä. Oli kova helle. Siellä oli joku sotaväen tähystystorni. Sanoin tytölle, että kiivetään ylös. Helteen vuoksi olimme ainoat. Ylhäällä pussailtiin ja kun näytin kondomia hänelle, hän meni kaiteen viereen ja piti silmällä alhaalla olijoita. Joskus juttelikin sinne alas. Veti hameen ylös ja pikkuhousut alas ja niin pääsin takaa seisoen lykkimään. Jännityksen vuoksi ehkä se kesti ja kesti, mutta viimein tyttö alkoi kiemurrella ja puristella rytmikkäästi enkä pystynyt enää pitkittämään vaan laskin siemenet kondomin sisään. Näytin tytölle, että se oli ehjä. Tyttö otti sen, pisti solmuun ja lautasliinan sisälle ja käsilaukkuunsa. Valitettavasti kielikurssi oli jo lopuillaan, emmekä päässeet uusimaan montaakaan kertaa. Emmekä olleet kurssin jälkeen koviin pitkään yhteyksissä. Mutta ikimuistoinen kokemus se oli.

Vierailija
100/106 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuuhuoneen lisäksi esim: ulkosalla rantakalliolla minä hame päällä miehen päällä istuen/ratsastaen (pysähdyin jos ohi meni veneitä läheltä), metsässä, saunassa, suihkussa, keittiön pöydän päällä, pesukoneen päällä, häkkivarastossa, hiekkarannalla, savimajassa (eräs afrikan maa), rannalla olevassa avoimessa puumajassa (thaimaa), teltassa, lukiorakennuksen kellarissa,  tähtitaivaan alla aavikolla peiton päällä maaten (intia), kylpyammeessa, järvessä. Ja tässä oli nyt vaan ne mitkä satun muistamaan juuri nyt. -N37 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi