Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

C/B/A -paperit lukiosta kirjoittanut, missä olet nyt?

Vierailija
27.03.2023 |

Rehellisiä vastauksia! Mihin päädyit lukion jälkeen?

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen kotona sohvalla. Lukion jälkeen olen tehnyt vaikka ja mitä. Siitä on kuitenkin jo 25 vuotta, kun ylioppilaaksi kirjoitin. 

Vierailija
2/89 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin lukion jälkeen kesätöihin ja olen edelleen samassa työpaikassa. Työtehtävät vaihdelleet vuosien varrella. Nykyisin olen esihenkilöasemassa. En ole käynyt kouluja lukion jälkeen. 

N47

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

C:n paperit ja lääkikseen päädyin.

Vierailija
4/89 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ABBA paperit kirjoitin, ekalla yrittämällä sisään kauppakorkeakouluun, josta valmistuin hyvin arvosanoin ja koulutusta vastaavan työn aloitin ennen valmistumistani ja sillä tiellä ollaan.

Yo-arvosana on täysin merkityksettömiä eivätkä kerro mistään mitään.

Vierailija
5/89 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen Valtiotieteellisessä politiikkaa ja viestintää neljättä vuotta. C:n paperit.

Vierailija
6/89 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen amkissa 😊

Vierailija
7/89 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ABBA paperit kirjoitin, ekalla yrittämällä sisään kauppakorkeakouluun, josta valmistuin hyvin arvosanoin ja koulutusta vastaavan työn aloitin ennen valmistumistani ja sillä tiellä ollaan.

Olivat ennen merkityksettömiä. Nykyisinhän niillä on liikaakin painoarvoa jatko-opintoihin haettaessa. 

t. tämän kevään abin äiti, joka lukion jälkeen kouluttautui terveydenhoitajaksi ja myöhemmin kätilöksi

Vierailija
8/89 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen silti, että esim pörssiyhtiöiden johdossa on enemmän Älliä kuin ABBAa.

Vierailija
9/89 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistossa.

Vierailija
10/89 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

A:n paperit

oon DI

Vierailija
11/89 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti ei ole. Pörssiyhtiöiden johdossa on jopa sellaisia, joilla ei ole lainkaan ylioppilastutkintoa. 

Vierailija
12/89 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoituksista e,m,b,b ja ensin olin heti lukion jälkeen 2 vuotta työttömänä. Sitten kävin ammatillisen ja olin valmistumisen jälkeisen kesän työttömänä. Seuraavana syksynä aloitin AMK-opinnot, jotka jouduin lopettamaan siinä vaiheessa kun enää työharjoittelu oli suorittamatta kun en löytänyt työharjoittelupaikkaa. Pian edessä oli taas työttömäksi ilmoittautuminen. Työttömyyyteni aikana olen toki suorittanut nuo opinnot loppuun omaehtoisina opintoina ja vähäksi aikaa työttömyys on tainnut jossakin vaiheessa katketakseni, mutta siis käytännössä työttömyyteni on jatkunut nyt 11 vuotta.

Vierailija
13/89 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinne pääsee rahalla! Kun ostaa 20 % osakkeista

Vierailija
14/89 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkina. Enkä vanno että olisi viimeinen ammatti ennen eläkeikää tai hautaa. Tehnyt kaikkea mahdollista teollisuustöistä lähtien. Kaikki kiinostaa ja ei mikään erityisesti. Sekatyönainen varmaankin. 😂

Vierailija
15/89 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MMCB-rivillä valtsikaan, josta E:n gradulla ulos. Nykyään erikoistunut asiantuntija yksityisellä sektorilla.

Vierailija
16/89 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti ei ole.

En usko.

Vierailija
17/89 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkijana suuressa kansainvälisessä yrityksessä.

Tulevaisuuden tuotteiden jäljillä.

Vierailija
18/89 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen KTM ja kiitollinen siitä, että opiskelin ajalla, jolloin yo-todistuksella ei ollut mitään merkitystä. Ei olisi mitään asiaa minun lukiopapereillani nykyisin kauppatieteelliseen. Yliopisto-opinnot sujuivat hyvin, koska kasvoin aikuiseksi ja ala kiinnosti aidosti. 

Vierailija
19/89 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amikseen. Sieltä AMK, jonka jälkeen hyvällä tuurilla löysin heti töitä ja nykyisin yrittäjänä.

Vierailija
20/89 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti ei ole.

En usko.

Ei ole uskonasia tämä. Faktoja on saatavilla ihan helposti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän