Asteikolla 1-10, kuinka tärkeää pillu ja sen saanti on miehelle?
Kommentit (39)
Tärkein asia maailmassa. Mieluummin elän ilman jalkoja, kuin seksiä. No, jos pitäisi valita näköaistin, ja seksin välillä, niin varmaan pitäisin näköni, mutta vaikeaa olisi. Kun sitä saa kerran päivässä, niin pystyy keskittymään muihin asioihin. Onneksi saan joka päivä. Onnellisia ovat ne, joita seksi ei juurikaan kiinnosta. Ainakin, jos kumppaninsa ovat samanlaisia.
Pillun saanti? Taas melko itsekäs näkökulma, kutein useimmiten. Nainen usein ajattelee sitä miehen tyydytystä, mikä on oikein sekä samalla väärin.
11. Pillunsaanti on elämän suola. Ymmärsin jo nuorena, että pakko saada viikoittain.
Vierailija kirjoitti:
Pillun saanti? Taas melko itsekäs näkökulma, kutein useimmiten. Nainen usein ajattelee sitä miehen tyydytystä, mikä on oikein sekä samalla väärin.
No oliskos parempi feministille, jos otsikossa olisi lukenut munan anto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oliskos parempi feministille, jos otsikossa olisi lukenut munan anto?
Ymmärsin jo nuorena, että jos minulle pillun saanti oli elinehto, niin saannin varmistamiseen piti tyydyttää ja varmistaa tyttöystävän ja nykyisen vaimon orgasmit. Sekin selvisi jo nuorena, ettei siihen pelkkä iso paksu kalu riittänyt, vaan piti opetella myös päteväksi suusekin ja sormetuksen antajaksi. Tämä siksi, että vaimo haluaisi tarpeeksi usein seksiä. Siten pillun saanti = vaimon orgasmit olleet aina yhdessä. On onnistunut jo 47v putkeen joten lienee olleen oikea ratkaisu pillun varmistamiseen. Ei ole ainakaan vaimo valittanut. Pitää antaa jos haluaa saada, pitänee paikkansa.
Olen 43v nainen, ja parin vuoden aikana treffaillessani olen huomannut, että 50v miehet tarvitsevat todella vähän seksiä verrattuna nuorempiin. Ja ihan liian vähän minun tarpeisiini verrattuna. Elikkä kyllä se ikä vaikuttaa paljonkin.
Niin, miehelle se saanti on tärkeämpää, naiselle sen orgasmin antamisella ei niin väliä, ja jos tämä on feminismiä niin sitten on ihan hyvä. Minä en miehen kanssa panis/rakastelis, jos en itsekkin saisi. Jos tämä teistä tosiaan feminismiä, niin olkoot sitten.
Seksi vastavuoroisena "antamisena" ja "saamisena" sekä toisen haluaminen ja halutuksi tuleminen ovat kyllä käytännössä tärkein asia elämässäni. Onhan siinä pillullakin oma roolinsa. Eli 10.
10+. En voi elää ilman. Pelkkä ajatus saa sydämen lyömään kiivaammin ja sen sykähtelemään housuissa.
Osalle enemmän ja osalle vähemmän. Ilmankin pystyy melko helposti elämään, mutta liian monet ovat vain kehittäneet itselleen fyysisen ja psyykkisen riippuvuussuhteen seksiin ja siksi oireilevat, jos joutuu olemaan ilman. Jonkinlainen fyysisen läheisyyden kaipuu on kai meihin kaikkiin sisäänrakennettuna, mutta ajattelemalla asioita enemmän järjellä kuin tunteella on täysin mahdollista luopua itsensä määrittämisestä fyysisten halujen kautta ja ottaa ne kontrolliin.
Vierailija kirjoitti:
Niin, miehelle se saanti on tärkeämpää, naiselle sen orgasmin antamisella ei niin väliä, ja jos tämä on feminismiä niin sitten on ihan hyvä. Minä en miehen kanssa panis/rakastelis, jos en itsekkin saisi. Jos tämä teistä tosiaan feminismiä, niin olkoot sitten.
Ei se ole feminismiä vaan normaalia seksielämää.
Näkee vihaisista vaimoista kuka ei saa.
Amerikka tuolla asteikolla.
Se on aika tärkeää, etenkin parisuhteessa.
Kyllähän se mielessä on ihan päivittäin ja ns 'aina'. Edelleen, vaikka mittarissa jo 49. Vaikka on korttelia kierrety pitkin maailmaa, niin silti ihmettyttää sama 'yleismaailmallinen' seikka: Minkä vuoksi joku nainen edes ihmettelee, haluaako mies pillua ( siis seksiä ). turha kysymys. Toinen samaa ihmetystä tuottava seikka on se, että naiset suhteissaan luultavasti ymmärtävät miehensä seksinkaipuun, sitten mökötellään kun miestä panettaa....vaikka se johtuisi siitä ettei ole ollut seksiä. Lisää mökötellään, jos mies sitten hakisi seksinsä muualta, ettei tarvitse aiheesta kiinnosumatonta rouvaansa enempiä häiritä.
Ehkä oikea kysymy olisikin: miksi naiset mököttävät, jos mies tahtoo seksiä?
ei se enää ole niin tärkeää kuin ennen, sanotaanko kun on yli 60v niin on muutakin tekemistä mutta kyllä pillua aina pannaan kun tarjolle tulee ei tosin siihen tyyliiin kuin ennen mutta tulee kuitenkin.
ehkä joku 10v sitten tuli pantua useita eri naisia eri aikaan viikottain ikäänkuin varastoon kun tiesin että kun vanhenee niin materiaalipula yllättää miehet
10