Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asteikolla 1-10, kuinka tärkeää pillu ja sen saanti on miehelle?

Vierailija
27.03.2023 |

Niin?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

10

M48, häpyhuulipalveluiden loppukäyttäjä

Vierailija
22/39 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan miehestä. Itseäni ei kiinnosta lainkaan. Muna sitäkin enemmän. Mutta ei senkään saanti nyt maailman tärkein asia ole. Poikaystävän munaa saan riittävästi. Molemmat tykkäämme munan imemisestä. Anaali ei kiinnosta. Liian työlästä kaikin puolin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai 10.

Mitä terve mies muuta naisesta haluaisikaan tai vielä paremmin -mitä muuta nainen voi edes miehelle antaa?

Vierailija
24/39 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se mielessä on ihan päivittäin ja ns 'aina'. Edelleen, vaikka mittarissa jo 49. Vaikka on korttelia kierrety pitkin maailmaa, niin silti ihmettyttää sama 'yleismaailmallinen' seikka: Minkä vuoksi joku nainen edes ihmettelee, haluaako mies pillua ( siis seksiä ). turha kysymys.  Toinen samaa ihmetystä tuottava seikka on se, että naiset suhteissaan luultavasti ymmärtävät miehensä seksinkaipuun, sitten mökötellään kun miestä panettaa....vaikka se johtuisi siitä ettei ole ollut seksiä. Lisää mökötellään, jos mies sitten hakisi seksinsä muualta, ettei tarvitse aiheesta kiinnosumatonta rouvaansa enempiä häiritä.

Ehkä oikea kysymy olisikin: miksi naiset mököttävät, jos mies tahtoo seksiä?

Koska juuri siksi. Mies haluaa seksiä. Seksi on mielessä kokoajan ja kaikki naiset saavat himot tappiin. Oma nainen on vain äkkiä tuttu purkualusta ja siinä se. Jännä että ei tee mieli. Olisi kiva jos mies voisi joskus näyttää että haluaa juuri sinua eikä vain seksiä.

Vierailija
25/39 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotain pitää saada useamman kerran viikossa jos sitä kysyttiin. Kovin ronkeleita ei olla siitä että mitä, mutta 10+ jotain..

Viikonloppuna peuhattiin tällä kertaa aika rajallisesti. Taisi olla vain 4 kertaa...

M46/N39

Vierailija
26/39 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jotain pitää saada useamman kerran viikossa jos sitä kysyttiin. Kovin ronkeleita ei olla siitä että mitä, mutta 10+ jotain..

Viikonloppuna peuhattiin tällä kertaa aika rajallisesti. Taisi olla vain 4 kertaa...

M46/N39

Voi että muutun ihan vihreeksi kateudesta. Todellakin menee mies vaihtoon. En kestä!

N30

Vierailija
27/39 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisin tauko seksistä liittomme aikana on ollut neljä vuotta. Silloin kun seksiä on, sitä on korkeintaan pari kertaa kuukaudessa, joten sanoisin että seksin tärkeys miehelle asteikolla 1-10 on jotain 2 tai 3.

Vierailija
28/39 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin -10 tai korkeintaan se 1? ehkä kuitenkin se ensimmäinen on parempi.

kum kuoleman ja syntymän välissä on se tärkein: ihmisen elämä

Vierailija
29/39 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10+. En voi elää ilman. Pelkkä ajatus saa sydämen lyömään kiivaammin ja sen sykähtelemään housuissa.

Ihan oudossa kohtaa sun sydän.

Vierailija
30/39 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pillua on parisuhteessa riittävästi 3-5. Jos liian vähän, niin 10.

M41

Vierailija
31/39 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena varmaankin kymppi. Lukuisat, monet vuodet. Pillun saanti kärsi inflaatiosta sen jälkeen, kun aloin monien hiljaisten vuosien jälkeen seurustelemaan ja nyt olen ollut vaimon kanssa parisuhteessa vuosikausia.

Rakkaudesta vaimoon teen ykllä temppuja jos jonkinmoisia, ja ollaan molemmat tyytyväisiä. Mutta se glorifiointi on karissut omakohtaisten kokemusten myötä. Ihan ihmisten hommaahan tämä seksikin on, puuha siinä missä muutkin. Toki kunnon seksi vie edelleenkin jalat alta, mutta seksiä välillä saa, välillä ei. Vonkaaminen ei auta asiaa, päinvastoin yleensä pahentaa sitä.

Sanoisin että nykyisin 7.

Vierailija
32/39 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

10+ jos nainen on sellainen jonka kanssa voi elää ja kelpaan myös itse kyseiselle naiselle .

Vierailija
33/39 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

10

Vierailija
34/39 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksi sisältää molempien mieltymysten vuoksi huomattavan paljon suuseksiä, käsihoitoa, leluja ja peppuseksiä, joten pilluun penetroituvaa seksiä sisältävien yhdyntäkertojen osuus on ehkä 20 - 30%. Ollaan esim. vietetty hotelliviikonloppuja harrastaen pelkästään suu- ja peppuseksiä.  Saattaisin pystyä olemaan kokonaankin ilman pillua joten vastaukseni on 3.

Vierailija
35/39 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 43v nainen, ja parin vuoden aikana treffaillessani olen huomannut, että 50v miehet tarvitsevat todella vähän seksiä verrattuna nuorempiin. Ja ihan liian vähän minun tarpeisiini verrattuna. Elikkä kyllä se ikä vaikuttaa paljonkin. 

Olen vasta 42-vuotias, eli vuoden nuorempi sinua. 

Sen tärkeysjärjestys ei elämässä ole enää niin korkealla, kuin ehkä parikymppisenä saattoi luulla.

Neljänkympin maagisen rajan ylitettyäni huomasin ihan konkreettisesti, että se ei ole aina mielessä, niin kuin nuorena, jolloin varmasti vanha totuus (aina mielessä, paitsi jäihin pudotessa) ei pidä paikkaansa. 

Jokin aika sitten olin stressaantunut ja välillä sairastelinkin, eikä seksi ollut tosiaan oikein mielessä. Jos vaimo ei olisi asian olemassaolosta muistutellut, se olisi saattanut unohtua jopa useammaksi kuukaudeksi. Nytkin stressin iskiessä se ei ole kyllä tosiaan mielessä päällimmäisenä.

Vierailija
36/39 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on täysin hulluna peppuseksiin ja saa suurimman nautinnon siitä, niin voin olla täysin ilmankin.

Vierailija
37/39 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yksi elämän tärkeimmistä elementeistä. Ilman sitä on eksyksissä tuuliajolla. Pillun saaminen on kuin kotiin tulisi.

Vierailija
38/39 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M46/N39

Voi että muutun ihan vihreeksi kateudesta. Todellakin menee mies vaihtoon. En kestä!

N30

No, lohdutuksena. Suhteellisen uusi suhde (8kk) ja taitaa loppua tuon naisoletetun uskomattomaan mustasukkaisuuteen. Ei ehkä pää kestä noin hapokasta pitkässä juoksussa vaikka seksi upeaa onkin.

Saa nähdä miten seuraavat kortit. Edellinen vaimo oli varsin kuiva tapaus.

Vierailija
39/39 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 43v nainen, ja parin vuoden aikana treffaillessani olen huomannut, että 50v miehet tarvitsevat todella vähän seksiä verrattuna nuorempiin. Ja ihan liian vähän minun tarpeisiini verrattuna. Elikkä kyllä se ikä vaikuttaa paljonkin. 

Olen vasta 42-vuotias, eli vuoden nuorempi sinua. 

Sen tärkeysjärjestys ei elämässä ole enää niin korkealla, kuin ehkä parikymppisenä saattoi luulla.

Neljänkympin maagisen rajan ylitettyäni huomasin ihan konkreettisesti, että se ei ole aina mielessä, niin kuin nuorena, jolloin varmasti vanha totuus (aina mielessä, paitsi jäihin pudotessa) ei pidä paikkaansa. 

Jokin aika sitten olin stressaantunut ja välillä sairastelinkin, eikä seksi ollut tosiaan oikein mielessä. Jos vaimo ei olisi asian olemassaolosta muistutellut, se olisi saattanut unohtua jopa useammaksi kuukaudeksi. Nytkin stressin iskiessä se ei ole kyllä tosiaan mielessä päällimmäisenä.

Tossa ehtii katkeroitua ihan stanasti, jos on tilanne ettei halut kohtaakaan siinä sanotaan alta viiskymppisenä. Sitten se nainen ihmettelee että miksi toi murjottaa tolleen uskomattomasti. 

Asioihin on syyt ja seuraukset, ja seksin ympärille saa helposti sellasen kierteen aikaiseksi. 

Eniten ihmetyttää se että kuinka monimutkaista seksistä välillä pitää tehdä. Sulla on puoliso, niin kai sitä nyt haluaa, miksi sen muuten on valinnut? Ja sitten tämä ikuisuusjuttu, kuka haluaa olla mukana aiheuttamassa tilanteen että toinen ei saa elämästä niitä itselleen tärkeitä juttuja? Vaikkapa nyt seksiä. Jos kokee ettei tahdo tai toinen haluta, niin fiksumman rooli olisi tehdä tilanne niin selväksi että toinen sitten osaa tehdä omat päätöksensä. 

Mutta ei puolisoaan saa roikottaa missään löysässä hirressä ton seksin kanssa, sehän on ihan kauheeta eikä yhtään edesauta sitä parisuhdettakaan. Kuka haluaa pitää itselleen tärkeää ihmistä puutteessa? 

Tai kuka ei halua puhua seksittömyydestä, jos se edes toista osapuolta vaivaa? Kaikki ymmärtävät puhetta. Jos eivät, niin pois sellaiset sitten. 

Eroa pelätään ihan liikaa, se on aina hyvä vaihtoehto jos elämät ei osu yksiin. Seksittömyys on helpompaa kestääkin yksin.