Mitä hedelmiä taloudestanne löytyy nyt?
Mitä hedelmiä ihmiset kotiinsa kantaa ja jättävät syömättä viikonlopun yli? Meillä ei oo kun pari avokadoa kypsymässä.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100 kg omenoita, 30 kg päärynöitä ja 5 banaania.
Nostit vanhan ketjun vaan tuon takia. Miksi?
Oli jo listalla - en siis nostanut. ):Toisella tavalla ajankohtainen kuin aloittaessaan.
Banaania, päärynää, limeä ja greippiä.
Oman puutarhan omppoja! Papparainen 63-v.
Mangoa, persikoita, paraguayoja, luumuja, viinirypäleitä, appelsiineja ja sitruunoita.
Littritä persikoita eli jotain para.... en muista nimeä. Hyviä ovat kuitenkin.
Mandariini, banaani, apprikoosi. Pihalla puissa omenia ja luumuja tuhansittain.
Taloudestani ei löydy koskaan muuta hedelmää tai vihannesta kuin banaaneja. En syö mitään muuta hevi-osaston tuotetta. Tällä hetkellä banaaneja on 6 kappaletta.
Puissa riippuu tuoreita ja puhtaita luumuja ja omenia.
Kolme päärynää ja ehkä kilo kotimaisia omenoita.
Omenoita, nekin menee mehuksi. Perheessä on hedelmä allergisia, itse olen allerginen omenoille, banaanille ja sitrushedelmille.
Omenoita, banaaneja ja nektariineja. Yksi appelsiini
Ostan itse vain kiivejä (ainoa mikä ei ärsytä millään tavalla pötsiä) ja joskus mandariineja (satsumia?) silloin kun ne on hyviä.
Luumuja, päärynöitä, keltaisia kiivejä ja omenoita.
Kuivattuja viikunoita. Ne ovat hyvä lääke ummetukseen.
Hedelmistä vain banaaneja ja tomaatteja, muita kasviksia ja vihanneksia löytyy runsaammin
Vierailija kirjoitti:
Kolme banaani ja neljä omenaa kulhossa pöydällä. Jääkaapissa rasia tummia viinirypäleitä. Illalla napsin jääkaappikylmiä rypäleitä.
Banaani on MARJA.
Omenoita, limeä, sitruuna, banaaneja, litteitä persikoita, viinirypäleitä, luumuja.
Ei mitään.