Mikä esine on lähimpänä oikealla puolellasi? Sun täytyy antaa se lahjaksi anopille.
Kommentit (89)
Sohvapöytä täynnä roinaa. En jaksa siivota sitä. Warmaan ilahtuis jee romua ja vanhoja mainoksia jippii
Kulahtanut viltti jonka anoppi antoi meille vaununlämmikkeeksi kun esikoinen syntyi.
Varmaan hieman ihmettelisi.
Voi ei! Siinä on melko arvokas monitoimitulostimeni, en raaskisi kyllä sitä antaa pois. No, onneksi minulla ei ole anoppia, joten saanen pitää tulostimeni?
Mun työpuhelimen. Saattaisi tosin vähän ihmetellä, kun ei vielä tiedä olevansa mun anoppi, suhteemme on siis julkistamatta. Huumori-ihmisenä tästä saataisiin varmaan hyvä alku meidän suhteelle.
Pussi koiran nameja... saattaisi hieman ihmetellä :)
Työpaikan pyöreä kahvipöytä. En tiedä mitä lahjoitukseen sanoo a) työnantaja ja b) anopin hoitokoti.
Kukallinen lautanen, jossa papayaa.
Hieman kolhuja kärsinyt vanha, mutta kumminkin teknisesti toimiva digikamera, mutta ei mulla ole kyllä anoppia.
Vierailija kirjoitti:
Seinän valokatkaisimella.
Unohtui mainita, että seinän poiston jälkeen meillä on sitten vessapytty kodikkaasti olohuoneessa.
Hakola Moon rahi. Oijoi. Ei taida osata arvostaa !
Valkoisen Ikean tuolin metallijaloilla
Vierailija kirjoitti:
Seinä. Sopisi erittäin hyvin lahjoittaa hänen eteensä seinä, josta hän ei pääse läpi. Ikinä.
Voi olla myös anoppisi toive miniää kohtaan😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seinä. Sopisi erittäin hyvin lahjoittaa hänen eteensä seinä, josta hän ei pääse läpi. Ikinä.
Voi olla myös anoppisi toive miniää kohtaan😂
Miestä ei seinä pysäytä, betoniseinäkin saattaa korkeintaan hidastaa...
joko tyhjä vesilasi lasinalusineen tai tietokoneen hiiri....
Sais tuopin jossa noin 1,5dl olutta.
Anoppia ei nyt ole, mutta pistetään säästöön tulevaisuuden varalle.