Mikä esine on lähimpänä oikealla puolellasi? Sun täytyy antaa se lahjaksi anopille.
Kommentit (89)
Hiiri ja hiirimatto, mutta ei oo anoppia
Kukan. Paha vaan kun olen sen saanut anopilta. Saattaa hieman loukkaantua joten pidän kukkani itse.
Ketipinor ja Leponex paketteja. :D
Ei ole anoppia. Se on shamaanirummutus cd-levy, käy tietokoneen lisäosaan.
Näitä on kaksi ihan vierekkäin, eli aurinkolasit ja melkein tyhjä Vitalis-purkki. Arskat on kalliit ja laadukkaat, ne pidän itse, mutta nuo Vitaliksen jämät voisin ehkä lahjoittaa.
Kaukosäädin ja vanha keittokirja.
No haloo. Jos ei ole anoppia, niin sitten ei tartte vastata tähän avaukseen.
Meidän koira. Ei huoli koska hänellä on itsellään uroskoira ja meidän koira on myös uros. Nää kaks ei tule toimeen keskenään.
Vierailija kirjoitti:
12 - vuotiaan kissan . Tuskin riemastuisi , kun ei edes pidä kissoista . ( Eikä kyllä koiristakaan )
Onko kissa esine? Voi kissa parkaa, jos se on esineellistetty.
Lasketaanko vihko esineeksi? Se on lähin, toiseksi lähin on kynäteline.
Vierailija kirjoitti:
Meidän koira. Ei huoli koska hänellä on itsellään uroskoira ja meidän koira on myös uros. Nää kaks ei tule toimeen keskenään.
Kuka pitää koiraa esineenä? Kun ilmeisesti kyseessä elävä eläin.
Vierailija kirjoitti:
No haloo. Jos ei ole anoppia, niin sitten ei tartte vastata tähän avaukseen.
Voi itku. Miksi taas kielletään. Ei kai tämä niin vakavaa ole? Voithan kuvitella että joku voisi antaa sen anopille, jos olisi.
Jos minulla olisi anoppi hän saisi Sokoksen 3+1-päivää kuvaston. Tosin en ole itsekään ehtinyt vielä vilkaista tätä mutta voisimme katsoa tätä kuvitteellisen anopin kanssa yhdessä.
Anopin perintö, sohvapöytä, maljakossa tulppaaneja, ehkä vien ne anopin haudalle.
Vierailija kirjoitti:
Sakset. Toivottavasti saa haavan sormeen.
Haha, täältä tulee toisetkin sakset! No paljonhan noita kirjoja, vihkoja ja viivottimiakin on tulossa niin kohta on anopilla asialliset toimistotarvikkeet! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12 - vuotiaan kissan . Tuskin riemastuisi , kun ei edes pidä kissoista . ( Eikä kyllä koiristakaan )
Onko kissa esine? Voi kissa parkaa, jos se on esineellistetty.
Ennemmin esineellisestetty kuin inhimellistetty.
Eukko.