Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutus pilaa parisuhteen ja perhe-elämän,.mikä avuksi?

Vierailija
27.03.2023 |

Olen todella pahantuulinen, vihainen ja kateellinen,kun muu perhe saa syödä mitä haluaa ja minä en.
Viikonloppunakin oli yhtä h*lv*ttiä,kun jokainen perheenjäsen ärsytti.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on liian isot miinuskalorit. Lisää vähän energiamääriä, niin helpottaa.

Vierailija
2/46 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ruoka-addikti.

Mulla onnistui helposti -40kg, kun asenne oli kohdallaan. Tein perheelle normaalit kotiruoat ja pullat ym, ei tehnyt yhtään heikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kalorit on n. 1800 päivässä,eli ei mitään 1200. Ja kun liikun tunnin tai puolitoista, niin kaloreita 2000 sinä päivänä. Ap

Vierailija
4/46 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja sulla ap on vittuileva mies ja 3 lasta. Olet kertonut sen useasti. Suunnittelet välillä eroa ja välillä neljättä lasta. Laihdutat koska miehesi vinoilee painostasi.

Vierailija
5/46 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itseä kiukuttaa. Muutokset onnistuu paremmin. Kunhan ei pura kiukkuaan lähimpiin ihmisiin ainakaan koko ajan.

Vierailija
6/46 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun itseä kiukuttaa. Muutokset onnistuu paremmin. Kunhan ei pura kiukkuaan lähimpiin ihmisiin ainakaan koko ajan.

Sitä teen koko ajan,kun tämä on yhtä kärsimystä.ap

Vierailija
7/46 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin harmittanut kun lapoit suuhusi mitä ikinä halusit ja kuinka paljon ikinä halusit. Lasku täytyy aina maksaa.

Vierailija
8/46 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä sen pilaat itse. Arvot kuntoon mitä todella haluat. Laihtua vai mässyttää ruokaa. Ruokariippuvuuttahan se on, kun hermostuu siitä ettei saa ruokaa ja herkkuja vaikka on syönyt omat terveelliset ruoat.

Se pitää muistaa, että painonhallinta on jatkuvaa tarkkailua ja taistelua, jos on riippuvuus ruokaan. Voitko loppuelämän katsoa tuolla asenteella läheisten syömistä?

Vierailija
9/46 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsytti minuakin eilen kun mies söi yksin pizzan. Mun kulutus on kuitenkin 1300 ja miehen yli 4000. Tasan ei käy onnenlahjat.

Vierailija
10/46 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin la-su pizzerian pizzan ja join 14 kaljaa.

Painoa 49 kg ja pituutta 170cm. Suunnittelen tilaavani tänään saman setin, teen näin kolme kertaa vuodessa, muuten hikiliikun viisi kertaa viikossa ja en syö lihaa.

Vierailija
11/46 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin harmittanut kun lapoit suuhusi mitä ikinä halusit ja kuinka paljon ikinä halusit. Lasku täytyy aina maksaa.

Noo,aika paljon on laskuja ulosotossa,eipä niitä kaikkia tarvetta maksaa, vuokra ja sähköpääasia

Ap

Vierailija
12/46 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noo,aika paljon on laskuja ulosotossa,eipä niitä kaikkia tarvetta maksaa, vuokra ja sähköpääasia

Ap

Ei minun vastaukseni! Oikea AP

Vierailija
13/46 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä sen pilaat itse. Arvot kuntoon mitä todella haluat. Laihtua vai mässyttää ruokaa. Ruokariippuvuuttahan se on, kun hermostuu siitä ettei saa ruokaa ja herkkuja vaikka on syönyt omat terveelliset ruoat.

Se pitää muistaa, että painonhallinta on jatkuvaa tarkkailua ja taistelua, jos on riippuvuus ruokaan. Voitko loppuelämän katsoa tuolla asenteella läheisten syömistä?

Aina tulee esiin arvot. Mun arvot on ,että elämä on lyhyt ja siitä pitää saada nauttia.

Siksi tekee henkisesti pahaa "satuttaa" itseään ja perheen tunnelmaa kotona.ap

Vierailija
14/46 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina tulee esiin arvot. Mun arvot on ,että elämä on lyhyt ja siitä pitää saada nauttia.

Siksi tekee henkisesti pahaa "satuttaa" itseään ja perheen tunnelmaa kotona.ap

Jos et nauti ajatuksesta, että saat kiloja pois niin hankalaa. Syöminen on ihanaa, minä tiedän. Olen itsekin ruokariippuvainen. Paino jojoilee jatkuvasti. Käyn näitä taisteluita ja kyllä hoikempi olomuoto usein voittaa syömisen.

Olen opetellut kieltäytymään. Sillä hetkellä ottaa päähän, kun niitä herkkuja on. Sitten, kun muut on syöneet jo niin ei harmita enää. Ajoittain palkitsen itseäni kuitenkin. Suurin palkinto on se, että paino pysyy kurissa.

Vierailija
15/46 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä laihduta. Tutkimusten mukaan 90 % laihduttaneista lihoo takaisin ja jopa yli enitsen painon. Jos jo nyt ärsyttää, niin miten voit kuvitella säilyttäväsi uudet ateriointitavat ja -määrät tulevaisuudessa?

Tee elämäntapamuutos. Tee niin pieniä muutoksia, että voit jatkaa niitä loppuelämäsi. Tietysti kalorimäärä on vähän suurempi sitten, kun olet tavoitepainossasi, mutta se tulee olemaan pysyvästi pienempi kuin nyt. Mieti, mistä ne kalorit on helpointa leikata ja millaista kulutusta on helpointa lisätä.

Vierailija
16/46 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos perhe syö pizzaa, ota pieni pala ja paljon salaattia tai tee itsellesi kevytpizza. Painonvartijoiden kirjoista löytyy hyviä ohjeita.

Unelmoi kunnolla, mitä saavutat laihtumisella ja mietiskele sitä usein.

Kun muut mässyttävät, tee vaikka käsitöitä, pelaa sanapeliä, tee ristikkoa tai dippaile kasviksia dippiin.

Jos unelmat ovat omiasi eivätkä toisten, onnistut varmemmin.

Miten perhe voisi tukea sinua? Oletko kertonut heille, että kaipaat tukea? Voisitteko lähteä yhdessä ulos kävelylle tai pyöräilemään tms.?

Vierailija
17/46 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laihdutus mitään pilaa, vaan sinun kusipäisyytesi. Hyvä, jos perheesi pääsee lopullisesti eroon sinusta. :)

Vierailija
18/46 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos perhe syö pizzaa, ota pieni pala ja paljon salaattia tai tee itsellesi kevytpizza. Painonvartijoiden kirjoista löytyy hyviä ohjeita.

Kun muut mässyttävät, tee vaikka käsitöitä, pelaa sanapeliä, tee ristikkoa tai dippaile kasviksia dippiin.

Miten perhe voisi tukea sinua? Oletko kertonut heille, että kaipaat tukea? Voisitteko lähteä yhdessä ulos kävelylle tai pyöräilemään tms.?

Olen pyytänyt, että söisivät samaa ruokaa kanssani ja herkuttelua vasta sitten,kun minä olen laihtunut. Syövät samaa, mutta mies syö paljon enemmän ja ärsyttää. Ennen sain itsekin syödä niin paljon kuin haluaa.

Ja herkkuja olivat lauantaina salaa syöneet, suutuin.ap

Vierailija
19/46 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pyytänyt, että söisivät samaa ruokaa kanssani ja herkuttelua vasta sitten,kun minä olen laihtunut. Syövät samaa, mutta mies syö paljon enemmän ja ärsyttää. Ennen sain itsekin syödä niin paljon kuin haluaa.

Ja herkkuja olivat lauantaina salaa syöneet, suutuin.ap

Et sinä perhettä voi kieltää syömästä herkkuja. Pakotat syömään salaa ja siitäkin suutut.

Lapsillesi aiheutat syömishäiriön. Syövät salaa ja tuntevat syyllisyyttä.

Vierailija
20/46 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä lähes aina on että kun nainen aloittaa laihduttamisen niin siihen pakotetaan koko muukin perhe eli miksi kaikkien pitää kärsiä kun yhdellä on ongelma

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän