Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus ja synnytys Englannissa?

26.11.2006 |

Voisitteko jakaa kokemuksianne raskaudesta sekä synnytyksestä Englannissa tai jos nyt raskaana ja synnyttämässä niin vähän tietoa aiheesta. Onko täällä äitiysneuvola tyyppistä toimintaa ja minne mennään synnyttämään? Olen aivan pihalla, kun vasta alkuraskaudessa ja ihmettelen tuleeko vaan mennä Gp:lle? Haluaisin yksityiseen sairaalaan kun vakuutus kattaa synnytyksen, mutta lähemmät taitaa olla Lontoossa.

Toivottavasti joku osaa auttaa. Kiitos

Lumituuli from Hampshire

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumituuli

tottakai saat sektion jos sita haluat, mutta mun mielesta privaattisairaalan huono puoli on se etta etta tilastollisesti niissa on yleensa huomattavasti enemman sektioita kuin tavallisessa sairaalassa ja sektiohan ei ole ihanteellinen vauvalle eika aidille jos joku muu mahdollisuus on. Ne vaan pelkaa kait etta joku vetaa ne oikeuteen ja tekee nopeesti sektiopaatoksia.

Kotisynnytys olis ihan hyva sulle oletan kertomasi perusteella. Ai niin ja onhan tavallisissakin sairaaloissa yksityishuoneita joista maksaa.

Voit vuokrata synnytysammeen kotia tai olla vain omassa kylpyammeessa. Jos ei ole mitaan komplikaatioita niin kaikki on ok. Mun kuulemani mukaan taalla yleensa kylla halutaan etta tulee ylos vedesta siina vaiheessa kun ponnistuttaa.

Kysele vain lisaa mita tulee mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän