Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epähygieeniset ihmiset

Vierailija
27.03.2023 |

Oltiin reissussa jonka pilasi vatsatauti. Pestiin kyllä käsiä ahkerasti ja käytettiin desiä ja vältettiin kontakteja sairastelun aikana. Reissun jälkeen olen kiinnittänyt huomiota siihen että enimmät ihmiset on hygienian osalta täysin sikoja. Ei pestä noutopöytään mennessä eikä ennen ruokailua käsiä, Yskitään buffetissa ruokiin, niistetään kuntosalilla ja likaisin käsin jatketaan laitteissa, vessat vedetään kansi auki jne. Jos kaikki viitsivät edes perus hygieniaa noudattaa ja jäädä sairaana kotiin, niinolisi kulkutauteja vähemmän. Mikä ihme siinä on että jos mulla on tauti niin ei haittaa vaikka tartutan sen sullekin?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikä ihme siinä on että jos mulla on tauti niin ei haittaa vaikka tartutan sen sullekin?"

Jos haluat rahellisen vastauksen...? Omalta osaltani se on, että tauteja tulee niin tiuhaan lasten myötä, ettei jaksa enää välittää.

Vierailija
2/36 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakevat vielä samoille lautasille buffeteissa. Hyi kuvotus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useat ihmiset ovat saastaisia ja itsekkäitä sikoja. Anteeksi siat.

Vierailija
4/36 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua inhottaa naiset jotka heittää käytetyt siteet, tamponit ja pikkuhousunsuojat roskikseen mömmöpuoli ylöspäin, eivätkä vaivaudu käärimään niitä siististi paperiin. Haju ja näky on tyrmäävät ja suorastaan näkee miten niistä leijuu bakteereita ilmaan muiden hengitetäväksi. Hyi hitto! Mikä niitä naisia oikein vaivaa, kun ei ole yhtään älliä päässä?

Vierailija
5/36 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa touhua. Myös lapsiperheissä taudit vähenisivät jos kaikki noudattaisi edes perussiistiä elämäntapaa käsienpesuineen. Ihme selitys että kun lapset kuitenkin niin paljon sairastaa. Ei sairasta jos viitsii edes vähän huolehtia hygieniasta ja edellyttää sitä muiltakin.

Vierailija
6/36 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mikä ihme siinä on että jos mulla on tauti niin ei haittaa vaikka tartutan sen sullekin?"

Jos haluat rahellisen vastauksen...? Omalta osaltani se on, että tauteja tulee niin tiuhaan lasten myötä, ettei jaksa enää välittää.

Väsynyt äiti.

Vierailija
7/36 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppujutuista tykkäävät, oli sitten mies tai nainen, ovat jotenkin häiriintyneitä.

Vierailija
8/36 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen miettinyt. Työkaveri on koko korona-ajan aivastanut kämmeneensä, jonka jälkeen kämmen pyyhkäistään takinliepeeseen ja jatketaan töitä.

Ällöttää myös ihmiset jotka eivät pese käsiään joko ollenkaan tai kunnolla käytyään yleisessä vessassa. Kuvottavaa. Ja näitä ihmisiä on todella paljon.

Liekö pandemia mikään ihme..

Vierailija
9/36 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlainen hygieaniaintoilija kuin ap ja miksi päätin säästää itseäni välttelemällä sellaisia kohteita, joissa minua ärsyttävät ihmisten epähygieenisyys. En syö buffeteissa tai menen ihan heti kun ne avataan. Puntille ei missään nimessä. Aina kahvilaan, jossa purtava on vitriinien takana. En koske vessoissa pöntön nuppiin saati oveen kuin käsipaperilla käteni suojaten. Avaan kaupoissa ovenkahvat takin hihalla käteni suojaten tai pidän hanskat käsissäni perille asti. 

Näin minulle jää aikaa nauttia elämästäni ja olla huomaamatta muita. En voi muuttaa kuin itseäni.

Vierailija
10/36 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan päinvastoin, ylihygienisyys on suuri ongelma, jota korona vielä pahensi.

Piltit kasvavat täysin bakteerittomassa laboratorioympäristössä, eikä heille kehity vastustuskykyä mihinkään sairauteen.

Allergiat, astma, suolistosairaudet ja nyt vielä diabetes leviävät kuin osuuskauppa-aate ihan vain ylihygienisen lapsuusajan takia. 

Vierailija
11/36 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin pudota per*eelleni, kun työpaikkaohjaajani (henkilökohtainen avustaja) erään asiakkaan luona otti keittiörätin ja pyyhkäisi sillä lattialle roiskunutta kahvia. En enää ihmettele, miksi taudit leviävät.

Vierailija
12/36 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä olen miettinyt. Työkaveri on koko korona-ajan aivastanut kämmeneensä, jonka jälkeen kämmen pyyhkäistään takinliepeeseen ja jatketaan töitä.

Ällöttää myös ihmiset jotka eivät pese käsiään joko ollenkaan tai kunnolla käytyään yleisessä vessassa. Kuvottavaa. Ja näitä ihmisiä on todella paljon.

Tuo käsien nopea kastelu käsipesuna on jotain todella ällöttävää. Ehkä kerran vuodessa näkee jonkun pesevän kätensä oikeasti kunnolla.

Vierailija
13/36 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piltit kasvavat täysin bakteerittomassa laboratorioympäristössä, eikä heille kehity vastustuskykyä mihinkään sairauteen.

Allergiat, astma, suolistosairaudet ja nyt vielä diabetes leviävät kuin osuuskauppa-aate ihan vain ylihygienisen lapsuusajan takia. 

Ihmisten ulostebakteerit eivät ole hyväksi kenenkään vastustuskyvylle, sen sijaan metsässä möyriminen on terveellistä.

Vierailija
14/36 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo käsien nopea kastelu käsipesuna on jotain todella ällöttävää. Ehkä kerran vuodessa näkee jonkun pesevän kätensä oikeasti kunnolla.

Jep. Yllättävän monet kastelevat kätensä parissa sekunnissa hanan alla, ravistavat sitten pisarat läsnäolijoiden päälle ja suksivat kuuseen.

Vierailija
15/36 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka on sen huoneilman kanssa kosketuksissa jossa paljon väkeä, esimerkiksi salaatti, ei ole kuumennettua. Moniko siihen henkoilee. Ja kauanko ne ovat kerralla. Entä astiskoneen puhtaus ja keittiön, työntekijöiden tavat. Myös wc-tilan puhtaus on kriittinen yleensä. Ilmeisesti osalla on influ, jos on vatsaoireita. Joissakin influissa niitä ei tule. Tai noro.

Vierailija
16/36 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Yllättävän monet kastelevat kätensä parissa sekunnissa hanan alla, ravistavat sitten pisarat läsnäolijoiden päälle ja suksivat kuuseen.

Ja ne jotka ottavat käsiinsä saippuaa, huuhtelevat sen samantien pois. Ja nämä samat ihmiset ihmettelevät kuinka ovat aina kipeänä vaikka pesevät käsiään ahkerasti.

Vierailija
17/36 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaseudulla ovat terveimmät lapset...siellä ei olla hysteerisiä hygienian suhteen.

Vierailija
18/36 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peppujutuista tykkäävät, oli sitten mies tai nainen, ovat jotenkin häiriintyneitä.

Miten tämä liittyy aloitukseen?

Vierailija
19/36 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen lapsena pyörinyt multaisella pellolla, naapurin navetassa ja heinäladossa. Ei todellakaan ollut liian hygieenistä 80-luvulla maaseudulla. Silti todettiin siitepöly-, heinä- ja kissa-allergiat 6-vuotiaana. Aikuisena todettiin astma. Enkä ole muuten vieläkään liian hygieeninen muuta kuin omassa työssä hoitoalalla.

Vierailija
20/36 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samanlainen hygieaniaintoilija kuin ap ja miksi päätin säästää itseäni välttelemällä sellaisia kohteita, joissa minua ärsyttävät ihmisten epähygieenisyys. En syö buffeteissa tai menen ihan heti kun ne avataan. Puntille ei missään nimessä. Aina kahvilaan, jossa purtava on vitriinien takana. En koske vessoissa pöntön nuppiin saati oveen kuin käsipaperilla käteni suojaten. Avaan kaupoissa ovenkahvat takin hihalla käteni suojaten tai pidän hanskat käsissäni perille asti. 

Näin minulle jää aikaa nauttia elämästäni ja olla huomaamatta muita. En voi muuttaa kuin itseäni.

Huhhuh, mahtaa olla raskas elämä 🙅🏽

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme