Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet huolii naisen kuin naisen

Vierailija
27.03.2023 |

Tuosta Kalle Munckin nykyisestä vaimosta sen näkee. Ei haittaa vaikka miehiä on ollut paljon, lapsia on seitsemän, eri miehille yms. Kaikki kelpaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekkin miehille kelpaa nainen kuin nainen. Ei kannata yleistää. Joillekkin ek kelpaa kukaan.

En ole huolinut 7 vuoteen koska olen halunnut olla yksin ja tuskin tulen huolimaan enään. Silloin kun vielä huolin niin en huolinut naista kuin naista ja sama juttu olisi nyt jos naisen elämääni huolisin t:M44

Vierailija
2/9 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan huoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena ja hölmönä sitä oli hövelimpi, mutta kolmekymppisenä ei enää kiinnosta naiset ollenkaan. Ehkä olen törmännyt vain vääriin naisiin, mutta persiistä ovat olleet eivätkä mistään jumalan kohdusta.

Muutkin miehet vaikuttavat lähinnä kärsivän rivinraudoistaan, joten liekkö koko jumalaakaan olemassa. Jeesuksenkin varmasti akat juonivat nakutettavaksi ristille.

Vierailija
4/9 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä oo kelvannut kenellekään. Ja nykyään kukaan ei myöskään kelpaa minulle.

Vierailija
5/9 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä sinä tiedät... Ehkä tuo nainen on ylivertainen siellä puutarhaosastolla. Pitää miehen onnellisena.

Vierailija
6/9 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ennemminkin niin, että nuor mies ei seuranhaussaan ole samanlainen kylmä laskukone kuin naiset vaikuttavat olevan. 

Vierailija
7/9 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä olet pinnallinen!

Mites sellainen asia kun vaikka ihana persoonallisuus, huumorintaju, empaattisuus jne.

Vai että huolii, voi luoja mikä urpo.

Vierailija
8/9 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimustasona: noin 2 jalkaa ja ruumiinlämpö yli 35

Vierailija
9/9 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kelpaa. Itse 34 v eikä kukaan ole koskaan huolinut parisuhteeseen. Yhden yön juttuihin kyllä kelpaan.