Köyhiltä perussuomalaisten äänestäjille IS:"Mika Niikon kampanjatarjoilut peräisin ruokajonosta peräkärryllinen köyhille tarkoitettuja leipiä pantiin jakoon"
No mitäs sanotte PS äänestäjät, oliko hyviä leipiä?
Kommentit (751)
Vassarimedialla aiheet vähissä kun tuostakin piti yrittää vääntää
Vierailija kirjoitti:
Typerää populismia uutisoida tuosta. Järkevää yrittää käyttää sapuskat eikä heittää menemään.
Ne piti jakaa köyhille, ei käyttää äänten ostamiseen. Toivottavasti Lidl tekee tutkintapyynnön. Poliisin pitäisi tutkia automaattisesti vaalirikosepäily.
Työttömät vassaritampiot täällä öyhöttää, persutkin on töissä tähän aikaa päivästä 🤣🤣🤣
Ainoastaan patavassari makaa kotona öyhöttämässä 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vassarimedialla aiheet vähissä kun tuostakin piti yrittää vääntää
Iltikset on kokoomusomisteisia ja Iltalehti persujen valtaama.
Ehkei ihan kaikki persutkaan katso hyvällä rikostelua, vaikka se puolueessanne syvällä ja sulkahatulla palkittua onkin.
Vierailija kirjoitti:
Työttömät vassaritampiot täällä öyhöttää, persutkin on töissä tähän aikaa päivästä 🤣🤣🤣
Mites sinä et ole töissä?
PS:n äänestäjistä on työttöminä enemmän kuin muiden puolueiden. Myös PS:n äänestäjien koulutus on puolueista matalin ja rikosfrekvenssi korkein.
Kunnallisalan kehittämissäätiön tutkimus puolueiden äänestäjistä 2019
Mikä vimma PS:lla on syytellä vasemmistoa kaikesta vaikka itse ovat olleet hallitusvastuussa kaikista huonoista päätöksistä? EIhän voi olla niin että vasemmisto on kaiken sen leikkaamisen taustalla jota itse olette olleet toteuttamassa. Se että jatkuvasti olette Suomen pääministerin kimpussa täysin asiattomasti tekee teistä jotenkin parempia ihmisiä??? Miten teidän kanssanne kukaan voi tehdä yhteistyötä kun olette pelkkä kumileimasin ja tuuliviiripuolue? Heilutitte puoluetentissä Suomen lippua ihan kuin kaikki muut puolueet olisivat tulleet vieraista maista ja te ainoastaan edustaisitte Suomea? Kaikki on aina muiden syytä eikä teillä ole mitään järkevää tai rakentavaa sanottavaa mistään. Ette osaa perustella kantojanne aukottomasti. Jos teistä ikinä tulee hallitusvastuussa oleva puolue niin silloin ollaan menossa ja kovaa sinne kuuluisaan syvään päätyyn!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Timo Valtonen on myös Joosua Mission toiminnanjohtaja.
Vaalitoimisto ja Joosua Mission tilat sijaitsevat vieri vieressä Vantaan Korsossa.
Ilta-Sanomat tavoitti Valtosen sunnuntaina kommentoimaan vapaaehtoistyöntekijän väitteitä.
Valtosen mukaan ruokia oli niin valtavia määriä, että niitä oli jaettava myös Niikon vaalikampanjan yhteydessä, jotta ruoat eivät pilaantuisi."
Paljon melua tyhjästä..
Mielestäni kyllä aika moraalitonta. Niitä olisi voinut jakaa ihan missä vain. Toivottavasti hän laittaa leipien hinnan näyttävästi kameroiden seuraamana kaverinsa hyväntekeväisyys keräykseen. Tässä se nähdään kuinka piiri pieni pyörii.
Lukekaa tuo juttu, josta käy ilmi miten kaikki meni, ja kommentoikaa sitten. On taas menty luulojen mukaan:
https://www.suomenuutiset.fi/niikko-kommentoi-ilta-sanomien-vaitteita/
Käy siis ilmi, että Niikko valehtelee minkä ehtii.
Tai sitten se vapaaehtoistyöntekijä valehtelee. Ainakaan työntekijöistä kukaan ei ole kuullut ohjeita jättää ruokaa jakamatta tai jakaa niitä Niikon tilaisuudessa.
Miten kommentoitte väitteitä, joiden mukaan Mika Niikon vaalitilaisuuksissa on tarjoiltu Joosua Mission ruokatarvikkeita?
- Ei missään nimessä ole tällaista tapahtunut. Tässä on meidän jakopäällikkö paikalla. Odotas mä pyydän hänet tähän puhelimeen. (...) Tässä on kaksi työntekijää paikalla. Onko Timo Valtonen sanonut, että säästetään ruokaa Mika Niikon vaalikampanjaan?
- Ei ole, sanoo naisääni puhelimen toisesta päästä.
- Ei todellakaan ole, sanoo toinen naisääni.
Valtonen jatkaa:
- Kaikki työntekijät ovat samassa linjassa. Te vedätte nyt ihan vesiperän. Siellä on valehdeltu, ja valheen päälle ei voi rakentaa uutisia. Siitä voi tehdä vaikka (Julkisen sanan neuvostoon) valituksen ja joudutte käräjille siitä hommasta. Ei kannata valehdella lehdissä mitään juttuja. Sit mä nostan kunnianloukkaussyytteen sen lisäksi.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4a8650cf-9c4d-4847-bfad-dee9071b4…
Poliittinen ajojahti! Noitavainoa! BREAD GATE!
Valamon Munkki Iivana kirjoitti:
mä oon noissa kaikissa ruoka-avuissa käynyt korsossa, timolla ja keravalla, ja pohjois suomessa, kaikkialla osa ruoka-hakijoista on ihan hyvin toimeentulijoita eläkeläisiä, jotka hakee ruokaa ihan ahneuttaan vaan autollla pihaan ja siitä sitten jopa pariskuntina lapataan autot täyteen ruokia hienoissa vermeissä, sitten osa on työttömiä juoppoja ja kukaan ei ole mikään sillan alla asuja. köyhiä ei suomessa ole, on vain ahneita ihmisiä joista minä olen yksi ja säästän rahaa näin että kesällä voin ostaa sähköpyörän
Esiinnyt köyhänä, jotta voit katu-uskottavammin halventaa köyhiä. Sovit puolustelemaan piirakoiden köyhiltä varastajia ja äänestämään kaltaisiasi vaaleissa.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi? Eli sinä siis öyhötät täällä aamusta iltaan kotona sohvallasi maaten? Kuka maksaa sinulle siitä? Persutko....eikun kela ja sossu, mutta perdujen piikkiin öyhötät kuitenkin. Eli samanlainen hyväksikäyttäjä, kuin muutkin teikäläiset.
Terveisin sotealan pienipalkkainen vuorotyöläinen, jonka etuuksia persut ovat huonontaneet.
Persuröllykät on paniikissa, kun totuus paljastuu persujen toimintatavoista.
Mutta oliko tämä kenellekään yllätys, että persu toimii näin? Ei ollut.
Tuon mukaan ruokajakelu on ollut vaalitilaisuudesta erillinen toimi, joka ei ole kuulunut vaalitilaisuuteen.
https://twitter.com/mikaniikko/status/1640028135893659648?s=20
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan patavassari makaa kotona öyhöttämässä 🤣🤣🤣Anteeksi? Eli sinä siis öyhötät täällä aamusta iltaan kotona sohvallasi maaten? Kuka maksaa sinulle siitä? Persutko....eikun kela ja sossu, mutta perdujen piikkiin öyhötät kuitenkin. Eli samanlainen hyväksikäyttäjä, kuin muutkin teikäläiset.
Terveisin sotealan pienipalkkainen vuorotyöläinen, jonka etuuksia persut ovat huonontaneet.
Turhaa vastaat tuolle pappa betal pojalle. Ei ole ikinä tarvinnut tienata omaa rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mistä ruokajonosta saa peräkärryllisen leipää mukaansa?
Sitä haetaan logistiikkapisteistä esiintymällä hyväntekeväusyysjärjestönä tms. YLE on tehnyt aiheesta dokkarin.
Niikko on pappi, joten seurakunnan nimissä varmaan haettu.
Niikko junaillut apurahoja itselleen ja kavereilleen:
https://www.vantaansanomat.fi/paikalliset/1777605
Joosua Missiota johtaa Mika Niikon poika, perussuomalainen Sami Niikko. Myös Timo Valtonen on perussuomalainen.
Vain tyhmä maksaa jos saa ilmaiseksi. T. Persu-Seppo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mika Niikko, perussuomalainen hyväntekijä ja harras uskovainen kristitty
Niikko palasi juurilleen mummojen ryöstäjäksi. Tällä kertaa ei riittänyt enää mummojen käsilaukut, vaan nyt vietiin mummoilta leipäkin suusta.
Ihmettelin mikä juttu tää oikein on mutta wikipedia paljasti, että tää koijari on todellakin ryöstellyt mummoja ja tehnyt muitakin rötöksiä, eli siis ihan tyypillinen persu.
"Niikon rikostuomiot: luvattomasta työkoneella ajelusta, käsilaukkuvarkaudesta, katteettomalla pankkikortilla ostelusta sekä suojatiellä kävelleen naisen päälleajosta varastetulla autolla."
Minä olen persu mutta en ole ikinä ryöstellyt mummoja tai tehnyt mitään rötöksiä?
Miten perustelet tuon väitteesi, että kyseessä olisi tyypillinen persu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mika Niikko, perussuomalainen hyväntekijä ja harras uskovainen kristitty
Niikko palasi juurilleen mummojen ryöstäjäksi. Tällä kertaa ei riittänyt enää mummojen käsilaukut, vaan nyt vietiin mummoilta leipäkin suusta.
Ihmettelin mikä juttu tää oikein on mutta wikipedia paljasti, että tää koijari on todellakin ryöstellyt mummoja ja tehnyt muitakin rötöksiä, eli siis ihan tyypillinen persu.
"Niikon rikostuomiot: luvattomasta työkoneella ajelusta, käsilaukkuvarkaudesta, katteettomalla pankkikortilla ostelusta sekä suojatiellä kävelleen naisen päälleajosta varastetulla autolla."
Minä olen persu mutta en ole ikinä ryöstellyt mummoja tai tehnyt mitään rötöksiä?
Miten perustelet tuon väitteesi, että kyseessä olisi tyypillinen persu?
Rikollisuus on perussuomalaisten geneettinen ominaispiirre.
Persunaisten kannattaa pitää tiukasti silmällään käsilaukkuaan että ei vaan katoa.
Öyhön möyhöt tollopersu. Sun mutu ei ole fakta, mutta eihän sulla faktoja olekaan.
Ei koko persupuolueella ole faktoja eikä asiaosaamista, kunhan valehtelette ja mätkitte toisianne vasaralla :D