Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkå ikäisenä teillä alkoi ikä näkyä kaulasta?

Vierailija
26.03.2023 |

Olen 52v ja mielestäni kaulassani ei ole mitään ikämuutoksia. Decolteen alueella muutama vekki.

Kommentit (29)

21/29 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

65 vuotiaana tuli kaksi kaunista vekkiä jotka haluan otattaa pois kiristämällä. Kun iho on rypytön häiritsee tuo minua. 

Joo niitä ei saa täytteillä eikä mesolangoilla pois. Ne pitää kiristää korvien takaa.

Kävin viime viikolla konsultoinnissa. En halunnut kiristystä vielä joten tuikattiin helttaan vähän botoksii joka viikon päästä pitäis vaikuttaa. Vähän parempi jo nyt. 54vee.

Vierailija
22/29 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 58 v. . eikä minulla ole lainkaan ryppyjä. Ilme on hieman veltostunut, mutta ryppyjä ei ole. Minua luullaan nuoremmaksi kuin olen.

Jotkut ovat väittäneet, että käyn ottamassa botoxia. No en muuten käy. Enkä aio ottaakaan.

Kasvovoiteenakin käytän kaupan Niveaa. Geenit on hyvät, kun katsoo vanhempieni kuvia samassa iässä.

Tiedän, että tätä lystiä ei kauan enää kestä. Kyllä se ikääntyminen alkaa kohta kuitenkin näkyä, mutta se on elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55v, ei mitään huomattavia muutoksia.

Vierailija
24/29 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 v. Mulla on kaulassa hyvin ohut ja pehmeä iho, ryppyyntyy näköjään sitten. Otan tähän profiloa.

Vierailija
25/29 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

62v. Jos painan leuan alas tulee sellaista pehmeää näkyviin.

Muuten kaula ja decoltè sileät

Vierailija
26/29 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä outoa jos viisi- ja lähes kuusikymppisellä kaula on samassa kuosissa kuin lapsena. Harvoin näkee sellaista, täällä on selvästi geenilotossa voittaneita ihmisiä.

Joo en usko hetkeäkään. En ole juuri koskaan nähnyt 50-ihmistä, jonka kaulassa ei olisi ikääntymisen jälkiä.

Suosittelisin näille kyseisille daameille käyntiä optikolla😂 voisi kaula peilissä näkyä paremmin😜

Vierailija
27/29 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa Sanna Marinia, ikää 37-vuotta ja kaula on ryppyinen.

Vierailija
28/29 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39 v. ja varsinaisia ryppyjä tai veltostumista ei vielä ole. Mutta olen huomannut, että ainakin tietyssä valossa kaulani näyttää vanhalta, jotenkin kauhean kuivalta. Siis vaikka laitan kyllä kosteusvoidetta joka päivä. Johtuu kai siitä, että olen melko laiha, eikä ihon alla ole juuri rasvaa. Kohta ne rypytkin varmasti näkyy.

Se huono puoli on laihuudessa, että näyttää aikaisemmin vanhalta kuin jos olisi vähän pyöreämpi. En silti vaihtaisi.

Vierailija
29/29 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä outoa jos viisi- ja lähes kuusikymppisellä kaula on samassa kuosissa kuin lapsena. Harvoin näkee sellaista, täällä on selvästi geenilotossa voittaneita ihmisiä.

Joo en usko hetkeäkään. En ole juuri koskaan nähnyt 50-ihmistä, jonka kaulassa ei olisi ikääntymisen jälkiä.

Suosittelisin näille kyseisille daameille käyntiä optikolla😂 voisi kaula peilissä näkyä paremmin😜

No mulla ei oikeasti ole kaulassa mitään merkkejä ikääntymisestä. Kasvoissa ja käsisssä kyllä jonkin verran on, mutta niitähän ei kysytty. :)

Muutenkin näytän nuoremmalta mitä nuorena oletin näyttäväni n. 55-vuotiaana. Mahdollisia syitä siihen: lievä ylipaino, terveellinen ruokavalio, tuskin lainkaan alkoholia, karttanut viimeiset 20 vuotta aurinkoa kuin ruttoa, liikuntaa kohtuudella (ei siis rääkkiä, joka rasittaa kehoa), en ole synnyttänyt.

- Vastaaja no 8

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi