Oma koko yllätti?
Onko monelle miehelle käynyt niin, että oman peniksen koko on todella päässyt yllättämään hyvässä tai pahassa, kun sen on mitannut? Itselläni loppui vasta lähes 20 vuotta kestänyt, teini-iässä alkanut suhde. Ex-vaimo on ollut ainoa seksikumppanini, ja minä puolestani hänen.
Nyt sinkkuaikojen koitettua tuli ajankohtaiseksi ostaa kondomeja uusin kumppaneiden varalta. Ex:n kanssa ei kondomeja tarvinnut, joitain aivan lyhyitä poikkeustapauksia lukuun ottamatta, käyttää. Vaikka niistä kerroista on jo aikaa, muistini mukaan ne olivat osaltani todella epämukavia jonkun perus markettikondomin puristaessa tiukasti kaluani. Päätin siis mittailla kaluani ensimmäistä kertaa elämässäni, kun perehdyin erikokoisten kondomien tarjontaan, ja niistä sopivan valintaan. Pituutta erektiossa oli vajaa 15 cm, mutta paksuutta sitten todella reilusti. Ympärysmitaksi paljastui paksuimmillaan peräti 16.5 cm. Olin tiedosta todella yllättynyt. Ajattelin penikseni olevan ehkä jonkin verran keskimääräistä paksumpi, mutta että noinkin paksu. Piti sitten laittaa markkinoiden isoimpia kondomeja tilaukseen, kun niitä minun mitoilleni suositeltiin. Enpä olisi uskonut.
Kommentit (38)
Yllätti kyllä kun mittasin ympärysmitan ja tuloksena oli 19,5 cm tyvestä, 17,5 keskeltä ja 16 terskan alta. Terskan n. 18 cm.
Tämä sai mittaamaan pituudenkin ja karvan verran yli 23 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää, että pidät sitä etuna, että sinulla on iso penis. Aika moni nainen ei siitä kuitenkaan ilahdu. Itse pidän keskikokoisesta peniksestä, ja jos vaihtoehtona on suuri tai pieni, niin pieni sitten mieluummin. On kokemusta isosta, se oli kivuliasta ja seksiä häiritsevää.
Onko liian iso tässä kohtaa pitkä, paksu vai sekä että? Ainakin omaa 14,5 cm pitkää ja 15 cm ympäryksellä olevaa kalua ovat naiset kehuneet. Paksuus tuntuu hyvältä ja täyttävältä, mutta pituuden puolesta ei hakkaa liian syvälle.
En kehtaisi tuommoista tumppia mainostaa. Vai oliko tuo 14,5 cm vitsi?
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää, että pidät sitä etuna, että sinulla on iso penis. Aika moni nainen ei siitä kuitenkaan ilahdu. Itse pidän keskikokoisesta peniksestä, ja jos vaihtoehtona on suuri tai pieni, niin pieni sitten mieluummin. On kokemusta isosta, se oli kivuliasta ja seksiä häiritsevää.
Toki on kivuliasta kuivaan ja laiskaan pilluun. Ahnas pillu ottaa paljon isommankin ja helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki on kivuliasta kuivaan ja laiskaan pilluun. Ahnas pillu ottaa paljon isommankin ja helposti.
Kieltämättä iso penis ei minua kiihota, vaan päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei se toimi kuivan ja laiskan pillun kaa. Iso maha ja pieni muna on ihan validi kombo.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se mulkkujen jatkuva mittailu kertoo miesten itsetunnosta??
Mikkelin Kittaajat Official Club.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei se toimi kuivan ja laiskan pillun kaa. Iso maha ja pieni muna on ihan validi kombo.
Lapsellista tekstiä.
On yllättänyt, että kuinka ikävältä tuntuu takaapäin kun ilmeisesti osuu kierukan lankan pätkiin. En tiedä onko iso tai vaimolla lyhyt vagina mutta ei tunnu hyvältä. Samoin anaaliin on kuulemma liian iso. Voi tosin olla tekosyykin.
Välillä tullut nämä kokoasiat vaimon kanssa puheeksi ja hänen mielestään minunkin kalu on jopa liian iso. Se siis yllätti, mutta ei niinkään mitat. 16 pitkä ja 13 ympärys. Sen olen huomannut, että kun saa sen kaikkein kovimman stondiksen päälle, niin sillä on suuri vaikutus vaimoon, silloin on kovat huokailut ja ulinat.
Kyllähän se yllätti ja masenti, kun mittasin ja vertasin tilastoihin. En ollut koskaan kuvitellut omaavani mitenkään isoa penistä, mutta tilastot kertoivat sen olevan pituudeltaan keskitasoa lyhyempi ja paksuudeltaan huonointa 10 %. No, parempi kai tietää asian todellinen tila kuin kuvitella jotain turhuuksia ja suuruudenhulluja. Tämä tilastotieto osaltaan sai aikaan sen, että en ole oikeastaan ikinä yrittänyt seuraa tai parisuhdetta löytää.
Kyllä ihmettelin joskus nuorempana kun naiset aina mulkkuni nähdessään melkein säikähtivät ja ihmettelivät miten iso se on(23cm). Itse olin aina ajatellut, että se on ihan keskimittainen. Nykyinen vaimokin aina jaksaa vielä kahdenkymmenen avioliitto vuoden jälkeenkin sen kokoa päivitellä.
Olen vähän vanhempaa ikäluokkaa, 60-luvun alkupuolella alkuni saanut. Oman peniksen koko alkoi nuoruudessani, muistaakseni viimeistään lukioikäisenä, luonnollisesti kiinnostaa.
Luotettavaa ja asiallista tietoa oli tuolloin 70-luvulla vähän ja vaikeasti saatavilla. Kotona oli Morrisin Alaston apina, jossa oli maininta asiasta, muistaakseni puhuttiin jostain 15 cm pituudesta. Kirjastosta löysin yhden tuolloin jo vanhan kirjan. Loput hatarat käsitykset sai ikäpolveni miestenlehdistä, jos sellaisia käsiinsä sai. Tuolloin murrosikäisenä muistan jo itseäni mittailleeni ja kirjoista löytämiini tietoihin verranneeni. Tarkkoja tuloksia en enää muista, mutta sen havainnon kyllä muistan tehneeni, että muutaman sentin ero kirjojen tietoihin oli.
80-luvun alussa parikymppisenä minulla alkoi olla seksisuhteita naisten kanssa. Ei niissä tietenkään otettu miehestä mittaa muutoin kuin kuvaannollisesti. Kunnes yksi pitkäaikaisempi suhde, joka olikin poikkeuksellisen innostunut ja kiinnostunut seksistä, kertoi haluavansa mitata penikseni.
Muistan tilanteen, eihän sellaista voi unohtaa. Homma hoidettiin yksinkertaisesti: kalu pystyyn ja mitta käteen. Mikään nykyohjeiden mukainen mitan häpyluuhun painaminen ei tullut mieleenkään. Sinne vaan mitan toinen pää peniksen päälle häpykarvojen sekaan ja lopputulos terskan päästä luettuna. Neiti kertoi lukemat, jotka porautuivat mieleni sopukoihin, minkä jälkeen rakasteltiin.
Vasta viime vuosina, kun netistä alkoi löytyä paljon tietoa ja tutkimuksia penisten mitoista, havahduin ajattelemaan asiaa tarkemmin. Hämmästyin! Mittasin kaluni oikein ohjeiden kera, ja päädyin suunnilleen samaan tulokseen kuin tyttöystäväni lähes 40 vuotta sitten. Koko yllätti. En ollut ajatellut asiaa vuosiin, vuosikymmeniin. Erektiossa pituutta on peräti 20 senttiä ja muutama milli päälle. Tyttö sanoi aikoinaan tasan 20 cm.
Olemattoman lepokoon (kylmässä häviää karvoituksen sekaan) vuoksi olen pitänyt itseäni pienikokoisena. Mittasin ja vertasin tuohon calcSD sivun taulukkoon ja länsimaissa top 20% volyymin perusteella ja Aasiassa top 3%, abnormally largen rajalle menisi siellä😁. Pituus 15 ja paksuus 13.8 cm.
Itse myös vanhahko(?) -60 v , nuoruudessa ei ollut tämmöistä yleistä keskustelua asiasta lainkaan, no ehkä kavereiden kanssa saunan lauteilla vilkaistiin pikaisesti kavereiden varustuksia, ei nettiä eikä kännyköitä jne. Ollaan oltu vaimon kanssa teini-iästä lahtien yhdessä ja seksi on ollut aina hyvää molemmista, itse olen tykännyt pitkistä esileikeistä jotta itse yhdyntä on molemmille mahdollisimman miellyttävää, jos yrittää panna kuivaan pilluun niin se tuntuu myös miehestä kivuliaalta. Kun miesten mitoista alkoi nettiaikakaudella olla juttuja myös meillä otettiin mittanauha pikku humalassa käyttöön ja molemmat yllättyivät aika lailla kun vaimon hieronnan ja suukottelun jälkeen saatiin pituutta 18,5 cm. Edelleen seksiä 3-4 kertaa viikossa ja kivaa on molemmilla
Vierailija kirjoitti:
Olemattoman lepokoon (kylmässä häviää karvoituksen sekaan) vuoksi olen pitänyt itseäni pienikokoisena. Mittasin ja vertasin tuohon calcSD sivun taulukkoon ja länsimaissa top 20% volyymin perusteella ja Aasiassa top 3%, abnormally largen rajalle menisi siellä😁. Pituus 15 ja paksuus 13.8 cm.
Ja sitten ihmetellään aasialaisnaisten kiinnostusta länkkärimiehiin. Pitkiä, varakkaita, eksoottisia ja isomunaisia heidän näkökulmastaan. Mahtavuutta!
Jos suomimies ei ole ihan turjake, niin saa aavistuksen siitä mitä joku vaikka NBA-stara kokee liikkuessaan Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko liian iso tässä kohtaa pitkä, paksu vai sekä että? Ainakin omaa 14,5 cm pitkää ja 15 cm ympäryksellä olevaa kalua ovat naiset kehuneet. Paksuus tuntuu hyvältä ja täyttävältä, mutta pituuden puolesta ei hakkaa liian syvälle.
Voin myös allekirjoittaa edellisen.
-että naiset tuntuvat tykkäävän tuon kokoisesta. Ja kun muuten pitää kropan kunnossa ettei ole mahan rellukkaa tms niin "ei huono"😎 M 52
Mysize 69 sopiva paksuus, jopa pituuskin riittää. Paras kondomi ikinä!
Pituuskaan ei häiritse, jos on hyvin etukäteen lämmitelty pillu, muuten kolhii helposti kohdunsuuhun vekkejä. Pitkää, itsellä 20cm, pitää osata käyttää. Käyttää sopivia asentoja ja sitä, että työntää rauhallisesti pohjaan asti ohi kohunsuun ja pitää siellä. Silloin ei kolistele kohdunsuuhun ja mikä tärkeintä saa paineen klitorikseen hieroen häpyluita yhteen. Hankausta tullut näinkin riittävästi, koska itsellä myös tasapaksu 15cm ymp kauttaaltaan. Vaimoni itse opetti minulle tekniikan, kietomalla jalkansa aina ympärilleni ja lukitsemalla minut kaluni tyveä myöten sisässä. Sillä hän on saanut aina kaikki yhdyntäorgasminsa, tai ottanut jos totta puhutaan.