Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma koko yllätti?

Vierailija
26.03.2023 |

Onko monelle miehelle käynyt niin, että oman peniksen koko on todella päässyt yllättämään hyvässä tai pahassa, kun sen on mitannut? Itselläni loppui vasta lähes 20 vuotta kestänyt, teini-iässä alkanut suhde. Ex-vaimo on ollut ainoa seksikumppanini, ja minä puolestani hänen.

Nyt sinkkuaikojen koitettua tuli ajankohtaiseksi ostaa kondomeja uusin kumppaneiden varalta. Ex:n kanssa ei kondomeja tarvinnut, joitain aivan lyhyitä poikkeustapauksia lukuun ottamatta, käyttää. Vaikka niistä kerroista on jo aikaa, muistini mukaan ne olivat osaltani todella epämukavia jonkun perus markettikondomin puristaessa tiukasti kaluani. Päätin siis mittailla kaluani ensimmäistä kertaa elämässäni, kun perehdyin erikokoisten kondomien tarjontaan, ja niistä sopivan valintaan. Pituutta erektiossa oli vajaa 15 cm, mutta paksuutta sitten todella reilusti. Ympärysmitaksi paljastui paksuimmillaan peräti 16.5 cm. Olin tiedosta todella yllättynyt. Ajattelin penikseni olevan ehkä jonkin verran keskimääräistä paksumpi, mutta että noinkin paksu. Piti sitten laittaa markkinoiden isoimpia kondomeja tilaukseen, kun niitä minun mitoilleni suositeltiin. Enpä olisi uskonut.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olin positiivisesti yllättynyt, kun takavuosina ekaa kertaa kalua mittailin. 14 pituutta ja 15 cm ympärys. Hyvin on maisilke kelvannut.

Vierailija
2/38 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näin on käynyt. Mittasin joskus pituudeksi 20 cm. Mutta näin jonkin havainnekuvan sen mittaamisesta, ikäväkseni olinkin ottanut mitan persereiästä asti, joten oikea pituus on jotain alle 12cm. Mutta mielestäni se on edelleen ainakin sen 20 senttiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus toivoin, etä olisipa kaluni tuollainen TV:n kaukosäätimen kokoinen. Kerran sitten aloin vertaamaan ja olihan se yhtä pitkä, ja tuplasti paksumpi, kun kaukosäädin on litteä. Kaukosäädintä tulee katseltua paljon lähempää yleensä.

Vierailija
4/38 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla koko oli aikalailla se, mitä olin näppituntumalla arvioinutkin. 13 cm pituutta ja 12 cm ympärys.

Vierailija
5/38 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se mulkkujen jatkuva mittailu kertoo miesten itsetunnosta??

Vierailija
6/38 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh. Melkoinen kalu ap:lla. Jonku löytämäni laskurin mukaan ehkä noin 1/10000 on noin paksu. Oliko seksi hyvää suhteessanne, jos saa kysyä?

Vierailija
7/38 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin alkuperäinen mittaili mulkkuaan saadakseen tietää sopivan kondomikoon. Oliko mittaustulosta sitten tarvetta tulla ilmoittamaan tänne, onkin jo toinen juttu.

Vierailija
8/38 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin alkuperäinen mittaili mulkkuaan saadakseen tietää sopivan kondomikoon. Oliko mittaustulosta sitten tarvetta tulla ilmoittamaan tänne, onkin jo toinen juttu.

Se on tämän palstan idea, kertoa mulkun mahdollinen koko, se ihmetyttää miten se nostattaa itsetuntoa, kun kertoo anonyymisti sen?

Vierailija
9/38 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kauppojen standardi kumit, 53mm leveys ovat turhan kireitä mutta eivät kaikki . Seuraava koko olikin vaikeampi löytää kun se oli 56mm ja piti tilata seksikaupasta. Taasen joku 58 mm leveä on jo turhan iso minulle. Ennen en ole kiinnittänyt mitään huomiota että noita on nykyään suurempi valikoima mutta kaupoista ei välttämättä ole saatavilla

Vierailija
10/38 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin on ympärystä 15 cm ja aikoinaan asiaa tutkiessani yllätyin, kuinka paksu se tilastollisesti katsoen on. Ymmärsin myös, etteivät aihetta koskeneet kommentit olleet pelkkää imartelua.

Vierailija
11/38 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joskus 14vuotiaana mittasin silmämääräisesti ja sain tulokseksi 25cm ja olin ihan pilvissä kun helvetin iso mut riparilla ihmettelin sit ku kaikilla näytti olevan aikalailla yhtä iso tai isompi ja mittasin sit ihan mitalla ja tulos olikin 14,5 cm sillon tuntu ikävältä mutta muutaman vuoden jälkeen oon huomannut että erittäin sopiva ja toimiva se on ja huvittaa tää moka ja joskus sillä oon vitsaillutkin 😅

Vierailija
12/38 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo suuttui kun kerroin osallistuneeni kullien pituus kisaan kylillä. Huusi että eihän hän ilkeä minun kanssa enää minnekään lähteä kun olet kaikille kullisi siellä näyttänyt! Ei rauhoittunut vaikka kerroin että en varmasti näyttänyt kuin sen verran että voitin kisan!

Vierailija
13/38 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 11 senttiä ja toimii, suippo, pieni terska mutta tyvestä taas todella paksu.

Vierailija
14/38 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää, että pidät sitä etuna, että sinulla on iso penis. Aika moni nainen ei siitä kuitenkaan ilahdu. Itse pidän keskikokoisesta peniksestä, ja jos vaihtoehtona on suuri tai pieni, niin pieni sitten mieluummin. On kokemusta isosta, se oli kivuliasta ja seksiä häiritsevää. 

Vierailija
15/38 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huh. Melkoinen kalu ap:lla. Jonku löytämäni laskurin mukaan ehkä noin 1/10000 on noin paksu. Oliko seksi hyvää suhteessanne, jos saa kysyä?

Todella hyvää seksiä oli koko suhteen ajan. Muut syyt johti valitettavasti eroon.

T. Ap

Vierailija
16/38 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää, että pidät sitä etuna, että sinulla on iso penis. Aika moni nainen ei siitä kuitenkaan ilahdu. Itse pidän keskikokoisesta peniksestä, ja jos vaihtoehtona on suuri tai pieni, niin pieni sitten mieluummin. On kokemusta isosta, se oli kivuliasta ja seksiä häiritsevää. 

Onko liian iso tässä kohtaa pitkä, paksu vai sekä että? Ainakin omaa 14,5 cm pitkää ja 15 cm ympäryksellä olevaa kalua ovat naiset kehuneet. Paksuus tuntuu hyvältä ja täyttävältä, mutta pituuden puolesta ei hakkaa liian syvälle.

Vierailija
17/38 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko liian iso tässä kohtaa pitkä, paksu vai sekä että? Ainakin omaa 14,5 cm pitkää ja 15 cm ympäryksellä olevaa kalua ovat naiset kehuneet. Paksuus tuntuu hyvältä ja täyttävältä, mutta pituuden puolesta ei hakkaa liian syvälle.

Pituus häiritsee enemmän koska se tosiaan voi osua liian arkaan paikkaan (kohdunsuulle). Paksuus taas vaatii erityisemmät lämmittelyt, että on märkä ja paikat joustaa paremmin ihan kiihottuneena. Kovuus on se tärkein ominaisuus, millä on musta isoin vaikutus naisena nautintoon.

eri

Vierailija
18/38 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekä että. Pituus on kuitenkin pahempi, koska sattuu kohdunsuulle, kuten jo kirjoitettiin. Mutta ei se paksuuskaan hyvältä tunnu.

Hyvä kuitenkin, että olet löytänyt tyytyväisiä partnereita. Halusin vain kirjoittaa, ettei se aina ole niin että mitä isompi sitä parempi. En kyllä koskaan mitannut exäni mittoja, joten en osaa sanoa miten iso se sentteinä oli, mutta minulle liian suuri "halko" kuitenkin. Se siis oli sekä liian pitkä että liian paksu.

Vierailija
19/38 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun omasta koosta iloisesti yllättyneiden joukkoon. Pituus 14,5 cm, ympärys 13,7 cm. Olisin ilman mittaamista arvioinut olevan kokoluokkaa max grillimakkara, mutta paksuuden puolesta meneekin jo aika lähelle HK:n sinistä. Levossa näyttää ihan nysältä. Vaimolle ostin dildon aikanaan ja ajattelin, että jonkin verran saa olla kokoa muttei kovin paljon isompi ehkä kannata olla ja sen mukaan valkkasin. Sekin on omaa selvästi pienempi. Huomasin vasta vuosien päästä, kun laitoin ne rinnakkain. Outoa.

Vierailija
20/38 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle kävi samoin. Olen vartaloltani keskimääräistä miestä suurempi, joten siihen suhteutettuna penis vaikutti jopa pienelle. Varsinkin omasta näkökulmasta. Mitatessa hämmästelin kun mitta oli keskiarvon yläreunassa ja paksuus merkittävästi keskiarvon yli. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän