Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia siitä, miksi tapailu pitkittyy esim. yli vuoden mittaiseksi

Vierailija
26.03.2023 |

En tarkoita, että siinä aina olisi mitään ongelmaa, mutta mikä teillä on ollut syynä siihen, että toisaalta suhde ei ole syventynyt/edennyt varsinaiseksi parisuhteeksi, mutta sitten kuitenkaan ei halua lopettaakaan, ja kuitenkaan ei halua pelkkää seksisuhdetta, vaan myös romantiikkaa ja yhteistä tekemistä? Miten omalla kohdallani sitten lopulta on käynyt, onko suhde muuttunut, loppunut vai jatkunut vuosikausia tapailuna? Ja en tarkoita tapailulla tässä sitä, että tapailtaisiin muitakin - puhun nimenomaan suhteesta, jossa ei tapailla muita, eli jotenkin vakiintunut suhde, mutta kuitenkaan ei niin läheinen kuin parisuhde olisi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli paha sitoutumiskammo. Aina kun lähennyttiin niin säikähti ja työnsi kauemmas. Päälle kaksi vuotta meni tässä tapailuvaiheessa. Sitten seurusteltiin kaksi vuotta ennen yhteenmuuttoa. Nyt kaksi vuotta saman katon alla ja odotetaan esikoista.

Olen tyytyväinen.

Vierailija
2/9 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies (kasakka) ottaa, minkä irti saa tai jotain. Itse olen aina rajannut suhteet, joten mitään turhia jannuja ei jaloissa ole pyörinyt. Ja kummasti on useita, jotka olisi vieneet vihille.

Kunnollinen nainen väitän olleeni, en muuten kummoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai noin voi käydä jos kaksi saamatonta kohtaa.

Vierailija
4/9 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko vielä kokemuksia - tai vaikka näkemyksiäkin? Itselläni siis on tällainen pitkittynyt tapailu, mutta en sanoisi sen johtuvan vain toisesta osapuolesta. Kiinnostaisi vain kuulla muiden kokemuksia. Koska suoraan sanottuna en itsekään osaa sanoa, miksi tämä oma suhteeni on ollut näin pitkään tällainen tapailusuhde.

Vierailija
5/9 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä oli paha sitoutumiskammo. Aina kun lähennyttiin niin säikähti ja työnsi kauemmas. Päälle kaksi vuotta meni tässä tapailuvaiheessa. Sitten seurusteltiin kaksi vuotta ennen yhteenmuuttoa. Nyt kaksi vuotta saman katon alla ja odotetaan esikoista.

Olen tyytyväinen.

Miten tämä siis muuttui - loppuiko se sitoutumiskammo, vai mitä taphtui?

Vierailija
6/9 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
7/9 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai noin voi käydä jos kaksi saamatonta kohtaa.

Jos vahingossa kaatuvat toistensa päälle 🥰

Vierailija
8/9 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivekset

Vierailija
9/9 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisi kuitenkin, että miehellä muitakin sivussa. Ei siis aikomustakaan vakiintua.