Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies nolaa kaupassa

Vierailija
26.03.2023 |

Käytiin miehen kanssa kaupassa ja taas nolasi. Oltiin tokmannilla ja meidän edessä pariskunta ja takana joku mies ostosten kanssa. Kassojen edessä oli koreja jossa oli pattereita ja mies kovaan ääneen tarkoituksellisesti alkoi että "pitäisiköhän ostaa siihen sun dildoon pattereita kun viimeks jumahti, hehheh"

Sanoin että lopeta nyt . Sitten puristeli pepusta ja heitti kaksimielistä läppää ja ihmiset katsoivat ja hävetti niin paljon että jätin miehen siihen ostosten kanssa ja painelin ovesta ulos autolle.

Otin puheeksi tän miehen kanssa ja se oli et "no mä ajattelin et se on hauskaa". En usko että oikeesti noin ajatteli, vana tuntuu että halusi nolata. Vielä nolompaa se on kun meillä ikäeroa aika paljon ja jos olisi ollut vaan hiljaa , ei kukaan olisi katsonut muuta kun että ollaan tyyliin isä ja tytär. Ei ole eka kerta ja piilottaa käytöksen siihen et luuli sen olevan hauskaa vaikka ei varmasti luullut.

Toisena kertana nolasi bussissa ihan kunnolla ja törkeästi ja jäin bussista pois kun hävetti niin paljon. Sanoi että no vitsi vitsi, sua on kiva vähän kiusia. En vaan kohta jaksa tollasta mukahauskaa kiusaamista ja eroan. Kiusaako teidän miehet teitä ja painatteko sen ihan villasella?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo pelle ja luuseri.

Vierailija
42/49 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla että näin typerä trolli uskotaan?

Uskoni naissukupuoleen on mennyttä.

Ei voi olla totta...

Näinhän sitä luulisi, jos ei olisi koskaan sattunut sivusta tuontyylistä kuulemaan. Sitä en tietenkään voi tietää, miten minulle tuntemattoman parin tarina sen jälkeen jatkui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilla on nykyään dildo, mutta on aika noloa ja epäekologista ostaa siihen kertakäyttöparistoja. ladattavat ovat ympäristöystävällisempiä

Vierailija
44/49 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala tehdä samaa takaisin "kuule,pitäisikö hakea rasvaa niihin TULEHTUNEISIIN PERÄPUKAMIISI?"

Vierailija
45/49 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehesi on typerä ja ilkeä.

Mutta tuollaisia muka hauskoja äijiä löytyy. En vaan käsitä miksi naiset jämähtävät suhteeseen tuollaisten kanssa.

Tuollaiset äijät ottavat myös helposti tyttölapset silmätikuikseen. Kerran yksi sukulaisen sukulaismies käveli rappusissa takanani ja nappasi nilkastani kiinni. Meinasin lentää kunnolla ja äijä vaan nauroi. Oli todella nöyryytetty olo. Ja omalla sedälläni oli tapana kaapata minut syliinsä ja pitää väkisin siinä. Yritin aina paniikissa kiljua ja rumpuilla itseäni irti. Lopulta jossain vaiheessa nauraen päästi minut pois. Muille aikuisille tuo näytti varmaan leikiltä, mutta itse olin aina kauhuissani. Aloin vältellä setäni lähelle menemistä.

Vierailija
46/49 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan teillä lapsia?

Jos ei ole, nyt äkkiä tekemään tuollaisen helmen kanssa. 

Vierailija
47/49 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusi tehdä selväksi, että et ole tytär, vaan teillä on seksiä.

"Öhhöh, mulla on nuori nainen, öhhöh..."

Lapsimies.

Pikemminkin päinvastoin. Naisella on pakko olla dildo, kun mies ei enää pysty. 

Vierailija
48/49 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt, kun lähdin tuolleen noloissasi pois niin niille sivullisille varmaan jäi sellainen kuva, että tämä tarina oli tosi. Sen vuoksi olisit iskenyt takaisin etkä hävennyt yhtään. Tänä päivänä on ihan normaalia, että on seksileluja.

Minä olisin lähtenyt myös. En siksi, että seksilelu nolottaa, vaan "mies". Olisin lähtenyt saman tien ja viimeisen kerran tuollaisen älykääpiön seurasta. Ja olisin kyllä hävennyt surkeaa miesvalintaani vielä jälkikäteenkin.

Vierailija
49/49 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keksit tämän tarinan. Tiedämme nimittäin palstaa paljon luettuamme, että tuollaisella röhkäsedällä ei voi olla nuorempaa naista, ei edes naista ollenkaan.

Joo, nuo provot tunnistaa heti tyylistä, kuin koululaisen ainekirjoitus.

Tiedoksi vaan, että 90% ihmisistä kirjoittaa, kuin alakoululaiset.

Tuntuu, että sen jälkeen, kun on päästy peruskoulusta niin sitä kirjoittamista ei enää harjoitella tai ei kirjoitella "huvikseen" mitään tekstiä (kuin vain täällä vauva-palstalla jonka taso on ala-aste kamaa).