Ärsyttävä seksi
Seurustelu on ihan kivaa mutta sitä rasittaa se fakta että miehet tarvii seksiä säännöllisesti eli viikoittain tai useammin eli jatkuvasti. Muutama kuukausi menee ihan hyvin, mutta sitten alkaa tympiä. En tajua miten jotkut jaksaa monta kymmentä vuotta olla pumpattavana. Miehistä on muutenkin niin vähän iloa tai hyötyä.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Feministinä sanon, että miehiä ei tule arvostaa ja heidän tekonsa ovat väärin. Patriarkaatti pyrkii vinkumaan, mutta me naiset tuhoamme sen. Miehet alas! Seksi ei kuulu laisinkaan miehille. Eikä siitä nauttiminen.[/
No eipä tämä maailma näytä enää kauaa
pystyssä pysyvän,kun tuollaisia huutoja
näkee ja kuulee. Ei ainakaan Suomi !
Vierailija kirjoitti:
Mies tulee joka kerta kirjoitti:
Mua ärsyttää se, ettei miehet osaa rakastella, vaan se on aina sitä mahdollisimman nopeaa tikkausta. Toinen vaihtoehto on ne huonon itsetunnon neitimiehet, jotka kyselee kokonajan, tuntuuko hyvälle ja opeta mua. Sit se menee kokonaan siihen, että oot opettaja, mutta et nauti.
Mut se tikkaus on must. Mitä nopeemmin ja mitä syvemmälle, niin ilmeisesti sen pitäis olla sitä parempaa seksiä.
Opeta joku kunnolla? Huvittaa jotenkin kun ensin on miehiä joita sinun nautinto ei kiinnosta ja sitten miehiä joita et jaksa tai halua opettaa tuottamaan sinulle nautintoa. Ehkä löydät tuurilla jonkun joka toimii heti haluamallasi tavalla.
Ei seksiä turhaan sanota rakkauden kieleksi Ei kaikkien kanssa synny mahtavaa keskustelua, vaikka kuinka opettelisi keskustelutekniikoita. Ja toivottavasti jokainen tapaa ainakin kerran elämässään ihmisen, jonka kanssa ajatusten vaihto sujuu kuin tanssi. Minulla on ollut ilo kohdata parikin miestä elämässä, joiden kanssa seksi oli sellaista hienoa sielujen sympatiaa, yhteyttä. Ja nykyinen on heistä se kaikkein rakkain, koska saamme olla täysillä omia itsejämme varsinkin seksin saralla ja ymmärrämme toisiamme ja hyväksymme toisemme varauksetta.
Freud ilmoitti joskus että ei ole urallaan saanut selville mitä nainen haluaa. Luultavasti nainen ei tiedä itsekään.
Eräälle amerikkalaiselle miljardöörille, ilmestyi Jumala,: olet tehnyt niin paljon hyvää lahjoituksillasi, että saat esittää yhden toivomuksen, jonka toteutan. Joo olen lentopelkoisena aina halunnut Havaijille rakennatko tien, että voin ajaa Ferrarillani sinne. Luoja: onnistuu mutta, ympäristö haitat valtavat, olisko joku muu. Mies siihen: no en ole koskaan onnistunut naisten kanssa ja haluan tietää Mitä Nainen Haluaa. Jumala on pitkään hiljaa ja lopulta kysyy montako kaistaa haluat siihen tiehen
Eli keskimäärin on mennyt oikein hyvin. Nuorempana pidit miestä puutteessa, nyt miehesi pitää sinua.