Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävä seksi

Vierailija
26.03.2023 |

Seurustelu on ihan kivaa mutta sitä rasittaa se fakta että miehet tarvii seksiä säännöllisesti eli viikoittain tai useammin eli jatkuvasti. Muutama kuukausi menee ihan hyvin, mutta sitten alkaa tympiä. En tajua miten jotkut jaksaa monta kymmentä vuotta olla pumpattavana. Miehistä on muutenkin niin vähän iloa tai hyötyä.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia en seurustele. Miksi olla ilmainen antaja.

Vierailija
2/44 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia en seurustele. Jos joskus harvoin tekee mieli, niin omin käsin onneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kavereita.

Vierailija
4/44 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksat jankuttaa

Vierailija
5/44 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakottaako joku olemaan suhteessa?

Vierailija
6/44 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla naisilla on sama ongelma.

Ehkä miehille vois syöttää jotain hormoneja että loppuis kinuaminen.

Vierailija
7/44 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää se, ettei miehet osaa rakastella, vaan se on aina sitä mahdollisimman nopeaa tikkausta. Toinen vaihtoehto on ne huonon itsetunnon neitimiehet, jotka kyselee kokonajan, tuntuuko hyvälle ja opeta mua. Sit se menee kokonaan siihen, että oot opettaja, mutta et nauti.

Mut se tikkaus on must. Mitä nopeemmin ja mitä syvemmälle, niin ilmeisesti sen pitäis olla sitä parempaa seksiä.

Vierailija
8/44 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda naisiin. Itsellekin seksi oli vain ikävä velvollisuus seurustellessa, ennen kuin ihastuin naiseen. Seksi on hyvin hellää ja nimenomaan antoisaa, siis ainakin tämän naisen kanssa.

Vierailija
9/44 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbous ja kommunismi korjaa kaiken, mitä naisiin tulee.

Vierailija
10/44 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vois tosiaan vaihtaa naiseen. Ois kotona siistimpää ja vois joskus saada valmista ruokaa..

Vierailija
11/44 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustele naisen kanssa. Tai koiran.

Vierailija
12/44 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustele naisen kanssa. Tai koiran.

Koira käy myös lapsen korvikkeeksi.

Vierailija
13/44 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa mies jolla on iso pumppu, niin on ilo lisääntyy.

Vierailija
14/44 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin lakkaisi seksi kiinnostamasta, jos orkkuun pääseminen veisi tunnin aikaa.

Juomisen lopettaisin, jos ei tulisi rento fiilis.

Syömättäkin pystyn olemaan niin ksuan kunnes on taas pakko saada safkaa.

Vierailija
15/44 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ap:n mainitsema asia on yksi iso pettymys ollut mullekin. Virallinen avioreikä.

P.S. olen lakannut antamasta.

Vierailija
16/44 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisistakaan ei kyllä ota selvää, ensin pitäisi pumpata kuin kanit ja sitten yhtäkkiä se seksi onkin yksi maanvaiva ja oi voi kun niillä miehillä vain seksi mielessä.

Vierailija
17/44 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tulee joka kerta kirjoitti:

Mua ärsyttää se, ettei miehet osaa rakastella, vaan se on aina sitä mahdollisimman nopeaa tikkausta. Toinen vaihtoehto on ne huonon itsetunnon neitimiehet, jotka kyselee kokonajan, tuntuuko hyvälle ja opeta mua. Sit se menee kokonaan siihen, että oot opettaja, mutta et nauti.

Mut se tikkaus on must. Mitä nopeemmin ja mitä syvemmälle, niin ilmeisesti sen pitäis olla sitä parempaa seksiä.

Miehet ja miehet, et taida itse osata rakastella.

Vierailija
18/44 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda naisiin. Itsellekin seksi oli vain ikävä velvollisuus seurustellessa, ennen kuin ihastuin naiseen. Seksi on hyvin hellää ja nimenomaan antoisaa, siis ainakin tämän naisen kanssa.

Tässä kohtaa 2 kertaa enemmän yläpeukkuja. Onko kaikki täällä lesbonaisia, tai kokemusta omaavia? Ei ihme että sannulikin on pääministeri.

Vierailija
19/44 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on ainut syy, miksi voisin harkita parisuhdetta. Saisi säännöllisesti. Paitsi että miehet ei halua naista joka haluaa. Vaikka ne niin väittää. Mutta ehkä ne on niitä miehiä jotka vaan pumppaa, minä kun en ole pelkkä antaja. Vaan otan itsekin. Onneksi nyt on ihan loistava rakastaja, mutta ei olekaan suomalainen. Osaa ottaa myös hellästi, koskea ja suudella. Itsekin ihan eri fiiliksellä hänen kanssaan. Ja saan joka kerta ja suht helposti.

Vierailija
20/44 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tulee joka kerta kirjoitti:

Miksi sinä et tule?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi