Sanna Marin kävi äänestämässä mutta miten suuri joukko median edustajia tiesi olla paikalla kuvaamassa?
Marin on etukäteen ilmoittanut medialle että menen äänestämään niin tulkaa kuvaamaan minua?
Kommentit (38)
ILOA VALOA JA OLAVIA kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin on itsekeskeinen narsisti, jolle on tyypillistä raivostuminen ja huutaminen, kun joku kehtaa olla eri mieltä. Hän halveksii vanhuksia, mikä nähtiin koronan aikaan, ja keski-ikäisiä, mikä nähtiin pilkkaviesteissä boomereille.
%C3%A4list%C3%A4Miten tämä liittyy äänestämiseen?
Koska tässä maassa on ihan liikaa holhousta vaativia potilaita, joilla on äänioikeus äänestää SM:n kaltaisia. Kehuvatkin jokaikistä tekoa ja liikettä kuola valuen kuin odottaen, että SM tulisi vähän rapsuttamaan leuan alta.
Voi raukkaa,onko sulla noin paha olla kun suollat tänne tuollaista tekstiä,ota lääkkeesi niin olo paranee. Pusi,pusi.
Sannan toilailujen jälkeen on ainoa vaihtoehto pilleri syaniindi kapseli. Lesbo vanhemmistahan ei tule muuta kuin narsisteja jotka kyykyttää muita.
Annoit hyvän kuvauksen, itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Kun mä luen näitäkin kommentteja, mulle tulee mieleen, että tämä palsta pitäis oikeasti lopettaa. Tää on silkkaa oksennusta. Kai tästä joku jotakin rahaa saa sit, koska tätä ylläpidetään. Onks kukaan samaa mieltä kuin minä?
Olen samaa mieltä. Aivan kammottavaa verbaalioksennusta.
Olisi ollut mukavaa nähdä Marin äänestämässä yhdessä miehensä kanssa.
ILOA VALOA JA OLAVIA kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin on itsekeskeinen narsisti, jolle on tyypillistä raivostuminen ja huutaminen, kun joku kehtaa olla eri mieltä. Hän halveksii vanhuksia, mikä nähtiin koronan aikaan, ja keski-ikäisiä, mikä nähtiin pilkkaviesteissä boomereille.
Koska tässä maassa on ihan liikaa holhousta vaativia potilaita, joilla on äänioikeus äänestää SM:n kaltaisia. Kehuvatkin jokaikistä tekoa ja liikettä kuola valuen kuin odottaen, että SM tulisi vähän rapsuttamaan leuan alta.
Voi raukkaa,onko sulla noin paha olla kun suollat tänne tuollaista tekstiä,ota lääkkeesi niin olo paranee. Pusi,pusi.
Sannan toilailujen jälkeen on ainoa vaihtoehto pilleri syaniindi kapseli. Lesbo vanhemmistahan ei tule muuta kuin narsisteja jotka kyykyttää muita.
Keittiöpsykologi äänessä.
Vierailija kirjoitti:
Näin tapahtui, kun herra Sipilä kävi aikanaan äänestämässä. Mistä kuvaajat silloin tieisivät olla paikalla?
No tämä. Myös esim Martti Ahtisaaresta, Sauli Niinistöstä, Jyrki Kataisesta tai Stubbin hammasrivistöstä on ollut äänestyskuvia. Huomionhakuisia narsiseja lienee siis koko porukka. Vai onko niin että vain Marinin kohdalla tämä nousee ongelmaksi. Kuten aamiausetu, virka-auton käyttö ja mitä näitä nyt on.
Taitaa olla ihan normi tapa, että mediaa on paikalla.
Mutta Marinia en enää pysty katsomaan enkä kuuntelemaan hetkeäkään. Kanava vaihtuu heti.
t. Kokoomusta äänestävä
Vierailija kirjoitti:
Varmaan, mutta sitä iloa ja valoa sinulle ei suotu. Valitan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei liitykään.
Huumeri kävi äänestämässä itseään, eikä siinä sinänsä mitään erikoista ole.
Niin ne tekevät kaikki muutkin ehdokkaat.
-eri
NIIN? Me emme voi tietää emmekä todentaa, onko näin.
Vierailija kirjoitti:
Joka ikisissä vaaleissa näytetään päättäjien äänestämistä. Sehän on ihan peruskauraa. Ja tavallaan aika viihdyttävää, kun voi arvailla että äänestääköhän se nyt itseään vai ei.
Ei tarvitse arvailla.
Yleensä poliitikot käy puolison kanssa äänestämässä. Missä Räikkönen?
Vierailija kirjoitti:
Yleensä poliitikot käy puolison kanssa äänestämässä. Missä Räikkönen?
Saksassa, Bollywood tähti taisi mennä sinne keikalle.
Eikö Markus ollut äänestämässä vai onko estynyt ts onko ulkomailla vierahilla?
Onko persujen trollitehtaalle otettu jo lapsukaisiakin töihin?
Ap lapsukaiselle tiedoksi, että pääministerien ja presidenttien äänestäminen on mediatapahtuma kaikkialla maailmassa, myös Suomessa ollut ainakin koko televisiohistorian ajan.
Eiköhän jokaista piuluejohtajaa käydä kuvaamassa, kun he äänestävät. En mikään Sanna-fani todellakaan ole (päinvastoin), mutta tästä ei nyt kannata numeroa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Totta, olisi joka tuonut muutamalta mummuoölta lisä-ääniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatko Sannulilta makupalan kun suollat tänne tuollaista? Onko valtion velkaantuminen ja turhien keskusteluavausten esittäminen medialle hyvä asia? Oletko uuvatti joka äänestää vain somestatuksen perusteella?
Kun mä luen näitäkin kommentteja, mulle tulee mieleen, että tämä palsta pitäis oikeasti lopettaa. Tää on silkkaa oksennusta. Kai tästä joku jotakin rahaa saa sit, koska tätä ylläpidetään. Onks kukaan samaa mieltä kuin minä?