Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keva työkyvyttömyyseläke

Vierailija
26.03.2023 |

Millaiset mahdollisuudet päästä 61 vuotiaana työkyv.eläkkeelle? Parin vuoden sairausloma jo ollut syynä keskivaikea masennus, ahdistus,paniikkioireet, vaikea unettomuus. Kokemuksia,asiallisia vastauksia toivon.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle olisi helpotus saada pysyvä työkyvyttömyyseläke. Jotenkin tämä hakemusrumba käy ihan työstä henkisesti kuin ruumiillisesti. Mennyt vain huonompaan suuntaan...

En ole työkyinen ja se on tuotu esiin useaan otteeseen eri lääkäreiden B lausunnoissa.

Ja Keva tekee hylky päätöstä kerta kertansa perään.

Nyt Te toimiston kortistossa yli 15 v "työttömänä", vaikka yhtäjaksoinen sairaslomatodistus B lausunnolla kirjoitettu ko. ajalta.

Tarttis tehdä jotain tolle!

Mä oon olu 18v työkyvttmänä työnhakiana. En tiedöä mikä mättää. 

Vierailija
62/64 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

595 yleistuki ei riitä. Kela hylkäsi sairaspäivärahan eli töitä on haettava ja mentävä, vaikka ei saisi nukuttua ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle olisi helpotus saada pysyvä työkyvyttömyyseläke. Jotenkin tämä hakemusrumba käy ihan työstä henkisesti kuin ruumiillisesti. Mennyt vain huonompaan suuntaan...

En ole työkyinen ja se on tuotu esiin useaan otteeseen eri lääkäreiden B lausunnoissa.

Ja Keva tekee hylky päätöstä kerta kertansa perään.

Nyt Te toimiston kortistossa yli 15 v "työttömänä", vaikka yhtäjaksoinen sairaslomatodistus B lausunnolla kirjoitettu ko. ajalta.

Tarttis tehdä jotain tolle!

Mä oon olu 18v työkyvttmänä työnhakiana. En tiedöä mikä mättää. 

Ulosannista päätellen oikeinkirjoitus? Teetkö hakemukset itse?

Vierailija
64/64 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

595 yleistuki ei riitä. Kela hylkäsi sairaspäivärahan eli töitä on haettava ja mentävä, vaikka ei saisi nukuttua ollenkaan.

Autollakin voi ajaa, vaikka ei olisi nukkunut yöllä sekunttiakaan. Jos tulee kolari voi vedota, että kela hylkäsi sairaspäiväraha hakemuksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi