Oletko jo käynyt äänestänyt?
Kommentit (22)
Olen jo käynyt äänestänyt, äänestänyt minä vihreä
Vaalipäivänä vasta, niin pienempi todennäköisyys vilppiin, jos ja kun äänestin "väärin"
Olen käynnyt Helsinki äänestämässä ja Vasemisto puolueen henkilöä,kuten aina ja tulevaisuuskin .
Kyllä Kristillisiä äänestin. Ainoa puolue joka ei "myy" perusarvoja joille yhteiskunta rakentuu.
Eilen käytiin miehen ja pojan kanssa. Poika täytti juuri 18v ja äänesti nyt siis ensimmäistä kertaa.
Eilen kävin ennakkoäänestämässä kauppakeskuksessa
Vierailija kirjoitti:
Vaalipäivänä vasta, niin pienempi todennäköisyys vilppiin, jos ja kun äänestin "väärin"
pösilö
Kävin keskiviikkona, vähän aikaa jonotin, noin 10 minuuttia.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Äänestän vasta ensi sunnuntaina ja lähellä äänestyksen päättymisaikaa. En luota siihen, ettei ennakoääniä hukkuisi yllättäen johonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Äänestän vasta ensi sunnuntaina ja lähellä äänestyksen päättymisaikaa. En luota siihen, ettei ennakoääniä hukkuisi yllättäen johonkin.
Pirkanmaalla ainakin; Marin istuus takahuoneessa, repii kuoret auki ja riipustaa hurjalla vauhdilla omaa numeroaan lappuihin... sarjakuva?
En. Mietin yhtä kd ehdokasta mutta onko mitään hyötyä äänestää noita pieniä puolueita.
Kyllä, piirsin lippuun numeron 100. En sano missä vaalipiirissä.
Ap,mikset itse kerro joko olet käynyt.
Käynyt äänestämässä, ei käynyt äänestänyt.
Vaikea äänestää, kun en tiedä yhtään ketä äänestäisi, en puoluettakaan.
Vierailija kirjoitti:
En. Mietin yhtä kd ehdokasta mutta onko mitään hyötyä äänestää noita pieniä puolueita.
Oletko jo unohtanut Perussuomalaisten jytkyn! Vuoden 2007 eduskuntavaaleissa he saivat 5 paikkaa. Seuraavissa eduskuntavaaleissa 2011 paikkoja tulikin jo 39. Aina on toivoa.
https://tulospalvelu.vaalit.fi/E2007/s/tulos/tulos_kokomaa.html
https://tulospalvelu.vaalit.fi/EKV-2011/fi/tulos_kokomaa.html
Ehdottomasti on järkeä äännestää KDta. Äänestin itsekkin vaikka olen persu.
Joo, olin jonottamassa jo keskiviikkona ennen äänestyspaikan aukeamista.