Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

13-vuotias lapseni tuli humalassa kotiin

Vierailija
26.03.2023 |

Yläasteelle siirtymisen jälkeen pojallani on ollut menovaihde päällä. Wilmaan tullut merkintöjä kännykän käytöstä tunnilla ja muutakin häiriköintiä (itse koulu sujuu pojalla hyvin, arvosanat ovat kiitettäviä). Poika jäi myös kiinni sähkötupakan käytöstä jonkin aikaa sitten. Olemme useamman kerran jutelleet tästä kaikesta pojan kanssa ja hän aina hän lupaa muuttaa käytöstään. Eilen illalla huomasin, että hän haisi viinalle kotiin tullessaan. Eli keskustelut eivät ole menneet perille. Hän on näköjään vienyt meitä vanhempia 6-0. Mitä seuraavaksi, onko jollakin ollut toimivia keinoja teinin kurin suhteen? Otanko yhteyttä koulukuraattoriin? Jokin pitkä arestI? Miten muut olette suhtautuneet, jos teini jäänyt kiinni alkoholin käytöstä?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kytätty tai haisteltu vaan jätettiin taksirahat valmiiksi eteiseen ettei tarvi liftillä tulla.aina oli uudet taksirahat siinä.Kyllä oli ihanat vanhemmat ja paras nuoruus ikinä.t.nainen 69v

Vierailija
42/42 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin ihmettelisin nuorta joka ei mitään kokeile 😂

Turha tehdä siitä mitään numeroa eikä häväistä nuorta. Pääasia että tulee kotiin ja laita nukkumaan. 

Itse kokeilin alkoholia ekan kerran 18-vuotiaana yo-juhlissa. Alkoholi ei kuulu alaikäisille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän