Kokkikartanon broilerpasta 10 tuntia huoneenlämmössä, söisitkö?
Kommentit (31)
Söisin. Aina olen syönyt kaiken vaikka seissyt pöydällä. Lämmitä vaan kunnolla.
En söisi. Olen kyllä pari kertaa syönyt valmisruuan joka on ollut avaamattomassa pakkauksessa huoneenlämmössä. En sairastunut mutta kyllähän tuollaisesta tulee vähintäänkin epämääräinen tunne vatsaan ja sitten joutuu jännittämään mitä tapahtuu. Vain säilykkeiden valmistuksessa on niin korkea lämpötila että myös bakteerien itiöt tuhoutuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En söisi. Nimenomaan pasta aiheuttaa kuolettavia ruokamyrkytyksiä.
Älä hävitä turhaan vanhoja kuivatuotteita: "Pastakin säilyy jopa pari vuotta päiväyksestä" Kuivatuotteet säilyvät pidempään kuin moni luulee. Marttaliiton mukaan esimerkiksi pasta ja riisi ovat oikein säilytettyinä käyttökelpoisia jopa 1-2 vuotta parasta ennen -päiväyksen jälkeen.
Matalasta älykkyydestäsi huomaa että ole persu.
Tottakai KUIVAtuotteet säilyvät! Mutta kypsennetty pasta EI ole mikään kuivatuote. Pasta on vaarallisin ruokamyrkytyksen aiheuttaja. Se on fakta.
Mistäs vihreä idiootti tähänkin persun kaivoi?
Voi tarjota aivan hyvin anopille tai miehen lapsille.
Söisin, valmistettu ruoka ei niin nopeasti pilalle mene.
Ei ihme, että porukka valittaa ruoan hintojen noususta. Kyllähän se tulee kalliiksi, jos heittää aivan syömäkelpoista ruokaa roskiin.
Mulla jäi kerran illalla avaamaton maitopurkki pöydälle. Pistin aamulla jääkaappiin ja join pois. Ei tullut mitään.
Raaka kana, tuskin kypsennetty.