Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

William Shatner, 92, säikyttelee ystäviään suunnittelemalla omia hautajaisiaan

Vierailija
25.03.2023 |

"Erityisesti Elizabeth (Martin, Shatnerin ex-vaimo) rukoilee häntä lopettamaan, sillä jutut ovat niin masentavia. Ja Elizabeth uskoo, että Shatnerilla on edessään vielä monia vuosia."

https://www.is.fi/viihde/art-2000009478035.html

En käsitä miten jollekin voi olla ongelma se, että 92-vuotias suunnittelee hautajaisiaan?? Outoa tosiasioiden kieltämistä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko amerikkalaiset normaalistikin tuollaisia?

Vierailija
2/12 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä se on?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rescue 911.

Vierailija
4/12 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shatner näyttää kuvassa viisikymppiseltä, eli elinvuosia on vielä kymmeniä edessä...

Vierailija
5/12 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Final Frontier.

Vierailija
6/12 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos lähes kaikki kollegat alkuperäisestä Star Trekistä on jo tähtien tuolla puolen, niin omakin lähtö alkaa olla jo realismia hiljalleen.

Vierailija
7/12 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ylipäällikkö Big Giant Head saa tehdä omissa hautajaisissaan ihan mitä tahtoo. Vaikka laulaa jazzia.

Vierailija
8/12 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos lähes kaikki kollegat alkuperäisestä Star Trekistä on jo tähtien tuolla puolen, niin omakin lähtö alkaa olla jo realismia hiljalleen.

Onko yhtään elossa enään? Mites se n**keri mitä se suuteli silloin?? Suippokorvahan heitti jo veivin nurkkaan.

Vierailija
9/12 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko yhtään elossa enään? Mites se n**keri mitä se suuteli silloin?? Suippokorvahan heitti jo veivin nurkkaan.

Nichelle Nichols (Uhura) on kuollut samoin kuin Leonard Nimoy (Spock), DeForest Kelley (Bones)  ja James Doohan (Scotty). George Takei (Sulu) ja Walter Koenig (Chekov) ovat elossa Shatnerin tyyliin.

Vierailija
10/12 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä tuossa nyt on? Minä olen 50-v ja olen suunnitellut omat hautajaiseni. Kukaan ei tiedä milloin lähtö tulee ja on helpompi eläville kun suunnilleen kaikki on mietitty valmiiksi. Rahatkin on säästetty, vaikka eihän sitä tiedä miten paljon hinnat ehtii nousta ennen kuin lähtö tulee.

Vierailija
11/12 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin säikähdin kun luin tämän.

Vierailija
12/12 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeellistä tuossa nyt on? Minä olen 50-v ja olen suunnitellut omat hautajaiseni. Kukaan ei tiedä milloin lähtö tulee ja on helpompi eläville kun suunnilleen kaikki on mietitty valmiiksi. Rahatkin on säästetty, vaikka eihän sitä tiedä miten paljon hinnat ehtii nousta ennen kuin lähtö tulee.

Mihin tarvitset rahaa kuoltuasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan