Asiat, jotka kiehtovat fiktiossa/fantasioissa, mutta ei tosielämässä?
Itseäni kiehtovat "yandere"-tyyppiset mieshahmot, jotka tulevat kirjaimellisesti hulluiksi rakkaudesta.
Todellisuudessa en haluaisi ikinä törmätä tuollaiseen sekopäähän, mutta kirjoissa en saa niistä tarpeekseni.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustasukkaisuus on helppo käsittää rakkaudeksi, vaikka on oikeasti vallanhimoa.
Joo, mutta nyt puhutaan fiktiosta, ei tosielämästä.
Niin ja ketjun idea oli listata asiat jotka kiehtoo fiktiossa, mutta ei tosielämässä.
Fiktiossa mustasukkaisuus tuntuu romanttiselta, tosielämässä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustasukkaisuus on helppo käsittää rakkaudeksi, vaikka on oikeasti vallanhimoa.
Joo, mutta nyt puhutaan fiktiosta, ei tosielämästä.
Niin ja ketjun idea oli listata asiat jotka kiehtoo fiktiossa, mutta ei tosielämässä.
Fiktiossa mustasukkaisuus tuntuu romanttiselta, tosielämässä ei.
Aah, joo, totta. Samaa mieltä.
Zombie-maailmaloppu,teoriassa hauskaa ja leffoissa näyttää helpolta mätkiä zombeja tuolilla päähän.
Todellisuudessa tulisi purruksi viidessä minuutissa.
Mulla on joku romanttisten tarinoiden appi ja peli... Galatea ja Whispers. Toisessa tosin pitää maksaa saadakseen timantteja ja seksikkäämpiä vaihtoehtoja.
Mutta molemmissa on mafiapomot yksi genre. Ja se on olevinaan romanttista. Vähän outoa. Oikeasti mafia on aika karmeaa ja väkivaltaista. On toisaalta myös ihmissudet, missä naisella saattaa olla useita kumppaneita. Miksi ihmissudet ovat seksikkäitä?
Joo, sitten omat mieltymykset. Monesti olen pitänyt pahiksista. Ehkä heillä on useammin musta tukka, tyylikkäät vaatteet, viittoja, hieno lukaali ja sisustus, paljon valtaa ja alaisia.
Ehkä olen nykyään aikuistunut ja haen normaalia suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on joku romanttisten tarinoiden appi ja peli... Galatea ja Whispers. Toisessa tosin pitää maksaa saadakseen timantteja ja seksikkäämpiä vaihtoehtoja.
Mutta molemmissa on mafiapomot yksi genre. Ja se on olevinaan romanttista. Vähän outoa. Oikeasti mafia on aika karmeaa ja väkivaltaista. On toisaalta myös ihmissudet, missä naisella saattaa olla useita kumppaneita. Miksi ihmissudet ovat seksikkäitä?
Joo, sitten omat mieltymykset. Monesti olen pitänyt pahiksista. Ehkä heillä on useammin musta tukka, tyylikkäät vaatteet, viittoja, hieno lukaali ja sisustus, paljon valtaa ja alaisia.
Ehkä olen nykyään aikuistunut ja haen normaalia suhdetta.
Gallup! Kummat on seksikkäämpiä, ihmissudet vai vampyyrit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsundere. :D Söpö mangassa, mutta tuollaiset suominaiset tulee kiertää kaukaa...
100 GF:ää. Mangassa edelleen hauskaa, mutta IRL ei oikein toimi.
M28
Jälkijunassa tuleva manga-pelle iski taas:D Todella noloa lässyttää jotain teinimangojen termistöä melkein kolmekybäisenä miehenä. Ei taida flaksi käydä naismarkkinoilla ;)
Entäs mun miesmarkkinat, kun olen 45N ja juuri katselen sarjaa, jossa tsunderet (mies ja nainen) eivät saa tunnustettua rakkautta toisilleen, koska ovat molemmat tsundereita? Olen kyllä naimisissa ja lapsiakin löytyy, mutta mikä on sun ennuste?
Juu juu, niin varmaan pertsa;) Toista vielä kerran tsundere niin tapahtuu kawaii juttuja lol.
Ihanko tosissaan luulet, että joku Pertsa tietää mikä on tsundere tai katsoo romanttista hömppäanimea? Ei mua noi kawaii-jutut niin kiinnosta, mutta näytä nyt sitten mitä sulta löytyy?
Romanttisissa tarinoissa päähenkilöiden välinen kissa&hiiri-leikki. Pitää tarinaa mukavasti yllä. Oikeassa elämässä olisi kuluttavaa ja söisi luottamuksen.
Kummitustarinat.
Oikeassa elämässä en haluaisi törmätä kummitukseen missään tilanteessa.
Äärimmäiset vaaratilanteet: murhaaja perässä, pommi räjähtämässä, kidnapattuna pahiksen luolassa.
Merirosvot tyyliin Johnny Depp. Oikeat merirosvot on ihan täyttä kuraa.