Putki räjähti Forum -kauppakeskuksessa! Ripulivedet lensi asiakkaiden päälle ja haju oli kuvottava.
HYI! Siellä on Luis Vuttonit menneet pilalle, kun joutuivat tarpomaan ripulivedessä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8c66ca76-4103-42eb-9311-84d63b729081
Kommentit (56)
Mä järjestin kerran Lontoossa vip illallisen esimiehelleni ja 9 muulle huippujohtajalle ympäri maailmaa.
Alkopalojen jälkeen yhtäkkiä skeidavesi alkoi valumaan seinää pitkin siellä kabinetissa missä olivat syömässä!
Meinasin kuolla kauhusta kun kuulin tämän, mun pomoni oli tosi tiukkis ja ajattelin ensimmäiseksi saavani syyn niskoilleni
Hän kuitenkin yllätti mut täysin kertomalla miten heidät äkkiä ohjattiin toisern kabinettiin ja ravintola hoiti tilanteen hyvin. Muitakin johtajia tilanne lopulta nauratti.
Kahvilaa ei suljettu vaikka kakkaa tippuu katosta? Kuinkahan moni asiakas on nyt kipeänä..
Chocolate raaain :D Kuka muistaa...
Mitenkähän huonokuntoisia rakenteita noissa kauppakeskusten verhoilupaneelien takana oikein piileskeleekään, katsastusmenettely pitäisi noille saada voimaan.
Mmm..... mun Mcaccahiato. Pehmeäksi vaahdotettua kaccavettä tilkalla espressoa.
Olisiko naurattanut omalle kohdalle sattuessa? Luultavasti nämä naurajat olisivat riehunneet ja räyhänneet vaatien korvauksia samantien.
Miten musta tuntuu että tällaisia "hupsis" vahinkoja sattuu suomessa nyt ihan jatkuvasti. Ei niitä ennen näin usein mun mielestä sattunut. Miksi Suomessa rakentaminen on mennyt tällaiseksi että tehdään juosten kusten (vai paskoen?) ja tuloksena sutta ja sekundaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten musta tuntuu että tällaisia "hupsis" vahinkoja sattuu suomessa nyt ihan jatkuvasti. Ei niitä ennen näin usein mun mielestä sattunut. Miksi Suomessa rakentaminen on mennyt tällaiseksi että tehdään juosten kusten (vai paskoen?) ja tuloksena sutta ja sekundaa.
Ainahan se näin on mennyt, kun on nousukausi niin kustaan ja sitten kun se päättyy niin juostaan. Mutta toki ne ongelmat tulevat sitten vasta vuosien viiveellä mahdollisesti.
Olipas asiakkailla huonolaatuiset vaatteet- kertakastumisesta pilalla! Ja laukut samoin! Eli vesisateessakin hajoaisivat samantien kai. Ja jos olikin likaista vettä, niin muistaakseni pyykkikone on jo keksitty. Mutta korvausten takia toki voi valehdella mitä vain!
Vierailija kirjoitti:
Omavalvonta?
Vierailija kirjoitti:
Olipas asiakkailla huonolaatuiset vaatteet- kertakastumisesta pilalla! Ja laukut samoin! Eli vesisateessakin hajoaisivat samantien kai. Ja jos olikin likaista vettä, niin muistaakseni pyykkikone on jo keksitty. Mutta korvausten takia toki voi valehdella mitä vain!
Lienet sinäkin kuullut ulostevälitteisistä tartuntataudeista? Ei kyllä yhtään houkuttelisi ajatus alkaa pestä kotona kaikenmaailman ihmisten jätöksillä sotkeutuneita vaatteita tai tavaroita. Hyi helv. Omaan koneeseenko vaan?
Jos joku on ihan niskaansa jätevettä saanut, miten lie menneet kotiin? Jätesäkissä?
Vierailija kirjoitti:
Siellä sai jupit ja prinsessat paskaa niskaan. Onko tilanteesta videomateriaalia?
Enemmän Forum on duunareitten ja työttömien paikka. Ei jupit ja prinsessat siellä pyöri.
Ritva Hämäläinen kirjoitti:
Karma kosti rikkaille näiden ahneuden. Ei työttömillä ja köyhillä ole varaa käydä tuollaisia gourmet paikoissa kahvilla ja syömässä. Terveyttäänkään ei tuolla käyvät ajattele. Kyllä näkee että rikkaat tuolla käyvät on niin paksuja että suklaakakun palanen jos toinenkin katoaa tuolla heidän suihinsa. Rikkaat repii rahansa köyhien selkänahoista ja pärjäävät suhteilla.
Minä en tuollaiseen paikkaan menisi
Sieltä ei taatusti saa laadukkaista kotimaiista aineksista tehtyjä leivonnaisia ja mehuja. Ai jaa kuinka hyvää on itseluomuviljellyistä marjoista tehty mehu ja Extra merkkisistä laadukkaista jauhoista leivottu pulla.
Ritva on nyt vähän kujalla. Ei rikkaat tuollaisessa ketjukahvilassa käy. Rikkaat kahvittelevat Kämpissä.
Naapurimaissa on tullut kaasua ja vettä ja rosmoja sisään liikkeisiin, meillä vain paskaa.
Osaahan apinatkin viskellä paskaa toisia päin: