Mistä löytää mahtava puoliso?
Mies joka on valmis sitoutumaan ja olemaan yhdessä kunnes kuolema erottaa. Ei petä, venkuile eikä jätä vaan on sanojensa mittainen, uskollinen ja raskastava.
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa, että näin keski-ikäisenä ei niitä noin vain löydä. Joku leskimies voisi olla hyvä.
Tai eronnut joka kyllästynyt vaimoonsa ja viidenkympin villityksessä vihdoin uskaltaa jättää pystyyn kuolleen avioliittonsa ja etsii uutta kumppania lopuksi elämäänsä. Näitäkin on.
45+ naisen kannattaa pitää ukostaan tiukasti kiinni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksullisissa ravaava on poissa laskuista. Ehdottomasti tsekkaa miehen someprofiili!
ai miten maksullisten käyttäminen näkyisi someprofiilissa?
No voi pyhä yksinkertaisuus!
Siellä se harrastuksia -kohdassa on. "Kalastus, ranskalainen kirjallisuus ja maksullisissa käynti".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi vaan deittailla ja luottaa itseensä että ei jää hukkaamaan aikaa jos alkaa näkyä ensimmäisiä merkkejä sitoutumiskammosta, epärehellisyydestä, uskottomuudesta etc. Luottamus itseen on tärkeintä ja taito lähteä pois suhteista joissa mies ei täytä ydinodotuksiasi.
Todennäköisesti monikin hylkäämistäsi miehistä olisi täyttänyt nuo kriteerit.
Minä olen tuollainen mies jota ap hakee, mutta aina minut on jätetty milloin minkäkin aavistuksen takia.
Minkälaista naista haet?
Luotettavaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksullisissa ravaava on poissa laskuista. Ehdottomasti tsekkaa miehen someprofiili!
Entä jos mies ei someta?
Näkyy sängyssä
Ainakin minun huorissa käynyt ex oli hyvä sängyssä ja kyllä, RAKASTELI.
Fiftari, mun ei tarvi tyytyä.
Olen kotona, töissä tai kaupassa. Tosin epäilen että olet niitä joiden juoksut on juostu.
Vierailija kirjoitti:
Olet tavannut jo lukemattomia sellaisia, mutta et ole kiinnostunut. Niin makaa kuin petaa.
Vaikka tapaisi ja ihastuisi ja rakastuisi, niin tarvittaisiin tunteita myös miehen puolelta.
Jostain henkisen kasvun kurssilta tai meditointiretriitistä.
Vierailija kirjoitti:
Jostain henkisen kasvun kurssilta tai meditointiretriitistä.
Moni on pahasti kaapissa. Enkä sano tätä pahalla.
Valitettavasti erakoiduin kihlattuni kuoleman jälkeen, joten en ole käytettävissä.
Raskastava?
Miksi raskastava?
Mikä on raskastava?
Jos haluat tavata täydellisen miehen, sinun on synnytettävä sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Museosta löysin omani.
Ei kai sentään täytettynä?
Vierailija kirjoitti:
Raskastava?
Miksi raskastava?
Mikä on raskastava?
Rakastava.
Vierailija kirjoitti:
Olen kotona, töissä tai kaupassa. Tosin epäilen että olet niitä joiden juoksut on juostu.
Mitä tarkoitat epäilemällä "olet niitä joiden juoksut on juostu"?
Täällä kaikki naiset kehuu kuinka tinteristä natsaa aina. Miehiä on jonossa tulossa. Eli tinteristä niitä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan täältä.
Kyllä meitä täälläkin kirjoittelee. Seuraa en tosin etsi, vaan olen jo naimisissa. Minut vaimoni löysi aikanaan baarista. Tai minä löysin hänet, kummin päin vain.
Vastauksena ap:n kysymykseen: oikeastaan mistä vain, mutta helppoa se ei ole. Pidä aistit avoinna ja juttele ennakkoluulottomasti miesten kanssa, niin saatat löytää etsimäsi.
Vierailija kirjoitti:
Hah hah, äänestätkö persuja vaaleissa?!
En äänestä ihmispeniksiä enkä seurustele heidän kanssaan. Tehän olette uunittamassa meitä ja hekumoitte joukkoraiskaamisellamme.
Ev. Lut. seurakunnasta löysin. Jännää, mutta niin löysivät vanhempanikin toisensa.
Minä ja mieheni ollaan ateisteja, mutta srk:n vapaaehtoistyössä silti. Minä en edes kuulu kirkkokuntiin.
Pokasin naapurin miehen.