Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää mahtava puoliso?

Vierailija
25.03.2023 |

Mies joka on valmis sitoutumaan ja olemaan yhdessä kunnes kuolema erottaa. Ei petä, venkuile eikä jätä vaan on sanojensa mittainen, uskollinen ja raskastava.

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valheenpaljastin testin luota löydät heidät

Vierailija
2/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä harvoin etsimällä löytää, tuollaiset kävelee ihan tuurilla vastaan ja nämä ominaisuudetkin selviävät vasta huomattavasti myöhemmin jos niitä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä minäkin miettin, taitavat kaikki olla varattuja.

Vierailija
4/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noita ole enää helppo löytää. Minä nimittäin olen löytänyt juuri tuollaisen, en tosin ihan äskettäin, vaan jo 40 vuotta sitten.

Vierailija
5/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi vaan deittailla ja luottaa itseensä että ei jää hukkaamaan aikaa jos alkaa näkyä ensimmäisiä merkkejä sitoutumiskammosta, epärehellisyydestä, uskottomuudesta etc. Luottamus itseen on tärkeintä ja taito lähteä pois suhteista joissa mies ei täytä ydinodotuksiasi.

Vierailija
6/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan täältä.

Vierailija
7/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullisissa ravaava on poissa laskuista. Ehdottomasti tsekkaa miehen someprofiili!

Vierailija
8/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mahtava ja hirvittävän voimakas 193 cm pitkä ja reilusti yli 140 kg painonostaja-vapaapainija tyyppi joka kaipaa tyttistä, kunhan kykenet ajamaan ulos tuon 157 sentisen pirtihirmun joka kääntää vaikka maapallon raiteiltaan. 

Vierailija
9/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon täällä Amsterdamissa punaisten lyhtyjen alueella paraikaa kulttuurilomalla. Voin sitoutua sinuun ja olla sanojeni mittainan ja uskollinen ja rakastava.  Mun lento tulee Suomeen ylihuomenna. Nähdäänkö?

M39

Mahtava mies ei käy kertomassasi paikassa, joten ei kiitos.

Vierailija
10/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah, äänestätkö persuja vaaleissa?!

Vierailija
11/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä noita ole enää helppo löytää. Minä nimittäin olen löytänyt juuri tuollaisen, en tosin ihan äskettäin, vaan jo 40 vuotta sitten.

Onnea teille.

Vierailija
12/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annatko laittaa myös kakkoseen?

En anna mihinkään enkä mitään. Typerä kysymys.

Vierailija
13/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et? Oletko joku persu?!

Vierailija
14/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah hah, äänestätkö persuja vaaleissa?!

KD.

Vierailija
15/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksullisissa ravaava on poissa laskuista. Ehdottomasti tsekkaa miehen someprofiili!

Näin.

Vierailija
16/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mahtava puoliso. Löysin aikanaan töistä. Vähemmän noita kai nykyään enää tehdäänkään.

Vierailija
17/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et? Oletko joku persu?!

Siksi en.

Vierailija
18/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin miettin, taitavat kaikki olla varattuja.

Minä en ole varattu mutta jos minut kuvittelee löytävämnsä tinderistä, niin joutuu pettymään.  Mutta kieltämättä kiun olen saanut olla vuosia sinkku, niin sitä olen ollut tekvinäni havainnon parisuhteiden kasautumisesta, Tarkoitan, että paljon helpommin vaikuttaa moni sellainen joka on ollut parisuhteessa löytävän itselleen uuden kumppanin kuin kaltaiseni vuosia sonkkuna ollut. 

Pidetäänkö sitä, että on ollut parisuhteessa siis jotenki luotettavuuden merkkinä vielä senkin jälkeen suhde on päättynyt tai jopa sen aikana ja vokotellan varattua? - Ei kai se niinkään voi olla.

Mutta silti joskus on tuntunut todella pahalta. Ikäänkuin pidempi sinkkuus olisi jokin tauti, joka estäisi minua saamasta kumppania; joka on jännään koska en tapaa juuri  korostaa sinkkuuttani. Kerron toki rehellisesti jos joku kysyy, 

Ehkä pääsisin vähemmällä jos valehtelisin, mutta jos niin tekisin, niin silloin enää olisi minä. En minä sinkkuutatni osaa hävetä, jos kohta en erityisemmin iloitakaan. Mieluummin määrittelen itseni jonkun muun kautta kuin paerisuhdestatukseni kautta.   

Vierailija
19/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi vaan deittailla ja luottaa itseensä että ei jää hukkaamaan aikaa jos alkaa näkyä ensimmäisiä merkkejä sitoutumiskammosta, epärehellisyydestä, uskottomuudesta etc. Luottamus itseen on tärkeintä ja taito lähteä pois suhteista joissa mies ei täytä ydinodotuksiasi.

Menneinä vuosikymmeninä sonta tyydyttiin nielemään siksihän suhteet kesti. Todellisuudessa harva suhde on miltään osin terve.

Vierailija
20/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon täällä Amsterdamissa punaisten lyhtyjen alueella paraikaa kulttuurilomalla. Voin sitoutua sinuun ja olla sanojeni mittainan ja uskollinen ja rakastava.  Mun lento tulee Suomeen ylihuomenna. Nähdäänkö?

M39

Mahtava mies ei käy kertomassasi paikassa, joten ei kiitos.

Sun olisin hyvä ja mahtava mies sinulle, sun täytyy hyväksyä mun vajavaisuus. En oo täydellinen ja se, että oon punaisten lyhtyjen alueella on vain testi sinulle oletko sen vuoksi valmis hylkäämään mahtavan miehen?  Sun täytyy olla armollisempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi