Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää mahtava puoliso?

Vierailija
25.03.2023 |

Mies joka on valmis sitoutumaan ja olemaan yhdessä kunnes kuolema erottaa. Ei petä, venkuile eikä jätä vaan on sanojensa mittainen, uskollinen ja raskastava.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani löysin ihan perinteisesti baarista 15 vuotta sitten.

Vierailija
42/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksullisissa ravaava on poissa laskuista. Ehdottomasti tsekkaa miehen someprofiili!

Entä jos mies ei someta?

Näkyy sängyssä

Mitä tarkoitat?

Jynk-jynk kääntö ja röökille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi vaan deittailla ja luottaa itseensä että ei jää hukkaamaan aikaa jos alkaa näkyä ensimmäisiä merkkejä sitoutumiskammosta, epärehellisyydestä, uskottomuudesta etc. Luottamus itseen on tärkeintä ja taito lähteä pois suhteista joissa mies ei täytä ydinodotuksiasi.

Todennäköisesti monikin hylkäämistäsi miehistä olisi täyttänyt nuo kriteerit.

Minä olen tuollainen mies jota ap hakee, mutta aina minut on jätetty milloin minkäkin aavistuksen takia.

Vierailija
44/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi vaan deittailla ja luottaa itseensä että ei jää hukkaamaan aikaa jos alkaa näkyä ensimmäisiä merkkejä sitoutumiskammosta, epärehellisyydestä, uskottomuudesta etc. Luottamus itseen on tärkeintä ja taito lähteä pois suhteista joissa mies ei täytä ydinodotuksiasi.

Todennäköisesti monikin hylkäämistäsi miehistä olisi täyttänyt nuo kriteerit.

Minä olen tuollainen mies jota ap hakee, mutta aina minut on jätetty milloin minkäkin aavistuksen takia.

Minkälaista naista haet?

Vierailija
45/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies kirjoitti:

Minä olen uskollinen mutta naiset vaan aina haluaa jonkun komean pettäjä miehen.

Oot pummi

En ole minulla on omat rahat.

Vierailija
46/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies kirjoitti:

Minä olen uskollinen mutta naiset vaan aina haluaa jonkun komean pettäjä miehen.

Oot pummi

Tukia nostava on pummi

Vierailija
47/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualta kuin pääkaupunkiseudulta, jotkut maanviljelijöiden pojat saattavat olla tuommoisia.

Yleensä löytyy muualtakin, mutta tunkua on.

Vierailija
48/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit löytää kumppanin joka on kaikkea tuota.

Kysymys kuuluu: mitä muuta haluat kumppanilta?

Ja älä piiloudu "no tämä sattuu olemaan just mun juttu ja miesmaku" taakse jos toivomuksesi ovat universaalisti haluttavia piirteitä.

Minun tuntemani naiset jotka sanovat haluavansa tuollaisen kumppanin, ovat aluksi syttyneet täysin eri asioista miehessä. Toisinaan piirteistä jotka korreloivat negatiivisesti haluamiesi parisuhdeominaisuuksien kanssa.

En piiloudu enkä selittele asioita.

Vierailija
49/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tavannut jo lukemattomia sellaisia, mutta et ole kiinnostunut. Niin makaa kuin petaa.

Väärin. En ole tavannut lukemattomista puhumattakaan.

Vierailija
50/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin yli 50+ tuollaisen helmen muutama vuosi sitten, ja melkein joka päivä käy mielessä edelleen, miten onnekas olen.

Vierailija
51/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muualta kuin pääkaupunkiseudulta, jotkut maanviljelijöiden pojat saattavat olla tuommoisia.

Yleensä löytyy muualtakin, mutta tunkua on.

Kuule ne Baltiasta raahatut tuoreet emännät nököttää siellä syrjässä elatusta ja luksusveskoja vastaan. Työssäkäyvää naista ei kiinnosta.

Vierailija
52/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolitutusta sellaisen sain. Toinenkin olisi ollut tarjolla. Mieti läpi kaverien kaverit, satunnaiset tutut, vanhat koulukaverit...

Ei ole.

Vierailija
53/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailta.

Vierailija
54/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies kirjoitti:

Oot pummi

Tukia nostava on pummi

En nosta tukia kuten sinä pummi.

Vierailija
55/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin miettin, taitavat kaikki olla varattuja.

Minä en ole varattu mutta jos minut kuvittelee löytävämnsä tinderistä, niin joutuu pettymään.  Mutta kieltämättä kiun olen saanut olla vuosia sinkku, niin sitä olen ollut tekvinäni havainnon parisuhteiden kasautumisesta, Tarkoitan, että paljon helpommin vaikuttaa moni sellainen joka on ollut parisuhteessa löytävän itselleen uuden kumppanin kuin kaltaiseni vuosia sonkkuna ollut. 

Pidetäänkö sitä, että on ollut parisuhteessa siis jotenki luotettavuuden merkkinä vielä senkin jälkeen suhde on päättynyt tai jopa sen aikana ja vokotellan varattua? - Ei kai se niinkään voi olla.

Mutta silti joskus on tuntunut todella pahalta. Ikäänkuin pidempi sinkkuus olisi jokin tauti, joka estäisi minua saamasta kumppania; joka on jännään koska en tapaa juuri  korostaa sinkkuuttani. Kerron toki rehellisesti jos joku kysyy, 

Ehkä pääsisin vähemmällä jos valehtelisin, mutta jos niin tekisin, niin silloin enää olisi minä. En minä sinkkuutatni osaa hävetä, jos kohta en erityisemmin iloitakaan. Mieluummin määrittelen itseni jonkun muun kautta kuin paerisuhdestatukseni kautta.   

No kyllähän sellaisia jotka ovat vuodesta toiseen sinkkuja,pidetään epäilyttävinä.

Vierailija
56/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa, että näin keski-ikäisenä ei niitä noin vain löydä. Joku leskimies voisi olla hyvä.

Vierailija
57/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä noita ole enää helppo löytää. Minä nimittäin olen löytänyt juuri tuollaisen, en tosin ihan äskettäin, vaan jo 40 vuotta sitten.

Pieni itsekehu tekee aina silloin tällöin ihmiselle hyvää. :)

Kiva että itse olet löytänyt kumppanin, mutta tämä ei liity Apn kysymykseen yhtään mitenkään. Hän ei kysynyt onko se vaikeaa vaiko helppoa, eikä sitä miten mahtaa olla jonkun randomin naisen parisuhteen laita. Hän kysyi mistä voisi löytää kumppanin.

Vierailija
58/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Museosta löysin omani.

Vierailija
59/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä noita ole enää helppo löytää. Minä nimittäin olen löytänyt juuri tuollaisen, en tosin ihan äskettäin, vaan jo 40 vuotta sitten.

Mistä siis tiedät nykytilanteen?

Vai onko uusi hakusessa?

Vierailija
60/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin miettin, taitavat kaikki olla varattuja.

Minä en ole varattu mutta jos minut kuvittelee löytävämnsä tinderistä, niin joutuu pettymään.  Mutta kieltämättä kiun olen saanut olla vuosia sinkku, niin sitä olen ollut tekvinäni havainnon parisuhteiden kasautumisesta, Tarkoitan, että paljon helpommin vaikuttaa moni sellainen joka on ollut parisuhteessa löytävän itselleen uuden kumppanin kuin kaltaiseni vuosia sonkkuna ollut. 

Pidetäänkö sitä, että on ollut parisuhteessa siis jotenki luotettavuuden merkkinä vielä senkin jälkeen suhde on päättynyt tai jopa sen aikana ja vokotellan varattua? - Ei kai se niinkään voi olla.

Mutta silti joskus on tuntunut todella pahalta. Ikäänkuin pidempi sinkkuus olisi jokin tauti, joka estäisi minua saamasta kumppania; joka on jännään koska en tapaa juuri  korostaa sinkkuuttani. Kerron toki rehellisesti jos joku kysyy, 

Ehkä pääsisin vähemmällä jos valehtelisin, mutta jos niin tekisin, niin silloin enää olisi minä. En minä sinkkuutatni osaa hävetä, jos kohta en erityisemmin iloitakaan. Mieluummin määrittelen itseni jonkun muun kautta kuin paerisuhdestatukseni kautta.   

No kyllähän sellaisia jotka ovat vuodesta toiseen sinkkuja,pidetään epäilyttävinä.

Onneksi eivät kaikki. - Mutta kieltämättä heitökin olen tavannut. On jotenkin turhauttavaa. kun on heitä joille minun sinkkuuteni on isompi ongelma kuin minulle itselleni.

Vähemmästäkin tulisi paineita löytää ja kohdata kumppani, jos kokisin elämäni korkeintaan puolinaiseksi sinkkuna ollessani, Ja vasta kumppanin kanssa se kohoaisin täyteen arvoonsa. Tottahan toki kumppnin tulisi jotain lisäarvoa tuoda elooni ja minä mahdollsitaa hänelle koska muuetn meidän ei varmaan kannattaisi elää yhdessä parisuhteessa.

Oli aiemmin eilen ehtoolla hämmentävää lukea kirjoituksia, joissa osa kirjoitti pitävänsä elämäänsä arvottomana ilman kumppania. Vai tässäkö oma vikani onkin? Pidän omaa elämääni "liian arvokkaana", enkä nyt tarkoita, ettenkö antasii mahdollsielle kumppanilleni arvoa ja kunnioitusa jne. Mutta en minä ilman häntä osaa omaa elämääni pitää yksinomaisen ikävänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän