Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää mahtava puoliso?

Vierailija
25.03.2023 |

Mies joka on valmis sitoutumaan ja olemaan yhdessä kunnes kuolema erottaa. Ei petä, venkuile eikä jätä vaan on sanojensa mittainen, uskollinen ja raskastava.

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit löytää kumppanin joka on kaikkea tuota.

Kysymys kuuluu: mitä muuta haluat kumppanilta?

Ja älä piiloudu "no tämä sattuu olemaan just mun juttu ja miesmaku" taakse jos toivomuksesi ovat universaalisti haluttavia piirteitä.

Minun tuntemani naiset jotka sanovat haluavansa tuollaisen kumppanin, ovat aluksi syttyneet täysin eri asioista miehessä. Toisinaan piirteistä jotka korreloivat negatiivisesti haluamiesi parisuhdeominaisuuksien kanssa.

Vierailija
22/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksullisissa ravaava on poissa laskuista. Ehdottomasti tsekkaa miehen someprofiili!

Entä jos mies ei someta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaa. Sen, kun tietäisi.

Vierailija
24/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaista: olemalla itse mahtava.

Vierailija
25/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksullisissa ravaava on poissa laskuista. Ehdottomasti tsekkaa miehen someprofiili!

ai miten maksullisten käyttäminen näkyisi someprofiilissa?

Vierailija
26/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tavannut jo lukemattomia sellaisia, mutta et ole kiinnostunut. Niin makaa kuin petaa.

Vierailija
27/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon täällä Amsterdamissa punaisten lyhtyjen alueella paraikaa kulttuurilomalla. Voin sitoutua sinuun ja olla sanojeni mittainan ja uskollinen ja rakastava.  Mun lento tulee Suomeen ylihuomenna. Nähdäänkö?

M39

Mahtava mies ei käy kertomassasi paikassa, joten ei kiitos.

Sun olisin hyvä ja mahtava mies sinulle, sun täytyy hyväksyä mun vajavaisuus. En oo täydellinen ja se, että oon punaisten lyhtyjen alueella on vain testi sinulle oletko sen vuoksi valmis hylkäämään mahtavan miehen?  Sun täytyy olla armollisempi.

Samaan kastiin menee 50e/kerta Tallinnan reissaajat. Maksullisiin oppinutta on hirmu haastavaa opettaa irti.

Vierailija
28/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos mies ei someta?

Näkyy sängyssä

Vierailija
29/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ei ole.

On vaan keskinkertaisia ja keskivertoja ihmisiä. Täydellistä ei vaan ole. Ei kukaan ole sellainen.

Vierailija
30/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon niin mahtava etten tarvitse puolisoa.

Vierailija
31/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon täällä Amsterdamissa punaisten lyhtyjen alueella paraikaa kulttuurilomalla. Voin sitoutua sinuun ja olla sanojeni mittainan ja uskollinen ja rakastava.  Mun lento tulee Suomeen ylihuomenna. Nähdäänkö?

M39

Sun olisin hyvä ja mahtava mies sinulle, sun täytyy hyväksyä mun vajavaisuus. En oo täydellinen ja se, että oon punaisten lyhtyjen alueella on vain testi sinulle oletko sen vuoksi valmis hylkäämään mahtavan miehen?  Sun täytyy olla armollisempi.

Samaan kastiin menee 50e/kerta Tallinnan reissaajat. Maksullisiin oppinutta on hirmu haastavaa opettaa irti.

Ei pidä paikkaansa ku annat usein ja panostat miehesi eli minun kanssa hyvään seksielämään.

Hiiva munaan ei kannata panostaa

Vierailija
32/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolitutusta sellaisen sain. Toinenkin olisi ollut tarjolla. Mieti läpi kaverien kaverit, satunnaiset tutut, vanhat koulukaverit...

Vierailija
33/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen uskollinen mutta naiset vaan aina haluaa jonkun komean pettäjä miehen.

Vierailija
34/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tavannut jo lukemattomia sellaisia, mutta et ole kiinnostunut. Niin makaa kuin petaa.

Miksei nämä meidän mahtavat palstatontut pärjää Bulgariassa?Aivan.

Vierailija
35/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Minä olen uskollinen mutta naiset vaan aina haluaa jonkun komean pettäjä miehen.

Oot pummi

Vierailija
36/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M39

Ei pidä paikkaansa ku annat usein ja panostat miehesi eli minun kanssa hyvään seksielämään.

No kuules hiivakin lähtee antibiooteilla

Vierailija
37/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on joitain kertoja kehuttu ja kerrootu kuinka (muka) mahtava ja hieno olen. - Mutta lähes yhtä uysein on sitten vedetty matto jalkojen alta, jos olen ennättänyt uskoa ja luulla, että toinen on tosissaan. Tai no osa on varmasti ehkä ollutkin mutta silti halunneet edetä, jonkun tosien kanssa mieluummin parisuhteeseen ja halunneet olla vastaisuudessa kanssani "vain" kavereita tai ystäviä. - Osa jopa oikeasti tarkoittanut sitä; vaikka toki olen sen oppinut, että pyyntö jatkaa tulevaisuudesta olemalla kavereita tai ystäviä on vain korulause, joka on fiksumpi tapa hyvästellä kuin sanoa vain näkemiin ja hyvästi sitten (tms)

Vierailija
38/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M39

No kuules hiivakin lähtee antibiooteilla

Miksei virolainen kelpaa? Taidetaan taas hakea tienaavaa kotirouvaa..

Vierailija
39/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa parisuhteista on todella toksisia. Minkä vuoksi tahdot päästä osaksi toksista kuplaa?

Vierailija
40/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos mies ei someta?

Näkyy sängyssä

Mitä tarkoitat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi