Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys Suomen Victoria's Secret -kaupoista ja miehen selityksistä

Vierailija
25.03.2023 |

Täällä joku varmaan osaisi vastata asiaan, jonka tajusin vasta nyt. Sain vuonna 2016 silloiselta mieheltäni lahjaksi Victoria's Secretin alusvaatteita. Muistaakseni silloin Suomeen oli (Forumiin?) tullut v 2015 ensimmäinen VS-kauppa, mutta että siellä myytiin vain tuoksuja eikä alusvaatteita.

Kun ihmettelin miehelle, että mistä hän on nämä VS-alusvaatteet löytänyt, hän meni tosi vaikeaksi ja änkytti, että no kaupasta. Hän siis osoittautui myöhemmin epärehelliseksi monella tavalla, ja mietin että oliko hän silloinkin käynyt tietämättäni ulkomailla ja ostanut lahjan sieltä. Koska ei ollut ikinä minulle kertonut jos olisi johonkin ulkomaille matkustanut, mutta nyt en ihmettelisi jos tekikin niin.

Muistaako kukaan, minä vuonna Suomen VS-kaupassa alettiin myydä alusvaatteita?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävi venäjällä ja osti feikkisecretit torilta.

No, kun meillä ei silloin ollut varaa mukamas käydä ikinä missään reissussa. Ja mies vahti mun jokaisen kauppakeskuksessa käymisenkin, ja halusi päättää vastteenikin sinne, mutta hänellä itsellään sitten oli välillä jotain aina yllättävän lyhyellä varoitusajalla tulevia, todella "tylsiä" työmatkoja jossain Suomen kuppaisissa kaupungeissa, jossa oli aina tosi kurjaa ja tylsää ja tyhmää ja ikävää.

Jälkikäteen kuulin että ainakin yksi näistä ikävistä työmatkoista olikin ollut joku kavereiden kesken tehty vapaa-ajan rilluttelureissu. Ei siksi voinut rehellisesti kertoa, etten minäkin olisi sitten saanut lupaa lähteä kavereiden kanssa johonkin.

Kuulostaa vähän siltä että säästi rahaa sun kanssa siihen että pääsi ulkomaille "työmatkoille".

Eivät arvosta naista, joten naiseen ja naisen kanssa tehtäviin juttuihin ei riitä rahaa eikä aikaa. 

Vierailija
22/22 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut avajaispäivänä secretillä forumissa ja ostin kyllä pikkuhousuja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän