Teinin kanssa New York vai Lontoo?
Haaveena olisi pojan kanssa matkustaa. Itse ei osaa valita noista...kumpi olisi kinnostavampi teidän mielestä?
Kommentit (35)
Itse valitsisin ehdottomasti New Yorkin, vaikka on Lontookin kyllä kiva, ja lennot ovat mukavamman mittaiset. New York on kuitenkin monipuolisempi ja suurempi elämys.
New Yorkissa olen käynyt kaksi kertaa, Lontoossa neljä, mutta jos mataan kuluva aika olisi sama, suhde olisi toisinpäin.
Me ollaan menossa Lontooseen ja poika menee kavereiden kanssa oman reissun New Yorkiin myöhemmin (NHL yms)
Sanoin että Nyc:ssa näkee kaupunkia parhaiten kävelemällä, taitaa kallistua Lontooseen ;)
Vierailija kirjoitti:
Ei kumpikaan, suosittelen Unkaria tai Puolaa.
Unkarista kannattaa pysyä poissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa Unkarissa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa Unkarissa on?
Samaa vikaa kuin Turkissa. Siinäpä miettimistä vkon lopuksi.
Jatka vaan haaveilua. Huomenna kyselet kuitenkin, että miten pukeutua lentokoneeseen.
Riippuu kauanko olette. Lontoo on kyllä kiva. Lyhyet lennot, ei isoja aikaeroja. Kummassakin käynyt, mutta ehkä mä Lontooseen kallistuisin.
Vierailija kirjoitti:
Kesällä New york.
New York on kesällä todella kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei osaa valita niin on parasta pysyä kotona.
Ap. Keksi koko aloituksen.Alkaa taas kirjottaa meidän teini juttuja! Olikin tovin hiljaa.Kukaan terve järkinen ei kysy tällä mihin matkustaa Teinin kanssa tai yksin?
Vierailija kirjoitti:
Lontoo, mä en enää jaksa pitkiä lentoja enkä aikaeroja.
Sun ei tarvitse matkustaa ap:n teinin kanssa.
Tuossako on vaihtoehdot?
Jos maailmankuva on noin rajoittunut, niin ehkä Tampereessakin olisi jo paljon sulateltavaa.
Kesällä New york.