Kuoleeko nälkään jos henkkarit ja pankkikortti katoaa
Pankista ei saa ilman henkkareita mitään eikä uutta henkkaria saa pariin viikkoon.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Noin vuos sitten posti oli hukannut mun uuden pankkikortin ja vanha oli suljettu, niin aloin käyttämään Google payta, kun muulla tavalla ei olis saanut ostettua.
Sitä käytän nykyäänkin kun on niin kätevä.
Google Pay kysyy luottokortin numeroa
Verkkopankkitunnuksilla saa pankista.
Pikapassin saa päivässä
Etkö ole mobiilivarmenteestä kuullut? Oletko tyhmä vai trolli?
Sehän riippuu paljonko sun kaapeissa on ruokaa ja paljonko kaverit ja sukulaiset on valmiita auttamaan.
Mä en kuolis nälkään.
Jos tilillä on tarpeeksi rahaa niin ei ole ongelma, mutta jos ei ole pikapassin hankintaan rahaa niin voi olla hankalaa.
Mulla on 93 milj. patjan sisään ommeltuna, eli ei ole tuommosia rahvaan murheita.
Ei oikeestaan liity aiheeseen, tai osittain:
Viime kesän toka helteillä iski korona: kuumetta, huimausta; sit lähti haju- ja makuaisti. Alkoi olemaan pieni paniikkitila; rauhotuin, kun käsitin, et on mulla hätä/kotivara ruokaa.
Ensin söin jääkaapin tyhjäksi :) , ei tarvinnut edes mennä hätävaralle. 5 päivää nysväsin sisällä, sit loppui maito ja röökit - pakko oli lähteä kauppaan.
Kauppaan mennessä mietin, et entä jos pankkikortti ei toimi? - Toimihan se ja onneksi oli 50e-seteli lompsassa. Eilen nostin 200e (hätävaran täydennystä; mietin, et ois kumminkin pitänyt nostaa jotain 140/160/180 egee eli 20-seteleitä; 50 on aika iso raha ja kaupat ei välttämättä pysty "tilanteessa" antaa vaihtoja)
Mulla on miljoonia aina mukana pussissa.
Kyllähän viranomaisilta saa väliaikaiset henkkarit tarvittaessa.
Ja mitä tarkoitat, että et saa pankista mitään ilman henkkareita? Etkö pääse siis verkkopankkiinkaan vai häh?
Uusavuttomat kuolee nälkään.