Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon eläkkeellä mt syistä. Mitä tekisin päivät?

Vierailija
25.03.2023 |

Onko ehdotuksia? Tulee paljon oltua koneella mutta onhan tämäkin tylsää! Päivät toistaa samaa kaavaa.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuntoutustuella ja yhden teinin äitiys vie kyllä ihan kaikki mehut. Hyvähän se on, jos ap jaksat muutakin tehdä, tekee varmasti hyvää!

Vierailija
42/53 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu 75 hard. Aion toteuttaa tämän opintovapaani aikana ja uskon sen tekevän tosi hyvää mielelle ja kropalle. Aikaa kuitenkin kysyy ja jos sitä riittää, niin tällainen olisi mun mielestä ihan parasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä käydessään ihminen saa palkan lisäksi tyydytystä joistakin seuraavista: fyysisestä ponnistelusta, kodin ulkopuolelle menemisestä, sosiaalisesta kanssa käymisestä, jonkun tehtävän/projektin suorittamisesta/ älyllisestä haasteesta tai uuden luomisesta.

Suosittelen sisällyttämään itsellesi mieluista tuon tyyppistä tekemistä vaihtelevasti päiviisi, oman jaksamisen mukaisesti.

Vierailija
44/53 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki aktiivisuus tuhoaa maapalloa yhä nopeammin joten kannattaa vain olla tekemättä mitään.

Mitäs sitä valmiissa maailmassa

Vierailija
45/53 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki aktiivisuus tuhoaa maapalloa yhä nopeammin joten kannattaa vain olla tekemättä mitään.

Mitäs sitä valmiissa maailmassa

Niinpä.       Maailma on suurin osa vaan jotain lois ihmislajin päätöntä sekoilua, mitä ei edes tarvittaisi.

Vierailija
46/53 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ulkoilutan naapurin koiraa ja olen muutenkin sille paljon seurana. Omistaja tekee pitkää päivää.

Vierailija
47/53 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikunta, kirjojen/lehtien lukeminen, ristikon/sudokun täyttö, kirpputoreilla kiertely, värityskirjan värittäminen, käsityöt, ehkä näistä sisältöä elämään?

Luin että väitöskirjan värittäminen ja ihmettelin hieman, että mikä vıțuñ väitöskirja ja miksi sitä pitää värittää. XDDDDDDD.

Vierailija
48/53 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyri tekemään hyviä tekoja muille ihmisille, netistä löytyy hyvin ideoita :)

Vierailija
49/53 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muurahaisetkin tuhoaa ensin yhden kannon tai lahopuun ja sen jälkeen siirtyvät seuraavaan niillä valinnanvaraa vielä riittää, ihmisen tuhotessa maapalloa ei mieti sitä mihin mennä kun se on tuhottu, lähellä ei ole toista tuhottavaa palloa mihin mennä.

Olkaamme siis toimettomia ja jättäkäämme myös perillisille puhdas hyvinvoiva maapallo. :D

Vierailija
50/53 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilu, liikunta aivan ehdottomasti. Ruoanlaitto harrastuksensa, jos kiinnostaa. Kirjastossa käymisen kanssa on vähän niin ja näin kun samat lehdet voi lukea kotoa käsin.

Vierailija
51/53 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muurahaisetkin tuhoaa ensin yhden kannon tai lahopuun ja sen jälkeen siirtyvät seuraavaan niillä valinnanvaraa vielä riittää, ihmisen tuhotessa maapalloa ei mieti sitä mihin mennä kun se on tuhottu, lähellä ei ole toista tuhottavaa palloa mihin mennä.

Olkaamme siis toimettomia ja jättäkäämme myös perillisille puhdas hyvinvoiva maapallo. :D

Niin tällä työntekemisen määrällä ta tahdilla ihmiskunta ajaa kaasu pohjassa päin seinää ja 99,9% ihmisistä ei edes ymmärrä sitä koska raha ja talous on tärkein asia maailmassa ja ajetaan laput silmillä eikä ajatella omilla aivoilla vaan joku poliitikko on iskostanut heidän päihinsä jotta raha ratkaisee ja status. :DDDD

Vierailija
52/53 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mt-ongelmasta ja siitä miten se rajoittaa elämääsi. Jos suinkin niin hakeudu ihmisten kanssa olemiseen kuitenkin sivuttaen ne traumatisoivat, hoida parisuhdetta ja niitä tärkeitä, on siinä tekemistä kenelle tahansa. 

Vierailija
53/53 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ulkoilutan naapurin koiraa ja olen muutenkin sille paljon seurana. Omistaja tekee pitkää päivää.

Minä myös meinasin ehdottaa vastaavaa: jos tykkäät koirista, niin laita vaikka asuinalueen faceryhmään, että olisit kiinnostunut koirakaverista jota voi ulkoiluttaa esim päiväsaikaan. Moni tekee etätöitäkin mutta ei ole aikaa kåydä päivällä koiran kanssa lenkillä. Voi myös olla terveysongelmia kuten kipeä jalka, joka estää oman koiran lenkittämistä.

Koirasta saat kivaa seuraa esim.metsälenkille ja päivittäinen/useamman kerran vkossa tehtävä lenkki kohentaa omaa mielialaasi ja tulet iloisemmaksi kun myös koira nauttii seurastasi ja lenkistä. Kannustan tähän! Ilmoituksessa voi hyvin olla esim että kaipaat lenkkikaveria pienistä koirista (jos isot pelottaa tms).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan