Ollaanko me valmiita siihen, että Suomi voittaa tänä vuonna Euroviisut?
Kuuntelin kaikki kappaleet läpi ja Suomen ehdokas on ainoa, joka nousee esille. Joo Ruotsin kappale on hyvä, mutta ei lähelläkään Euphorian tasoa.
Pitääkö Nokia areena varata jo keväälle 2024?
Kommentit (62)
Tiesittehän että Euroviisutkin ovat kulttuuria. Ja älkää hätäilkö, kyllä YLE osaa hoitaa homman jos Suomi voittaa, ei siihen teidän panostanne tarvita.
Ja jos Suomi voittaa, ainahan te voitte alkaa haukkua että paskat kisat joilla ei ole mitään merkitystä vaikkapa työllistäjänä.
Olen Euroviisujen finaalin aikaan Norjassa. Hauska nähdä miten siellä suhtaudutaan.
Toivottavasti ei voita. Ei Suomella kuitenkaan ole rahaa järjestää kisoja.
Osallistuminenkin loppuu, ja samoin UMK, kun persut pääsevät toteuttamaan vaalilupauksiaan ja lakkauttavat taidetuet sekä Ylestä kaiken turhan hömpän.
Ei voita. Suomalaiset uskovat Käärijän voittoon, koska suomalaiset ovat dokaavia juntteja. Muualla tuollainen kännäysbiisi ei kiinnosta samassa mittakaavassa.
Olen valmis myös siihen, että kappaleesta tuleekin ns. floppaava ennakkosuosikki.
Vierailija kirjoitti:
Olen valmis myös siihen, että kappaleesta tuleekin ns. floppaava ennakkosuosikki.
Voisiko käydä ns. Kate Ryanit?
Olen nähnyt sen, että Carola ei voita täydellisellä euroviisulla vuonna 2006. Charlotte Perrelli epäonnistui täydellisesti vuonna 2008. Uskon myös, että Loreen ei voita vuonna 2023.
Kuka nyt siis voittaa?
Kelle laitan 1000 e veikkauksessa?
.
Ruotsi vai Suomi?
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt siis voittaa?
Kelle laitan 1000 e veikkauksessa?
.
Ruotsi vai Suomi?
Ruotsi voittaa kun ei päässyt natoon
Nauttisin jos tippuisi jo tänään 🙂 Biisihän on täysin kökköä ja myötähäpeä sen mukainen.
Toivottavasti ei voiteta, koska tämä perähikiä ei kestä sitä että Euroopan edistykselliset maat katsoo meitä
Itse Veikkailisin ruotsia. Oli kai parhainmat todennäköisyydet voittoon.
Pidän kaksin käsin kiinni juomista niinku za za za za za za za zaa
Käärijä ei pääse edes finaaliin. Kohta kansa taas tyrmistyy :D
Ruotsi on vedonlyöntitilastojen ykkösenä, Suomi näkyi olevan kakkosena ja Ukraina kolmantena.
Vierailija kirjoitti:
Mua pelottaa et ketkä juontaa Suomen viisut, jos voitto tulee?!
Pelkonen takaisin huutamaan!
Äh.. en tykännyt siitä petrasta. Månskin jo aika vanha.