Ollaanko me valmiita siihen, että Suomi voittaa tänä vuonna Euroviisut?
Kuuntelin kaikki kappaleet läpi ja Suomen ehdokas on ainoa, joka nousee esille. Joo Ruotsin kappale on hyvä, mutta ei lähelläkään Euphorian tasoa.
Pitääkö Nokia areena varata jo keväälle 2024?
Kommentit (62)
Äh mua harmittaa kun ikinä ei voi katsoa viisuja ton iänikuisen voittamisen odottamisen takia. Miksi ei vaan voida viisuilla ja jos voitetaan sitten voitetaan. Nyt TAAS kaikki paitsi ykköstila on pettymys.
Vierailija kirjoitti:
Äh mua harmittaa kun ikinä ei voi katsoa viisuja ton iänikuisen voittamisen odottamisen takia. Miksi ei vaan voida viisuilla ja jos voitetaan sitten voitetaan. Nyt TAAS kaikki paitsi ykköstila on pettymys.
Sun pitää lakata menemästä mukaan tohon.
Itse katsoisin kaikella rakkaudella viisut, vaikka Suomi ei edes osallistuisi.
Tottakai ollaan. Ollaan myös valmiita siihen että kaikki ihmettelee mikä maailman onnellisinta kansaa vaivaa kun lähettää noin sekopäisen kappaleen. Ottakoon mallia
Äh ei kai. Taas saa kärsiä ja hävetä jos Suomi joutuu järjestämään seuraavat viisut. Ketkä ne juontajatki ois? Liikaa stressiä.
Mua pelottaa et ketkä juontaa Suomen viisut, jos voitto tulee?!
Se on melkein se ja sama kuka voittaa. On nämä sen luokan karnevaalit nykyisin ja politiikan pelinäyttämö etten usko, että on vain musiikki kilpailut.
Ruotsi on hyvä. Samaten Portugal. Suomi ei voita.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan!! Onhan tätä odotettu jo 17 vuotta!
On odotettu pitempään. Suomi on osallistunut euroviisuihin vuodesta 1961 lähtien.
Maa tulee ajautumaan kaaokseen villin juhlinnan seurauksena. Turistit tulevat ihmettelemään maailman onnelisinta kansaa ja viisuvoittajaa, ja heitä ei pystytä palvelemaan kun kaikki on kaaoksessa ja krapulassa. Suomen luottoluokitus romahtaa ja ulkomaankauppa tyrehtyy. Suomi lakkaa olemasta ja sen osat liitetään Ruotsiin, Venäjään, Norjaan ja Viroon. Kiitos 1917-2023.
Vierailija kirjoitti:
Äh ei kai. Taas saa kärsiä ja hävetä jos Suomi joutuu järjestämään seuraavat viisut. Ketkä ne juontajatki ois? Liikaa stressiä.
Kärsiä ja hävetä? Toivottavasti vaan provoilet.
Olisihan viisut Suomessa upea juttu. Moni luulee että se tulisi kalliiksi Suomelle, mutta miettikääpä kuinka paljon se tuo rahaa Suomelle. Valtava tapahtuma työllistää satoja suomalaisyrityksiä.
Vähän samalla tavoin kuin vaikka Hollywood-elokuvan kuvaaminen Tampereella. Tuotantoja halutaan tänne koska ne tuo älyttömästi rahaa Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Oma veikkaus Susanna Laine ja Juuso Mäkilähde. Joko tästä on jossain vedonlyönti käynnissä? Tai sit Marja Hintikka.
Vierailija kirjoitti:
Samu Haber juontaa mekossa
Sienissä!
Vierailija kirjoitti:
Mikko Leppilampi ja Jaana Pelkonen.
Krisse vois esittääsen saman vitsin ku viimeks. Ei sitä enää varmaan kukaan muista.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan Samu Haber paistopussiasussaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samu Haber juontaa mekossa
Sienissä!
Maksetut Yleverot tulee palauttaa jos ei ole mekossa ja sienissä
Ei se voita.
Ruotsi voittaa, ikävä kyllä.
Koska ihmiset on tylsiä, ja äänestää tuttua ja turvallista surullista määkimistä.
"Mulla on tatska, kun olet niin kiinni minussa, myääääh... olet mun tatska, kuin lyttyyn istuttu ilmapallo, myääh..."
Ollaan!! Onhan tätä odotettu jo 17 vuotta!