Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montakohan tuntia kissan märkäruokaa

Vierailija
25.03.2023 |

Voi pitää esillä, kissan ruokakupissa, ennenku se on pilalla, meidän kissa usein pyytää ruokaa, sit ku sitä laittaa, niin ei se syökkään

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan suolisto kestää paljon paremmin ruuan bakteerikasvua kuin ihmisillä. Ne voi syödä "villinä" monta päivää sitten kuollutta eläintä. Sanoisin että siinä vaiheessa kun ruoka alkaa kuivua "nurkistaan", se on usein epäsopivaa kissan mielestä, mutta kissa ei silti sairastu vaikka söisi sitä. Eli joku 12-24h voi hyvin olla ruuat ja kissa syö ne sitten. Niiden maha kestää ruokia joista ihmissuolisto olisi sekaisin heti, johtuen siitä että kissoilla (=lihansyöjä) ruoka kulkee suoliston läpi parissa tunnissa = bakteerit ei ehdi kasvaa. Ihmisen suolistossa 37c lämmössä 48h hautuneet bakteerit jo tekee pahaa jälkeä.

Ja usein kissa käy katsomassa mitä lautasella on ja syö vaikka yöllä. Ei kannata heti heittää pois.

Vierailija
2/4 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen antanut vain olla, joskus kissa syö jämät muutaman tunnin kuluttua, joskus ei syö. Poistan kun ruuat on kuivia ja on selvää ettei enää syö. Kissa itse tietää aika hyvin mitä voi/haluaa syödä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan aamulla puhtaat vedet ( kolme eri paikoissa olevat vesiastiat), märkä ja kuivaruuan.

Yleensä märkäruuasta syödään se liemi vain, laitan iltaväivällä kun ruoka on kavahtanut hieman vettä sekaan.

Iltaruuaalle vaihdan uuden ruuan. Puolipussia kerrallaan.

Vierailija
4/4 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa on tarkka ruuastaan eikä syö vahingossakaan pilaantunutta.

Koiralle taas ei ole niin nöpön nuukaa, mutta sen suolisto kestääkin uskomattomia raatopommeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi