Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset naiset lukee Vauva.fi:n seksipalstaa?

Vierailija
25.03.2023 |

Kerro anonyymin luotettavasti salaisimmatkin paheesi. Tuskin näillä leveleillä ketään siveyden sipuleitakaan vierailee. Ulkonäöstähän sitä ei pysty päättelemään. Todellisilla seksipetonaisilla on hyvät kulissit ja peitteet.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan, täällä on vaan tatinvatkaajia, joista osa leikkii naista

Vierailija
2/17 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän pahemminkaan ulkonäkö täällä näy, ei, joten se siitä. Mutta varmaan ihan seksistä pitävät naiset, kuten minä, joka olen aivan addikti. Tarvitsen seksiä päivittäin ja monasti.  Eräs mies nimittänyt minut täällä "psykoosiksi" joka väärä sana ja väärä sanamuotokin. En kyllä ole edes psykoosissakaan! Ihan järkevä ja halukas nainen, ajattelen vaan paljon eri asioita MUtta seksiä varmasti enemmän kuin miehet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, joilla vielä himoja ja pimpsukassa kosteutta ja liukkautta jäljellä.

Vierailija
4/17 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seksiaddikti. Siksi luen.

Vierailija
5/17 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän pahemminkaan ulkonäkö täällä näy, ei, joten se siitä. Mutta varmaan ihan seksistä pitävät naiset, kuten minä, joka olen aivan addikti. Tarvitsen seksiä päivittäin ja monasti.  Eräs mies nimittänyt minut täällä "psykoosiksi" joka väärä sana ja väärä sanamuotokin. En kyllä ole edes psykoosissakaan! Ihan järkevä ja halukas nainen, ajattelen vaan paljon eri asioita MUtta seksiä varmasti enemmän kuin miehet.

Järkevyys on susta kyllä kaukana. Ihmeellinen miestenhaukkuja ja riidanhaastaja olet. Ja kaikki tietää sen.

Psykoosi kuvaa sinua kyllä loistavasti.

Vierailija
6/17 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiaikaisuudenpuolueen vanhapiikajaoston virallisen mielensäpahoittajasiiven kehopositiivisuusosaton edustaja ainakin, pääteltynä siitä mitä keskusteluja he täältä poistattavat. : (

Vierailija
7/17 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan liian vähän seksiä, ehkä siksi käyn täällä. Seksi pyörii mielessä. Seksijutut sinänsä myös kiinnostaa, koska kiinnostaa kokeilla uusia juttuja. Tai kiinnostaisi, liian vähän niitä pääsee kokeilemaan. Haluaisin kokeilla esim kimppajuttuja, mutta en tykkää paneskella kenen kanssa tahansa. Partnerin/partnerien etsiminen on hidasta, koska vaikka halukkaita on niin paljon, on vaikea löytää sellaista kenen kanssa oikeasti homma natsaa. Haluan laadukasta seksiä.

Olen sinkku ja vähän päälle 40.

Vierailija
8/17 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikään äskettäin ehtinyt, naimisissa oleva nainen joka haluaisi kokeilla välillä jotain uutta ja pervoa (omasta mielestään, jonkun toisen mielestä varmaan ihan tavallista) mutta on liian ujo ja häveliäs ehdottamaan. Aina voi unelmoida...

Vierailija
9/17 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän alle 30 v nainen, nyt olen sinkku mut kävin täällä ollessani pitkässä parisuhteessa myös. Eksyin tänne ekan kerran joskus 20+ kun av:lta siirrettiin mun aloitus tänne. Kyselin tosta klitoriksen kärjen ja vaginan etäisyydestä ja yhdyntäorgasmeista sillon koska mulla se väli on lyhyt mutten silti ollut saanut yhdynnässä. (Nyt oon, mutta kylläkin vaginan sisältä tulee se.)

Moni asia seksissä siis kiinnostaa, ei ihan kaiken kokeilu, mutta ainakin teoriassa mielenkiintoista. Kiinnostaa myös kuulla erilaisia mielipiteitä. Oon aika ulospäinsuuntautunut ja haen täältä kans jotain helppoa kommunikaatiota. En osallistu riitelyyn täällä, ohitan trollaukset yms.

Ja oon nuori äiti ja aika loistavissa väleissä eksän kanssa, ollaan ystäviä edelleen ja joskus harvoin pannaan, ei kovin usein. Erottu on koska läheisyyttä oli niin vähän enkä selvinnyt sillä, voin huonosti eikä se ollut hyvä parisuhde mulle. Ihan tarpeeksi sitä koitettiin puhua eikä mikään muuttanut asiaa. Haaveilen että löytäisin rakastavan parisuhteen joskus ja tämä seksi-palsta luo kyllä uskoa, että on ihmisiä, joille läheisyys ja seksi on tärkeää. Että ehkä oli oikein olla tyytymättä.

Tällä hetkellä ei ole seksisuhteita tms. vaan pelkästään masturboin.

Vierailija
10/17 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskiaikaisuudenpuolueen vanhapiikajaoston virallisen mielensäpahoittajasiiven kehopositiivisuusosaton edustaja ainakin, pääteltynä siitä mitä keskusteluja he täältä poistattavat. : (

😂😂😂 👍

Vierailija
11/17 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tätä seksipuolta naiset lue. Eläkeukot ja naisiksi tekeytyvät luuserit. Av-puolta lukee incell-tyypit

Vierailija
12/17 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, jotka suunnittelee Onlyfans tiliä

Vierailija
13/17 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tätä seksipuolta naiset lue. Eläkeukot ja naisiksi tekeytyvät luuserit. Av-puolta lukee incell-tyypit

"Keskiaikaisuudenpuolueen vanhapiikajaoston virallisen mielensäpahoittajasiiven kehopositiivisuusosaton edustaja ainakin, pääteltynä siitä mitä keskusteluja he täältä poistattavat".

Olet yksi esimerkki noista.

Vierailija
14/17 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksistä ja seksuaalisuudesta kiinnostunut 50+ nainen, pitkässä parisuhteessa.

Vierailija
15/17 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkkeellä oleva perheterapeutti.

Vierailija
16/17 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä en mikään siveyden sipuli ole, nautin seksistä, mutta vaihdevuodet ovat haluni haalistaneet ja täällä yritän saada ymmärrystä asioihin. En ole saanut:)

N51

Vierailija
17/17 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan liian vähän seksiä, ehkä siksi käyn täällä. Seksi pyörii mielessä. Seksijutut sinänsä myös kiinnostaa, koska kiinnostaa kokeilla uusia juttuja. Tai kiinnostaisi, liian vähän niitä pääsee kokeilemaan. Haluaisin kokeilla esim kimppajuttuja, mutta en tykkää paneskella kenen kanssa tahansa. Partnerin/partnerien etsiminen on hidasta, koska vaikka halukkaita on niin paljon, on vaikea löytää sellaista kenen kanssa oikeasti homma natsaa. Haluan laadukasta seksiä.

Olen sinkku ja vähän päälle 40.

Seliseli: käy korjauttamassa sunvaivasi helposti. Leikkauksella sun nimetön ja keskisormi vaan poistetaan ja tilalle istutetaan joltain nuorelta kevytmoottoripyörä onnettomuudessa implementoitu penis turhien sormiesi paikalle. Aina saat: laadukasta seksi kun itse vain haluat? Kyllä! Helposti korjattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi