Itkun partaalla ja kohta pitäisi mennä kampaajalle
Auttakaa! Tarvin äkkiä piristystä, että tämä olo menee pois ja pystyn olemaan normaali. En halua purskahtaa itkuun tuntemattoman edessä.
Kommentit (10)
Maailma ei kaadu siihen, jos kampaajalla itkettää, älä ota siitä stressiä.
Nyt on lauantai, ei sulla tänään oo kampaajaa tähän aikaan..
Olen ostoskeskuksessa, joten nopeat pillitykset ei toimi. Ei täällä voi itkeä ja meikki menisi -ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt on lauantai, ei sulla tänään oo kampaajaa tähän aikaan..
No miksi ihmeessä ei voisi olla? Monet kampaamot on auki lauantaisin vähintään neljään.
Minä istuin kampaajan tuoliin, olin itkenyt reilu tunti sitten mikä näkyi naamassa. Kerroin asian kampaajalle ja totesin, että saatan itkeä tässä samalla kun leikkaat hiuksia, mutta se ei johdu mitenkään sinusta. En juuri nyt saa tunteitani kuriin kunnolla. Kampaaja leikkasi hiukset enkä onneksi itkenyt samalla. Maksoin ja lähdin.
Noniin ja se itku tuli sitten pyytämättä ja yllättäen kahvilassa :D nyt vähän helpotti. Olipa kyllä aikamoinen tunteiden painekattila viimeiset 60min. Nyt voin onneksi olla kampaajalla normaalisti luojan kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Noniin ja se itku tuli sitten pyytämättä ja yllättäen kahvilassa :D nyt vähän helpotti. Olipa kyllä aikamoinen tunteiden painekattila viimeiset 60min. Nyt voin onneksi olla kampaajalla normaalisti luojan kiitos.
kivasti sun meikit levis kuitenkin
Saat alennusta, sanot vaan että itkettää kun pilasit hiukseni.
Jos itket nopeasti hetken?