Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkunaiset! Miten uskallatte harrastaa yhden yön juttuja?

Vierailija
25.03.2023 |

Eli otsikossa se tulikin. Ja kysyn, koska askarruttaa kulovalkean tavoin leviävät seksitaudit. Ja jokainenhan tietää, ettei se kondomin käyttökään aina suojaa, esim.herpes voi levitä vaikka olisi kondomi. Ja entä suuseksi? Otatteko/annatteko ilman suojaa? Miksi/miksi ei? Olen itsekin luultavasti kohta sinkkuelämän kynnyksellä eikä minua pitkän suhteen jälkeen tule aikoihin parisuhde kiinnostamaan. En kuitenkaan tarkoita, että pitäisi hyppiä kukasta kukkaan joka päivä, joten en tarvitse moralisointia tähän ketjuun vaan SINKKUNAISTEN kokemuksia! Sinkkuelämä ja uudet tuttavuudet pelottavat. Kuitenkin olisi kiva välillä pitää hauskaa mutta turvallisuus epäilyttää. Kertokaa kokemuksianne.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ilman, jos pelottaa. Ei kai siihen muuta vastausta.

Vierailija
2/72 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vakipano, jolle voin soittaa aina tarpeen vaatiessa. Kuka jaksaa mitään yhden illan juttuja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksistä tuntemattoman kanssa saa naisena oikein mitään. Parempi etsiä joku yksi ja sama jumppakaveri.

Vierailija
4/72 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vakipano, jolle voin soittaa aina tarpeen vaatiessa. Kuka jaksaa mitään yhden illan juttuja. 

Oletko sen panon haaremissa?

Vierailija
5/72 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään pakko ei ole harrastaa mitään.

Eikä missään nimessä pidä harrastaa mitään ihmisen kanssa, joka ei herätä luottamusta tai on jostain syystä vastenmielinen.

Kumi ehdottomasti. Itsellä oli tapana sen verran olla aloitteellinen (siinä vaiheessa kun tapahtumat eteni siihen pisteeseen että oli hyvä aika ottaa asia puheeksi), että kiskoin esiin valikoiman ja sanoin että tuosta saa valita. Ilman kumia ei ollut valikoimassa.

Annoit helposti ja vielä kustansit kumetkin. Melkoinen saalis, yök!

No ei kai tuo ole antamista vaan itselle vaatimista. Sinustako naiset aina vain antaa eivätkä koskaan vaadi sitä seksiä itselleen? Etkö tiedä, että naisetkin nauttii seksistä. Eri

Vierailija
6/72 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kumin kanssa tuntemattoman miehen kanssa. Viime aikoina olen ollut seksi suhteessa tutun miehen kanssa jonka olen tuntenut jo yläasteelta. Tälläinen tapailusuhde tutun miehen kanssa on parempi kuin yhden yön jutut enkä jaksa enää baareissa käydä.

Vierailija
7/72 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on tänään pahalla tuulella.

Vierailija
8/72 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on joku taas (edelleen) pahassa puutteessa. Heti kärppänä paikalla kun puhutaan naisten seksielämästä. Henkilöllä itsellään ilmeisesti edelleen poikuus menettämättä ja vähän hiertää.

Vierailija
9/72 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama vaikka olisikin, kun pääasia on, että itse saan mitä tarvitsen. No totuus on, että ei hänellä ole aikaa pitää haaremia. 

Vierailija
10/72 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei seksistä tuntemattoman kanssa saa naisena oikein mitään. Parempi etsiä joku yksi ja sama jumppakaveri.

Mä saan.

Vierailija
11/72 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne välitä.

Suomi nainen maailman tautisin olento.

Ja silti Suomi on suhteellisen tautivapaa maailman (myös pelkän lännen) mittakaavalla ja niistäkin taudeista mitä on on suurin osa miehillä.

Vierailija
12/72 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne välitä.

No ei kyllä ole vaikka Suomessa ei paljoa kumia käytetä

Vierailija
13/72 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä saan.

No kiva sulle. Itse en edes tunne mitään jos olen juonut parikin annosta alkoholia, ja selvin päin en ole niin nopealiikkeinen että päätyisin kenenkään tuntemattoman sänkyyn. Enkä siis kyllä nykyään enää alkoholinkaan kanssa, kun ei siitä ole mitään iloa.

Vierailija
14/72 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrastakaan. Tauteja enemmän pelkään sekopäitä, liikaa tullut nähtyä kaikenlaista.

Vierailija
15/72 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta pelko pois, tästäkin ketjusta huomaa, että suomalaiset miehet ovat niin valveutuneita, että he eivät halua harrastaa yhden yön juttuja kuin korkeintaan puhtaiden thaityttöjen kanssa. Tai keskenään.

Vierailija
16/72 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta pelko pois, tästäkin ketjusta huomaa, että suomalaiset miehet ovat niin valveutuneita, että he eivät halua harrastaa yhden yön juttuja kuin korkeintaan puhtaiden thaityttöjen kanssa. Tai keskenään.

Jep, onneksi suomalaisilla miehillä on niin korkea moraali. Me heikot naisethan muuten harrasteltaisiin seksiä ihan jatkuvasti. Ei pysty millään pidättäytymään jos on tilaisuus. Mutta miesten suoraselkäinen kieltäytyminen onneksi pelastaa tilanteen.

Vierailija
17/72 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos taudeista puhutaan, niin naiset ovat vähän turha luottavaisia näihin "vakipanoihinsa". Siihen on aika varmasti syy, miksi tämä vakipano pysyy vuosista toiseen sinkkuna ja on valmis aina auttamaan sinua. Näitä naisia on paljon muitakin, joiden tautitilanteesta et varmasti ole tietoinen.

Vierailija
18/72 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos taudeista puhutaan, niin naiset ovat vähän turha luottavaisia näihin "vakipanoihinsa". Siihen on aika varmasti syy, miksi tämä vakipano pysyy vuosista toiseen sinkkuna ja on valmis aina auttamaan sinua. Näitä naisia on paljon muitakin, joiden tautitilanteesta et varmasti ole tietoinen.

Niin, on se mahdollista että hyvännäköisellä, pitkällä, treenatulla miehellä on muitakin samaan aikaan. Ellei jopa väistämätöntä.

Mutta jos suojauksesta huolehditaan, keneltä se on pois?

Tai lautapersujen mukaan se on heiltä pois vaikkei kukaan alunperinkään halua heiltä seuraa - en ymmärrä logiikkaa?

Vierailija
19/72 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne välitä.

No ei kyllä ole vaikka Suomessa ei paljoa kumia käytetä

On.

Hiv-Thomas kiinnostaa vähän liikaakin täällä.

Noin 3/4 tartunnoista todetaan miehillä, ei tämä salaisuus ole. Ulkomaalaisilla suhde hieman tasaisempi eli ulkomaalaisilla naisilla on useammin hiv kuin suomalaisilla naisilla. Jännä kun mitkään sun ennakkoluulot ei pidä paikkaansa.

Vierailija
20/72 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, onneksi suomalaisilla miehillä on niin korkea moraali. Me heikot naisethan muuten harrasteltaisiin seksiä ihan jatkuvasti. Ei pysty millään pidättäytymään jos on tilaisuus. Mutta miesten suoraselkäinen kieltäytyminen onneksi pelastaa tilanteen.

Mahtava! :)

Vanhemmiten eli +50 miehillä ei useinkaan seiso ja sitten ne toki pihtaavat tai sinkkuna esittävät mielellään hitaasti lämpiävää, harkitsevat tai jopa sanovat, etteivät välitä enää seksistä.

Mutta ei mikään näistäpidä paikkaansa. He eivät voi hyväksyä itse sitä etteivät vaan enää pysty ja asialle olisi tehtävissä paljonkin. Mutta siihen pitäisi itse sitoutua ja ottaa se oma vastuu.

Ja kun he tietävät ettei ole yhdyntää tiedossa, niin ei nämä sankarit anna yhä seksuaaliselle naiselle mitään muutakaan. Sitten muka ihmetellään, kun naiset ei pysy tai se vaimo lopulta "yllättäen" vuosien päästä lähtee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan