Vaikeus löytää sopivaa puoluetta
Mitä puoluetta sitä äänestäisi, jos kokee ympäristöasiat kohtuu tärkeiksi (ei fanaattisuuteen tai äärimmäisyyteen vietynä), koen myös hyvinvointivaltion säilyttämisen tärkeänä, mutta myös sen, että ihminen saa työllään rikastua. Ehdoton ei kaikelle woke- ja sukupuolisekoilulle. Olen aikaisemmin äänestänyt joko vihreitä tai vasemmistoliittoa, mutta identiteetti-wokehörhöily on mennyt siihen pisteeseen, että en vain enää kykene. Enkä myöskään pysty allekirjoittamaan tätä äärimmäistä sinisilmäisyyttä ja yhden asian totuutta integraatiosta, kaikkien kohdalla se ei toimi ja seulan pitäisi olla paljon tarkempi.
Mitään persuja en myöskään aio äänestää.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Nukkuvien puolue.
Onko se todella ainut vaihtoehto? En haluaisi jättää äänestämättä.
Ota selvää, mikä puolue ei halua nostaa veroja, jos meinaat työlläsi rikastua.
Älä äänestä sitten ketään jos kerran persut on jostain syystä täysi ei.
Eli mitään muuta vaihtoehtoa ei muka olisi kuin persut? Olisin valmis tällä kertaa äänestämään jopa RKP:tä tai Kristillisiä vaikka pidän ruotsia turhana ja vaikka en edes kuulu kirkkoon.
Aivan varmasti joku muukin kaltaiseni pähkäilee samaa, mihin olette päätyneet?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ota selvää, mikä puolue ei halua nostaa veroja, jos meinaat työlläsi rikastua.
Ei minua kiinnosta rikastuminen, minua ei vain häiritse se jos joku muu rikastuu. Kunhan rikastuminen ei tapahdu törkeällä riistolla (ihmisiä, luontoa).
Ap
PS sopii parhaiten kaikille suomalaisille ja jo maassa asuville.
Vanha Sherlock Holmesin menetelmä: Eliminoit mahdottomat vaihtoehdot yksi kerrallaan. Se joka jää viimeiseksi inhottaa sua vähiten ja sitä äänestät.
Vierailija kirjoitti:
Eli mitään muuta vaihtoehtoa ei muka olisi kuin persut? Olisin valmis tällä kertaa äänestämään jopa RKP:tä tai Kristillisiä vaikka pidän ruotsia turhana ja vaikka en edes kuulu kirkkoon.
Ap
Äänestät nyt vain niitä persuja. Itse en ole minkään puolueen kannalla varsinaisesti, enkä ole koskaan ollut, mutta on ihan selvää, että woke-hörhöilylle ja muulle fanaattisuudelle pitää laittaa loppu. Olen itse päätellyt niin, että vaikka persut saisi vaalivoiton, niin hallitus tulee silti olemaan kompromissi, jossa vain pieni osa persujen tavoitteista toteutuu ja sitten lisäksi kaikkea muuta. Jos taas persut ei pääse hallitukseen, niin sama ainainen sekoilu tulee jatkumaan täydellä teholla kuten tähänkin mennessä.
Kuulostaa kokoomukselta tai rkp:lta. Tosin ympäristöasioissa en näihin kauheasti luottaisi vaikka puheet on kauniit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Äänestät nyt vain niitä persuja. Itse en ole minkään puolueen kannalla varsinaisesti, enkä ole koskaan ollut, mutta on ihan selvää, että woke-hörhöilylle ja muulle fanaattisuudelle pitää laittaa loppu. Olen itse päätellyt niin, että vaikka persut saisi vaalivoiton, niin hallitus tulee silti olemaan kompromissi, jossa vain pieni osa persujen tavoitteista toteutuu ja sitten lisäksi kaikkea muuta. Jos taas persut ei pääse hallitukseen, niin sama ainainen sekoilu tulee jatkumaan täydellä teholla kuten tähänkin mennessä.
Persujen EU - vastaisuudellakaan ei ole väliä. Se puolue ei saa Suomea erotettua EU:sta mutta ehkä saisi kammettua meidät pois EU:n mallioppilas - asemasta. Se kun on kovin kallis titteli.
Äänestin vastaavista lähtökohdista demareita pienimmän pahan taktiikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Persujen EU - vastaisuudellakaan ei ole väliä. Se puolue ei saa Suomea erotettua EU:sta mutta ehkä saisi kammettua meidät pois EU:n mallioppilas - asemasta. Se kun on kovin kallis titteli.
Nimenomaan. Kaikki eivät ymmärrä, että ei kaikki asiat muutu 100% toiseen suuntaan, vaan vain astetta erilaisempaan (mielestäni parempaan) suuntaan.
Kokoomuksesta sellainen ympäristöasioita enemmän painotttava ehdokas. On siinä ehdokkaiden välillä eroja painotuksissa ympäristöasioiden suhteen.
Itse olen eliminoinut puolueita ja jäljellä on enää SDP ja PS. En todellakaan vieläkään tiedä kumman valitsen saati sitten ehdokasta. Onneksi tässä on vielä viikko aikaa miettiä. Osittain olen siis SDP:n linjoilla ja osittain PS:n tai noh. suoraan sanottuna olen oikeastaan vain ulkomaalaisiin liittyvissä asioissa PS: n linjoilla ja muuten paljon SDP:n. Tällaista puoluetta, jossa nämä yhdistyvät ja joka kannattaa lisäksi työttömien aseman parantamista ja 9 euron päiväkorvauksen orjatöiden lopettamista ei ole.
Suomessa olisi selvästi kysyntää uudelle puolueelle. Jolla olisi vihreiden ja vasemmiston aatteita yrittäjiä unohtamatta, mutta ilman intersektionaalista identiteettihörhöilyä. Uskoisin että sellaiselle olisi todella kysyntää
Täytyy käyttää tuota eliminointitapaa. Ensimmäistä kertaa elämässäni olen täysin hukassa sen suhteen, mitä puoluetta äänestäisin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Nimenomaan. Kaikki eivät ymmärrä, että ei kaikki asiat muutu 100% toiseen suuntaan, vaan vain astetta erilaisempaan (mielestäni parempaan) suuntaan.
Veikkaan että aika moni tämän tiedostaa.
Ap
Nukkuvien puolue.