Jussi Gaala offical
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen Tytöt tytöt tytöt näkee?
VHS:ltä.
Voittiks tuolla miehet mitään? 🙄😳
TYTÖT TYTÖT TYTÖT elokuva, alle 30.000 katsojaa.
Tutkikaapa muiden voittaneiden leffojen teatteriluvut. Ei todellakaan hittejä.
https://www.ses.fi/tietoa-elokuva-alasta/katsojaluvut-ja-tilastot/vuode…
No mistä sen pska elokuvan voi katsoa?
Vierailija kirjoitti:
Tekopirteät vassarit veti punkkua kansan piikkiin ja vittuili takaisin.(Leino ja Ryktman!)
Olen vassari ja minustakin oli tylsää.
Ei Suonessa ole tehty mitään elokuvia.
Taiteen ja kulttuurin suuri ystävä olen, mutta nyt meni arvostus. Leipäjono kasvaa, mutta teatteria pitää saada ilmaiseksi. Jätetään vanhukset ja sairaat hoitamatta kunhan taiteilijat saavat olla esillä. Hävetkää jos osaatte.
Sydänpeto oli ihan turn off movie 😠
Vierailija kirjoitti:
TYTÖT TYTÖT TYTÖT elokuva, alle 30.000 katsojaa.
Tutkikaapa muiden voittaneiden leffojen teatteriluvut. Ei todellakaan hittejä.
https://www.ses.fi/tietoa-elokuva-alasta/katsojaluvut-ja-tilastot/vuode…
Missä hienon Rakkaani merikapteeni-elokuvan palkinnot????
SISU elokuva keräsi katsojia enemmän kuin noi palkitut yhteensä. 😆
Palkitaan elokuvia joita edes paljon käyty katsomassa ja katsotut jätetään huomioimatta, onko yleisö jotain rupusakkia mikä ei ymmärrä hyvän päälle?
Koko ilta tytöttytöttytöt ja ollaan niin sukupuolettomia, tekopyhää.
Mielenkiintoinen käänne miten naiset nykyisin dominoi elokuva-alaa, varsinkin palkittujen elokuvien kohdalla.
Itse aloitin elokuva-urani 2000-luvun alussa, aluksi harrastuksena. Ohjasin indie-elokuvia jotka tehtiin ilman rahaa talkootyönä. Etsin projekteihin ihan avarakatseisesti sekä tyttöjä että poikia mutta työryhmään päätyi lähinnä poikia. Seurasin myös muiden harrastaja elokuvaryhmien touhuja aktiivisesti ja tytöt olivat aina poikkeus. Harrastuspiireissä oli vain yksittäisiä tyttöjä ja tuntui että elokuvanteko kiinnosti lähinnä poikia, joita heitäkin sai etsiä ympäri Suomea omiin proggiksiin; sen verran epäsuositusta harrastuksesta oli kyse.
Kun menin 20-vuotiaana Helsinkiin opiskelemaan elokuvakäsikirjoittamista niin olin ihan että VAU, puolet luokasta oli tyttöjä. Olin astunut uuteen maailmaan. Missä nämä tytöt olivat aikaisemmin vai eikö tytöt vaan harrastaneet asiaa lainkaan - tulivat vaan suoraan kouluun? Onkohan koulut tehneet sellaisen linjauksen että tyttöjä ja poikia otetaan sisään 50-50?
Nyt kun olen ammattimaailmassa, niin enää ainakaan 2020-luvulla ei enää ole jälkeäkään siitä nuoruuden ilmiöstä, vaan naisia ja miehiä on ihan tasavahvasti.
Tällä kirjoituksella ei ollut paljon mitään pointtia, kunhan kertasin omia kokemuksiani.
P.S. Näyttelijärintamalla kyllä naiset dominoivat jo 2000-luvun alussa kun tein ensimmäisiä roolituksia. Siis naishakijoita oli enemmän, sanotaan nyt vaikka että yhteen elokuvaan oli 20 miesnäyttelijähakijaa mutta 80 naista.
Vierailija kirjoitti:
SISU elokuva keräsi katsojia enemmän kuin noi palkitut yhteensä. 😆
Sisu ei ollut ehdolla vielä. Se on tämän vuoden elokuva joten tulee olemaan mukana skabassa vasta ensi vuonna.
Pahanhautoja ja Rakkaani, merikapteeni olivat kirkkaasti parhaimmat elokuvat.
Ihan ihmeleffat palkittiin. Oikeasti hyvät, laatuleffat sivuutettiin aivan naurettavasti.
" Palkitaan elokuvia joita edes paljon käyty katsomassa ja katsotut jätetään huomioimatta, onko yleisö jotain rupusakkia mikä ei ymmärrä hyvän päälle?
Koko ilta tytöttytöttytöt ja ollaan niin sukupuolettomia, tekopyhää. "
Hypetetään jotain todella ärsyttävän oloista ihmehörhöilijää kikkailemassa kaapunsa kanssa enemmän kuin keskitytään itse asiaan: elokuviin.
Glamour on kuollut.
Miksi yleisön tykkäämiä elokuvia ei arvostettu?
Lespsolove-huumetarina-särkynytsydän-jutut vissiin on in ja must?
Palkittiinko Pahanhautoja-käsikirjoitus?
Se on loistava.
Vierailija kirjoitti:
Palkitaan elokuvia joita edes paljon käyty katsomassa ja katsotut jätetään huomioimatta, onko yleisö jotain rupusakkia mikä ei ymmärrä hyvän päälle?
Jussigaala muuttunut teinibileiksi ja palkitut elokuvat salkkarimeiningiksi....
Vierailija kirjoitti:
Sydänpeto oli ihan turn off movie 😠
Anna mä arvaan: naisparin koskettavan repivä kasvu- ja rakkaustarina?
Vierailija kirjoitti:
Elokuvayleisön tulisi äänestää voittajat.
Mistä sen Tytöt tytöt tytöt näkee?