Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jussi Gaala offical

Vierailija
24.03.2023 |

Menee mtv3 kanavalla.

Kommentit (168)

Vierailija
121/168 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mistä sen pska elokuvan voi katsoa?

Sitä voi yrittää katsoa sitten kun tulee televisiosta. Todennäköisesti yritykseksi jää ja kanava vaihtuu puolen tunnin sisään elokuvan alusta.

Vierailija
122/168 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsonut gaalaa enköä tule koskaan enää katsomaan. Kyllä miehille ja naisille pitää olla omat näyttelijäpalkinnot. Tämä on mennyt naurettavaksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/168 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gaala oli surkea vitsi ja täysin epäonnistunut kaikin puolin. Edes kiitospuheisiin ei annettu aikaa. Ja palkitaan parhaana elokuva, jota on käynyt kourallinen ihmisiä katsomassa ! Eikä edes erikseen mies ja naisnäyttelijä Jusseja . Vrt Oscar-gaala. Karsee moka, ja kultturihan on pian luksustuote. Ja ala/ alanihmiset ovat ihan itse tämän tilanteen aiheuttanut.

Vierailija
124/168 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaalinen rimanalitus tämän vuoden "gaala".

Ei ilmeisesti oltu jaksettu panostaa oikein mihinkään.

Vierailija
125/168 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linda Wiklund on Mikko Nousiaisen vaimo.

Joo? Ja tosi hyvä näyttelijä. Lindalla oli ihana mekko!

Vierailija
126/168 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella ärsyttävä tuo kiitospuheen äänimerkki. Voittajien pitää luetella kiitoksensa pikavauhtia. Menee fiilis sekä voittajilta että yleisöltä

Siinäpä se. Uskoisi että useampaa on ärsyttänyt pitkäpiimäiset kiitospuheet, joille ei loppua näkynyt...mikä on sitten paras keino?

Mikki kiinni tietyn ajan jälkeen. Toimii hyvin Oscareissa. 

Miten pian puhuja huomaa ettei mikki ole auki?

Vierailija
127/168 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Palkitaan elokuvia joita edes paljon käyty katsomassa ja katsotut jätetään huomioimatta, onko yleisö jotain rupusakkia mikä ei ymmärrä hyvän päälle?

Koko ilta tytöttytöttytöt ja ollaan niin sukupuolettomia, tekopyhää. "

Hypetetään jotain todella ärsyttävän oloista ihmehörhöilijää kikkailemassa kaapunsa kanssa enemmän kuin keskitytään itse asiaan: elokuviin.

Glamour on kuollut.

Illan kohokohta : " Näyttelijä katosi egonsa sisään".

Vierailija
128/168 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Rakkaani merikapteeni oli paras kotimainen elokuva viimevuodelta.

Jotenkin tuntuu, että nykypäivän agendaa vaan ajetaan joka ikisessä asiassa, joka myös heijasteli vahvasti tässä gaalassa.

M30

Vierailija
129/168 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella kun jotkut olisi suunnitellut puhetta, jossa olisi tärkeää viestiä ja noin vain hiljennettiin samantein musiikin voimin.

Mua olisi ainaskin sellainen suututtanut.

Jos tuo on vain palkintojen jakoa niin miksi siitä ylipäätänsä tehdään tv ohjelmaa?

Vierailija
130/168 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elokuvayleisön tulisi äänestää voittajat.

Eihän se toimisi.

Äänestys vääristyisi. Yleisö äänestäisi vain katsomiaan elokuvia. Tärkeää on juuri se että raati on nähnyt KAIKKI elokuvat, eikä vain pari suosituinta kuten yleisöstä valtaosa.

Ja onhan se yleisö-kategoria ollut olemassa aina. Sen kategorian on voittanut esim. salkkarit-elokuva ja tänä vuonna biisonimafia-hassutteluryhmän elokuva. Kieliikö nämä valinnat siitä että yleisöä voisi oikeasti hyödyntää valitsijaraatina?

Vierailija
131/168 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuntuu, että nykypäivän agendaa vaan ajetaan joka ikisessä asiassa, joka myös heijasteli vahvasti tässä gaalassa.

M30"

Ilmiselvästi oli, mutta elokuvan miesohjaaja  ei tainnut sopia hypetettävään sapluunaan mikä ilmisesti päätetty että teemana bileissä tänävuonna nostetaan framille ennakkoluulottomuutta tavoitellen mukamodernisukupuolettomuus ,missä on palkittujen tietty oltava aivan jotain muuta kuin konservatiivinen hetero ja vielä perheellinen mies...

Samoin pahanhautoja-elokuva on niittänyt huomiota maailmalla ihan aiheesta, suomigenressä kauhuelokuva on harvinaisuus ja vielä noin ällistyttävän hyvin tehty ja käsikirjoitettu. 

Jussigaala on surullisesti menettämässä kiinnostavuutensa sen keskittyessä elokuvien asemesta ottamaan kantaa milloin mihinkin, vaikka pääosassa tulisi olla se parhaimmista parhain elokuvataide ilman tausta-agendoja.

Vierailija
132/168 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30"

Ilmiselvästi oli, mutta elokuvan miesohjaaja  ei tainnut sopia hypetettävään sapluunaan mikä ilmisesti päätetty että teemana bileissä tänävuonna nostetaan framille ennakkoluulottomuutta tavoitellen mukamodernisukupuolettomuus ,missä on palkittujen tietty oltava aivan jotain muuta kuin konservatiivinen hetero ja vielä perheellinen mies...

Samoin pahanhautoja-elokuva on niittänyt huomiota maailmalla ihan aiheesta, suomigenressä kauhuelokuva on harvinaisuus ja vielä noin ällistyttävän hyvin tehty ja käsikirjoitettu. 

Jussigaala on surullisesti menettämässä kiinnostavuutensa sen keskittyessä elokuvien asemesta ottamaan kantaa milloin mihinkin, vaikka pääosassa tulisi olla se parhaimmista parhain elokuvataide ilman tausta-agendoja.

Sait sanoiksi ajatukseni.

Oli viimevuonna tullut lukuisia kotimaisia elokuvia ja kiinnostavia, jotka vaan loisti poissaolollaan, joten ei näytä gaalan tukevan elokuvabisnestä. Mainonnallakin olisi suuri merkitys elokuvien menestykseen, joten vaikuttaa gaala vaan eriarvoistavan.

Mä olin odottanut, että Taneli Mustosen Twin elokuva olisi ollut ehdolla (sekin edusti kauhua).

Siinä oli mielestäni hieno toteutus, vaikka tarinassa oli vähän aukkoja.

M30

Vierailija
133/168 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin, että palstalla oli tästä ketju. Aika epäkiinnostava aihe, suomalainen elokuva ja siitä palkinnot.

Ainoa mieleen tuleva elokuva viime vuodelta on Kontio ja Parmas, enkä jaksa uskoa, että sitä palkittiin millään tavalla.

Vierailija
134/168 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätyin, että palstalla oli tästä ketju. Aika epäkiinnostava aihe, suomalainen elokuva ja siitä palkinnot.

Ainoa mieleen tuleva elokuva viime vuodelta on Kontio ja Parmas, enkä jaksa uskoa, että sitä palkittiin millään tavalla.

Odotin Jussi Gaalan käsittelevän enemmän elokuvia. Elokuvaharrastaja kun oon.

Ap

Vierailija
135/168 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt tytöt tytöt elokuvan voi katsoa pillun reiästä.

Vierailija
136/168 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkka Heiskanen on kyllä aina jotenkin mahtava.

Vierailija
137/168 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juontaja (tuo näyttelijä)  oli selkeäsanainen ja juonsi todella hyvin.

Vierailija
138/168 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

höh kirjoitti:

Miksei muistelu koosteessa ollu Esko Raipiaa :(

muistelukoosteen taustalla olevan kuoron äänekäs ulina oli häiritsevä.

Kaunis ja hillitty pianomusiikki taustalla olisi ajanut asian.

Vierailija
139/168 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30"

Sait sanoiksi ajatukseni.

Oli viimevuonna tullut lukuisia kotimaisia elokuvia ja kiinnostavia, jotka vaan loisti poissaolollaan, joten ei näytä gaalan tukevan elokuvabisnestä. Mainonnallakin olisi suuri merkitys elokuvien menestykseen, joten vaikuttaa gaala vaan eriarvoistavan.

Mä olin odottanut, että Taneli Mustosen Twin elokuva olisi ollut ehdolla (sekin edusti kauhua).

Siinä oli mielestäni hieno toteutus, vaikka tarinassa oli vähän aukkoja.

M30

Twin olisi ansainnut maininnan myös, kyllä.

Vierailija
140/168 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä Jussi gaalat oli paljon parempia 2000 luvulla!

Elokuvatkin oli parempia eikä mitään "panemista täytyy vain harjoitella"-dialogia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan