Norsut pelottaa!
Kommentit (41)
Eläimistä ylivoimaisesti eniten pelkään ihmisiä, koska ihmisetkin ovat eläimiä.
Ei ole totta, 90% keskustelee ketjussa norsuista tai muista eläimistä. 😂
Vierailija kirjoitti:
Muuta tänne, täällä ei ole norsuja. Olen asunut täällä 30 vuotta eikä kertaakaan ole tullut norsu vastaan metsässä tai kylällä.
Tervetuloa Hattulaan!
Vihdoinkin törmään todistetusti toiseen hattulalaiseen palstalla! Iltaa vain sinne.
En ole koskaan joutunut pelkäämään norsuja, kun täällä Hämeessä niitä on niin vähän. Karhuja kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Jos ketju käsittelee eläinpelkoja niin mistä sitten pitäisi puhua, jos ei eläimistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ketju käsittelee eläinpelkoja niin mistä sitten pitäisi puhua, jos ei eläimistä?
Tuukasta rihlaamassa tai jumputtavasta passista.
Noin esimerkiksi. 😆
Ei pelota. Kuun valossa kuljen metsässä Suomessa, kuuntelen pöllöjä ja muita yön ääniä. N52
Ampiaisia en voi sietää, enkä punkkeja. Punkit voi levittää tautejakin niin siksi myös ällötyksiä. Kaikkia eläimiä joilla epäillään tai ajatellaan että voivat kantaa ihmiselle vaarallista tautia on hyvä jollain tasolla "pelätä" ettei nyt ihan mennä paijjaamaan esim. Tietyissä maissa villikoirat/villikissat.
Onneksi täällä on harvemmin norsuja liikkeellä pelättävänä. Ampiainen on aika ikävä otus, mutta en niitäkään suorastaan pelkää.
Ronsut on vielä pelottavampia. onko niitä edes oikeasti olemassa??
Ole Ap onnellinen, että tämmöiset ovat kuolleet sukupuuttoon:
Norsu, jolla on musth, on aika paha.
Hua Hinissä istuin illalla ravintolan terassilla ja nojasin kaiteeseen. Söin grillattua maissintähkää. Ehkä kuulin äänen tai joku kosketti minua. Käännyin hitaasti. Takanani seisoi iso norsu metrin päässä. Se heilutti korviaan ja nyökytti päätä. Selässä istui hymyilevä mies. He tulivat tervehtimään turistia.
Apumies myi vihanneksia pussissa parilla kolikolla. Norsu otti ne yksi kerrallaan varovasti kädestäni ja söi. Silitin norsua iho oli syvillä uurteilla karheaa kuin asfaltti. Tai puunrunko.
Apumies kysyi haluanko mennä vatsan alta. Kiitos en luota siihen niin paljon ajattelin. Thaimaassa vauvalle tuo erityistä onnea ja siunausta, kun odottava äiti konttaa norsun ali.
En unohda sitä koskaan. Se seisoi kärsivällisenä kun silittelin. Ihmisiä kerääntyi ympärille. Kuuma pimeä etelän yö, mopon bensa haisi, grillistä tuoksui liha ja poppi soi terasseilla. Ja norsu.
Mä oon nähnyt norsun kakkaa ja jo pelkästään se oli pelottavaa. Ämpärillinen kakkaa pellon reunassa, eli eläimen täytyy olla iso.
Ne tutkii pommia, hinkkaa ja rukoilee.
Käänsin "norsut pelottaa" sanat toisinpäin tuli sanat "pe.rsut nolottaa".
Sattuipas, juuri tänään katsoin YouTubesta videon missä norsut puski autoja tieltä pois
Tuon pelon kanssa on kyllä Suomessa aika helppoa elää.