Kuinka usein pukeudut hameeseen?
Ja käytätkö hametta muutenkin kuin vain juhlissa ja muissa tällaisissa tilanteissa. Eli siis ihan töissä ja muutenkin arkisin.
Olen itse koittanut joskus käyttää hametta ihan tavallisena päivänä, mutta jotenkin tunnen itseni aina jollain tavalla "väärin" pukeutuneeksi. Mikä johtuu varmaankin ihan siitä, että jo ihan lapsuudenkotona opin siihen, että hametta pidetään vain juhlissa ja arkena pukeudutaan housuihin. (poislukien ehkä jotkut kuumimmat kesäpäivät, jolloin jokin hellemekko oli ok).
Kommentit (47)
Käytän paljon hameita ja mekkoja, varsinkin toimistopäivinä päälläni on useimmiten mekko. Se on vaan jotenkin mukavampi vaate kuin housut.
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntaisin.
TransMikko
Se on miksu sitä seksuaalisuuden moninaisuutta. Nykyään se on in! Siinä kun terapiassa käynti ja ilmastoahdistus.
Vierailija kirjoitti:
Käytän paljon hameita ja mekkoja, varsinkin toimistopäivinä päälläni on useimmiten mekko. Se on vaan jotenkin mukavampi vaate kuin housut.
Oisko lähettää edes jotain kuvaa.
T. Rane
Varmaan keskimäärin kerran viikossa. Ihan töissä. Suosin housuja, mutta pari siistiä "arkihamettakin" löytyy. Mekkoja sitten taas vain juhlissa ja kesällä vapaa-ajalla.
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä. En pidä housuista.
Miksihän tämä kommentti sai aikaan alapeukun? pidä peukuttaja sinä ihan rauhassa housuja, muiden housuisuus ei minua häiritse, mutta päälläni en niistä pidä :)
58 vuoteen en kertaakaan mutta kun ryhdyin naiseksi niin asusteeni on minihame. T. Ex-Jorma nykyinen Hillevi.
Olen eri. En tykkää pitää tavaroita mekon tai hameen taskuissa. Korkeintaan kotiavain sopii taskuun, mutta muut tavarat tuntuu helposti liian paksuilta ja pullottaa tai painaa tai vetää alaspäin, niin että vaate on ruman näköinen. Mutta sama juttuhan se on housujenkin kanssa. Laukku pitää olla, jos aikoo pitää mukana puhelinta, lompakkoa, huulikiiltoa ja muuta tarpeellista.