Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suunnittelen hautajaisiani osana testamenttia, millaiset pilat vielä "suotavia" haudan takaa?

Vierailija
24.03.2023 |

Kuolinhetkeni ei vielä tiedossani ja seuraan kehitystä, voin kyllä vielä muuttaakkin jekkujani mutta varmuuden vuoksi parempi olla varautunut, haluan ns "viimeiset naurut"!
Olen tunnettu kauhuelokuvien fani ja tarkoitus on loihtia aitoa kauhutunnelmaa.
Käytössäni on luotettava apuri, järjestely on molemminpuolinen ja paljastetaan testamentin salaisessa lisäosassa hautajaisten jälkeen.
Ehdotelkaa ohjelmanumeroita ja mielipiteitä hautajaisista jossa vainaja pilailee tai järjestää ohjelmia/ tapahtumia!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit vaan huojentava nauru "vitsi-vitsi!"=) Kaikille tulis hyvä mieli ja tunnelma vapautuisi.

Vierailija
22/37 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIKEA NARSISTIN VUODATUS  KENEN LUULET SINUA SUREVAN TAI EDES OSALLISTUVAN HAUTAJAISIIN.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla testamentissä ehto et ne jotka ei tuu hautajaisiin jäävät ilman perintöä. lisäehto jos vakavasti sairas tai kuumeessa todistettavasti niin saavat.

Yritän kyllä tuhlata mahdollisimman paljon eläissäni mutten ehdi millään tarpeeksi, nimiä saajaksi on reilusti jotta kukaan ei hirveästi hyödy mun kuolemasta, ettei tapeta ahneudesta.Lapset saa 500 000/ lapsi ja loput jaetaan muulle suvulle ja ystäville.

Sitten kuitenkin utelette lapsilukuu elossa on tusinan verran.

Jekkuako?

Vierailija
24/37 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesken kirrkotilaisuuden vaot sammuu "yhtäkkiä", ja salissa kaikuu aavemainen ääni (joka tuöee siis nauhaltA XD) sit se ääni sanoo jtn, että: "se olen minä ! minä tulin kiroamaan teidät kakki!""

Vierailija
25/37 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkattu kaksoisolento joka saapuu näyttävästi myöhässä. 😆

Vierailija
26/37 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testamenttaat kaiken kaikkein v.ttumaisimmalle sukulaiselle

Vierailija
27/37 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

amogus fart remix, toimii

Vierailija
28/37 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet aarrekartan, jonka aarteena on sinun omaisuutesi. Sitten seuraat sivusta, miten perhe ja suku tuskissaan tappelee keskenään löytääkseen potin ensin. Kun joku onnekas löytää viimein arkun, hän pettymykseen huomaa, että arkussa onkin vain kumiankka! Yhden kumiankan takia kuitenkin koko suku riitautui keskenään, ja vaikutus on pitkä. XD

Vierailija
29/37 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät luotettavaa tuttua piilottamaan kännykän sun arkkuun ja sitten soittamaan siihen sopivassa kohtaa siunaustilaisuutta. Vielä joku sopiva biisi soittoääneksi. Astetta rankempi pilasta tulee, jos nauhoitat soittoäänen tyyliin: "Haloo!!! Missä mä oon? Päästäkää mut ulos!!!"

Vierailija
30/37 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin mukaan arkkuun, soittoääneksi Wake me up before you go-go ja ystävä soittaa sopivalla hetkellä.

Älä vaan oikeesti😊😊😊!

Vierailija
31/37 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nähnyt semmosen videon missä vainaja halusi laittaa huumori äänitallenteen itsestään jossa olevinaan on elossa arkussa. Kun vieraat oli kokoontuneet arkun laskun jälkeen haudalle niin äänitallenteelta kuului esim että hei, päästäkää mut pois täältä ja olevinaan koputti arkkuun. Osa vieraista nauroi. Mielestäni hieno idea. Näin hautajaisväki sai vähän huumoria synkkään päivään. Video löytyy YouTubesta nimellä irish man leaves funny recording for his funeral.

Vierailija
32/37 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiutin arkkuun ja sieltä pärähtää kesken siunauksen sinun äänesi nauhalta: "Hei päästäkää mut ulos, täällä on ahdasta ja epämukavaa".

Vierailija
33/37 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet aarrekartan, jonka aarteena on sinun omaisuutesi. Sitten seuraat sivusta, miten perhe ja suku tuskissaan tappelee keskenään löytääkseen potin ensin. Kun joku onnekas löytää viimein arkun, hän pettymykseen huomaa, että arkussa onkin vain kumiankka! Yhden kumiankan takia kuitenkin koko suku riitautui keskenään, ja vaikutus on pitkä. XD

Kumiankan nimeksi Miljoona. "Olen kätkenyt miljoonan...."

Vierailija
34/37 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon nähnyt semmosen videon missä vainaja halusi laittaa huumori äänitallenteen itsestään jossa olevinaan on elossa arkussa. Kun vieraat oli kokoontuneet arkun laskun jälkeen haudalle niin äänitallenteelta kuului esim että hei, päästäkää mut pois täältä ja olevinaan koputti arkkuun. Osa vieraista nauroi. Mielestäni hieno idea. Näin hautajaisväki sai vähän huumoria synkkään päivään. Video löytyy YouTubesta nimellä irish man leaves funny recording for his funeral.

Ja oikeesti se oli elossa, mutta kaikki luuli vitsiksi. Tai sitten ne tiesi, että se on elossa...

Vierailija
35/37 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaat jotain outoja hahmoja kirkkoon ja hautajaistilaisuuteen. Jotain tuijottavia ja kalmankalpeita, eivät puhu mitään.

Vierailija
36/37 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkkaat jostain outoja hahmoja kirkkoon ja hautajaistilaisuuteen. Jotain tuijottavia ja kalmankalpeita, eivät puhu mitään.

Tämä! Luovat pitkiä katseita yhteen ennalta valittuun vieraaseen.

Vierailija
37/37 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset