No, onko juhannus teidän osaltanne jo ohi vai nytkö se vasta alkaa?
Meillä eilinen oli lähinnä oleilua, kaupassa käyntiä ja sen sellaista, ja tänään sitten vähän sukuloidaan.
Kommentit (16)
Ei hän se ohi ole. Vielä juhsbnusruoatkin syömättä. Eilen nostettiin lippu, grillattiin makkaraa, saunottiin sekä otettiin olutta ja siideriä pari tölkkiä. Tänään sitten syödään pihvit ja lisukkeet olutta ja viiniä.
Ensi viikolla alkaa ja kestää heinäkuun.
Torstaina menin suoraan pitkän työpäivän jälkeen nukkumaan, eilen tuli puolivahingossa juhlittua pirillä enkä nukkunut ollenkaan. Tänään ja huomenna on rauhallinen päivä, hiljaisuutta ja palautumista, jotta maanantaina pääsee taas töihin.
Aitan tavanomainen vapaapäivä oli eilen ja on myös tänään. Kotoilua, jotakin nikkarointia, normiruuanlaittoa.
Juhannuksen viettoni on aivan aikataulussaan. Vielä on jääkaapissa jallukolaa kahden päivän tarpeiksi ja nuotiopuitakin riittää.
Loivennan reipasta vauhtia joten ennustan ensimmäistä välikuolemaa puolenpäivän tienoille. Sitten kolmen aikaan otetaan varsinainen känni.
Ei ole ohi eikä ala, vaan ryyppyputki jatkuu eikä loppua näy.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi miettiä, mikä juhannus jäi päälle. Ite joskus tajusin vapunaattona juhlivani sitä edellistä vappua vielä ja tuon tajuaminen vauhditti alkoholista eroon pääsyä tehokkaasti. Oli sellainen olo, että muilla oli koko vuosi ja itsellä koko vuodesta pelkkä vappu.
Aika moni näköjään juo viinaa. Itselleni alkoholi ei ole houkuttelevaa, olen sen sijaan pitänyt herkutteluviikonloppua hyvän ruuan parissa ja katsellut kaunista mökkirantaa. Tämä tunnelmointi jatkuu yhä. Tänäänhän on juhannuspäivä eli se virallinen juhannus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi miettiä, mikä juhannus jäi päälle. Ite joskus tajusin vapunaattona juhlivani sitä edellistä vappua vielä ja tuon tajuaminen vauhditti alkoholista eroon pääsyä tehokkaasti. Oli sellainen olo, että muilla oli koko vuosi ja itsellä koko vuodesta pelkkä vappu.
Vuonna 2016 Porissa muutama tyyppi juhli edelleen Porin Ässien mestaruutta vuodelta 2013.
Juhannuksen juhliminen alkoi minulla 1.6 ja päättyy 1.8
Mä en nähnyt eilen yhtään kokkoakaan. Olin jo kahdeksan aikaan pedissä ja katselin netflixiä. Laitoin verhot kiinni kun aurinko paistoin ärsyttävästi makkariin.
ei ole alkanutkaan. en yksin vietä mitään julapyhiä ja sos elämää ei ole. ihan normaali vapaapäivä tämäkin jussi.