Meinaatko ryypätä tänään?
Kommentit (42)
Enpä meinannut, eikä tarvitsisi Alkossa käydä jos vaan parin viikon ryyppyputken pitäisi.
Kyllä ajattelin viinitonkan hakea ja katsella voice of Finlandia
🇺🇦🇮🇱
En, mulla on kuumetta ja ihan karsea olo
Kyllä. Maustetyttöjen keikalle Jyväskylän Lutakkoon, vai mikä rutakko se oli.
En ryyppää tänään. Syy: rahat lopussa. Ja muutenkin vaikka oliskin rahaa, niin todennäköisesti en ryyppäisi. Ei vain ole tullut tavaksi ja hyvä niin.
Juon -tai päätteisinä päivinä.
Ja pikku-lauantaisin.
Ylös, ulos ja lenkille. Kauniiseen, keväiseen säähän mieluummin liikuntaa harrastamaan kuin turvottaa itseään mokomilla viinoilla.
Ollu monta kk juomatta, nyt tekis mieli kyllä ottaa vähän keppanaa. Jos nappais töiden jälkeen kaupasta.
Semmonen 169 tuntia ja sitten voisi ottaa pikkasen.
Huomenna vasta, perjantai on teiniryyppäyspäivä.
En meinannu, mut sit repesin.. Pitäis lähteä ostaan lisää vinkkuu. Aattelin, et ihan 3.20 egee sijoitan valkkariin, ni 2 tölkillä pärjää loppupäivän.
Just laitoin kahvit tippumaan. eli kyllä
H jo jjg kirjoitti:
En meinannu, mut sit repesin.. Pitäis lähteä ostaan lisää vinkkuu. Aattelin, et ihan 3.20 egee sijoitan valkkariin, ni 2 tölkillä pärjää loppupäivän.
Kuka oikeasti juo viiniä? Eikö enää pahempaa slkoholia löydy?
Työttömänä tämän viikon kolmas päivä menossa.
Kun on vauhtiin päästy niin antaa mennä vaan.
Sihautin 9.30 tölkin auki. Olen jo laskussa ja tulossa krapula. Täytyy olla tehokas jos meinaa kaikkea ehtiä. Olen näköjään silittänyt kasan liinavaatteita, tehnyt ruokaa moneksi päiväksi ja siivonnut. Oli kauhean kiva herätä äsken kun on koti kivasti laitettuna.
Vierailija kirjoitti:
Ylös, ulos ja lenkille. Kauniiseen, keväiseen säähän mieluummin liikuntaa harrastamaan kuin turvottaa itseään mokomilla viinoilla.
Ulkona sataa ja on pimeetä ja harmaata.
Mitä mun ryyppäykset sun jaksamiseen liityy?